ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 03:00
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Današnji BDI ( i ostala ekipa) u privitku…

..sad buš dobil jedinicu… [wink]



Bolje si spusti prosjek ulaza…rasprodaja se nastavlja [bye]

ja izasao…no bez brige…uci su ja ponovno…sam ne sad
ternutno nevidim ni kak bi nas dobar ( ili odlican )FI 2q izvukao iz ove situacije…
ni KOEI nije odradio dobar FI….bojim se da jos trebamo malo past prije konacnog rasta na zasluzene razine
[/quote]

A ja ne vidim kako vidiš rezona sada izaći ako tvrdiš da će "malo" past. Osim ako točno ne znaš koliko je to "malo".

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

@Diablero
"malo".
iskreno cekam na 2100, a mozda me zasvrbi pa piknem na 2150…
znam da to zvuci nerealno i je…barem sto se tice onih koji su usli na visim cjenama…
ATPL je i sada podcjenjen…no turbulentna su vremena i vani i kod nas.
puno toga nema smisla, pa onda i kak to objasniti, zar ne?
+ imam margin i nemogu si dozvoliti da me stiscu…ipak treba i za godisnji nekaj ostat

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.

Evo u privitku malo vijesti iz vana…



@Diablero

"malo".
iskreno cekam na 2100, a mozda me zasvrbi pa piknem na 2150…
znam da to zvuci nerealno i je…barem sto se tice onih koji su usli na visim cjenama…
ATPL je i sada podcjenjen…no turbulentna su vremena i vani i kod nas.
puno toga nema smisla, pa onda i kak to objasniti, zar ne?
+ imam margin i nemogu si dozvoliti da me stiscu…ipak treba i za godisnji nekaj ostat

Evo još jednom dokaza da svi oni koji imaju margin ne mogu normalno razmišljati i stalno su u nekom strahu.

DIONICE SE KUPUJU ISKLJUČIVO ZA VIŠAK KEŠA

Ovo ste čuli već milijon puta ali izgleda da nekima nikad ponavljanja dosta

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????



@Diablero

"malo".
iskreno cekam na 2100, a mozda me zasvrbi pa piknem na 2150…
znam da to zvuci nerealno i je…barem sto se tice onih koji su usli na visim cjenama…
ATPL je i sada podcjenjen…no turbulentna su vremena i vani i kod nas.
puno toga nema smisla, pa onda i kak to objasniti, zar ne?
+ imam margin i nemogu si dozvoliti da me stiscu…ipak treba i za godisnji nekaj ostat

trebaš tako raditi da ne dođeš u takvu situaciju

Bez straha, pohlepe i sentimenta.

@sampras
heheheh…kolega izracunaj koliko mozes dobiti sa marginom ak pametno ulazes…
ja kazem…
"+ imam margin i nemogu si dozvoliti da me stiscu…ipak treba i za godisnji nekaj ostat"
citaj…idem na godisnji i nezelim ga provest s laptopom u ruci…
imam druge dionice koje sam odlucio ostaviti…na ATPL sam zaradio.pogle par strana unatrag , postao sam svoj ulaz jer je mavan takodjer mislio da gubim jer postam BDI iako pada
viska novaca…hehehe….meni nikad dovoljno, a tebi…
sorry ak sam ti stal na zulj stime kaj sam izasao. no ocu li ti biti najbolji kad udjem??
Ipak mislim da ja trebam voditi svoje ulaganje kak zelim,
a ovo sa "Evo još jednom dokaza da svi oni koji imaju margin ne mogu normalno razmišljati i stalno su u nekom strahu".?…..pfffffff jos se i vrijedjamo!!!

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.

Nadam se da je mali uspio [thumbsup]
Nego, jedna digresija na temu, zašto ti nemaš zvjezdicu pored avatara? [huh]

Pa, eto, nisam aktivan.

Take money and run....


Nadam se da je mali uspio [thumbsup]
Nego, jedna digresija na temu, zašto ti nemaš zvjezdicu pored avatara? [huh]

Pa, eto, nisam aktivan.
[/quote]
Evo ti stotka da te motiviramo.

