ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@febo
evo stotke i od mene


@Hanger

jednom češ shvatiti da je lakše napisati puno, nego malo a konkretno.
Jednom je navodno Vladimir Iljić svojoj Leni (otud Lenjin) napisao: "… nemam više vremena da ti napišem kraće pismo…"
Rado bih da se ovdje razmjenjuju informacije, a ne eseji.
Tko želi pisati romane, nek otvori blog!

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Hanger – tvoji postovi su u zadnje vrijeme daleko najkvalitetniji na forumu ATPL. Nadam se, da ćeš sa nama i u buduće podijeliti informacije.

Hanger,

ne daj se smesti. Onaj koga zanima tvoj argumentirani način obrazlaganja svakako će pročitati, a tu postoje i "režiseri" i "forumski kritičari" koji se bave isključivo dodjeljivanjem ocjena i nije im bitan sadržaj nego forma. Pa kad je već tako, predlažem moderatorima da naprave dio foruma koji se može nazvati "Miss forum" (ili "Mister forum ako vam je draže) pa nek se tamo cjenjuje forma.

Dakle Hanger, samo daj!

Take money and run....

..Možemo uvesti i dežurnog lektora da ispravi oravopisne griješke… [rolleyes]

[thumbsup]

Na mjestu ti je. U svoju obranu…. tipkam s 3mjesečnim sinom na ramenu kako bi "gicnuo"… [smiley]

Take money and run....


Rezultati za 1H su kroz pravu procjenu dobro znani svima koji stvarno prate ovu dionicu. Kada i službeno dođe izviješće podaci o zaradi će već biti stara vijest, a na temelju toga se ionako ne ulaže. Jednako tako prikazana zarada za određeno razdoblje uvijek može iskriviti percepciju ulagača ako je ne zna pravilno interpretirati.

A pokazat ću i zašto. Dao sam si malo truda pa na grafu prikazao koliko zapravo prikazana ukupna neto zarada ima praktičnog utjecaja na cijenu dionice….


pogledao sam tvoj graf i za svaku pohvalu. u 2007. bdi,cijena dionice i neto dobit idu rukom pod ruku. 2008. je zbog općepoznatih problema u svijetu i kod nas godina u kojoj trenutno ne važe pravila da se dobro poslovanje se odmah vidi i na cijeni dionice, ali jednog dana(e tu se da dosta govoriti kad će doći taj dan – dobro je tu i tamo proičitati rohatinskog što kaže na http://www.hnb.hr ) siguran sam i to će se vratiti. 2007. je također godina gdje je više ulagača i prepoznalo vrijednost ATPL-a. Mislim da je najveći problem za ulagače(bar za mene) bio taj što nisam razumio na koji način brodari posluju, što je to panamax etc, ali pomoću shoguna(nedavno sam pogledao cijelu seriju i fakat je opravdao svoj nick – Anjin(pilot) – san) i ostala ekipe tako da sad dosta toga razumijem.

Hangar svaka cast.

jel znaš možda šta sve utjece na cijenu dionice, onak eseisticki odgovroi

nije bitno dal dobis pare na racun, glavno da prikazes dobit, kuš ne!


[thumbsup]

Na mjestu ti je. U svoju obranu…. tipkam s 3mjesečnim sinom na ramenu kako bi "gicnuo"… [smiley]

Nadam se da je mali uspio [thumbsup]
Nego, jedna digresija na temu, zašto ti nemaš zvjezdicu pored avatara? [huh]



dečkići..

dok vi tu laprdate o poštenju i čestitosti Kapetana Jerkovića, Vlahe Lonze & Co…ATPL raste, FI1H je vrlo blizu a i silazni klin na grafu zadnjih tjedana signalizirao je mogučnost rasta…
pa vi pjevajte [bye]

Laprdanje? O kvalitetama, namjerama i čestitosti nekih članova Uprave se bar nešto konkretno napisalo i konačno se povela nekakva dobra diskusija, jer tome forum na kraju krajeva i služi.

A kakva je ovo izjava? ATPL raste, FI1H je blizu i silazni klin signalizira mogućnost rasta? Šta je to? Meta-analiza budućeg razvoja tržišta? Prije bih ovo nazvao laprdanjem.

Ali dobro, možda to zadovoljava vas trejdere. Sretno.

Rezultati za 1H su kroz pravu procjenu dobro znani svima koji stvarno prate ovu dionicu. Kada i službeno dođe izviješće podaci o zaradi će već biti