IMT?

timing kupnje i prodaje brodova je najvažniji dio core businessa u brodarstvu i tu nema nikakove dvojbe, pa je potpuno pogrešno to stavljati pod stavku izvanrednih prinosa. Evo, Jadran su otkupili iz BBC za 4,5 miljuna dolara i vjerojatno će ga prodati do kraja kvartala za 28-29, znači taj brod bi ove godine morao donjeti u FI neto dobit od app. 23-24 miljuna dolara. To su činjenice neusporedivo važnije od kretanja BDI, jer dobit je dobit.
Valjda će više potpisati 3-4 handy novogradnje u Vjetnamu jer taj dio flote vapi za zanavljanjem i trenutačno tih brodova nedostaje na marketu, pregovaraju sa brodograditeljima vječnost, moralo bi se konačno nešto izroditi.

Možda je gore navedeno točno, možda bi se trebalo i evaluirati na taj način da ovaj dobar potez rezultira boljom cijenom dionice. Ali trenutno ja razmišljam iz nešto drugačije perspektive.

Gotovo većina dobiti se ostvaruje ili vozarinama ili prodajom brodova. Vozarine su nešto što je u dobiti konstantno (osnova, zarada na dnevnoj bazi tj. iz dana u dan), a prodaja brodova je nekonzistentno zbivanje (izoliran događaj, na višemjesečnoj ili višegodišnjoj bazi tj. u nekom neodređenom budućem vremenu).

Do sada je to lijepo funkcioniralo staro za novo. A što će biti nakon prodaje Pelješca, Jadrana i Konavla? Tko zna kada će se točno prodavati ikoji brod nakon 2009.g i hoće li se uopće isplatiti ta prodaja. Vozarine će bez obzira na ishod o prodaji brodova i dalje biti temelj zarade.

Druga stvar: ako se u jednoj godini ostvari relativno visoka dobit u odnosu na godišnji očekivani prosjek (kao npr. 2005. ili kao što će vjerojatno biti ove godine) to automatski ne predstavlja činjenicu da je taj novac svima nama već u džepu. Dugačak put slijedi da on zaista bude svima nama u džepu. U prvom redu se ovdje radi o novcu koji služi za reinvestiranje, odnosno, u najpovoljnijem pogledu za ovu firmu, kupovinu novih brodova, kako bi se profit dodatno povećavao. Na tome počiva investiranje, akumulacija dodatnog kapitala i multipliciranje dobiti. Ako se taj silan novac odmah nama stavi u džep znači da firma stvarno nema ideju u šta bi dalje investirala. Koja bi to onda bila perspektiva firme?

Zamislite situaciju da Uprava na kraju godine odluči reinvestirati čitavu ovogodišnju dobit u gradnju nekoliko superluksuznih hotela. Koliko bi bilo potrebno vremena da im se ovakva investicija isplati? Koliko bi se dioničarima dalo čekati da se to dogodi? Koliko bi uopće dioničari bili sigurni da će im se ulaganje u takvu firmu isplatiti? I kako bi se naposlijetku ta činjenica odrazila na cijenu dionice? Mislim da bi bilo porazno, jer turizam na hrvatskoj obali ni blizu ne može donijeti prihoda koliko trenutno može brodarski binznis.

Prvo treba skočit pa onda reći hop. Tako i s izvanrednom dobiti. Ona ne predstavlja dugoročnim ulagačima skoro sama po sebi ništa dok se ne reinvestira. A vidim nitko ne komentira činjenicu koja se naglašava kao veliki problem, a to je nedostatak pomoraca. I to zaista je vrlo velik problem. Ako nema pomoraca nema tko ni voziti se ni upravljati novim panamaxima ili handymaxima. A čemu naručivati nove brodove ako nema posade za njih??? Nakon slijedećih će se prodaja starih brodova jako malo moći profitirati temeljem kupi-prodaj biznisa jer će se već do tada prilično pomladiti flota. Dakle u nekoj bližoj budućnosti firmi očito predstoji koristiti se određenim konstantnijim brojem brodova, jer se trenutno objektivno flota ne može dalje širiti (manjak radne snage).

I na kraju ostaje zaključak da će cijena dionice morati biti u većoj mjeri odraz godišnjeg kretanja BDI odnosno vozarina. Slažem se, timing kupnje i prodaje broda je bitan dio core biznisa, ali ne u smislu da sam po sebi utječe na cijenu dionice, već da pruži mogućnost za reinvesticiju u sredstva (brodove) koja će dobit multiplicirati (putem vozarina).

Eto, opet ja s esejom, [yawn]
a šta ću kad ne znam ovo sažeti…

…ako može jedan prijedlog…samo razbij svoje pisanje u nekoliko postova…sve drugo [thumbsup]

New Report

Close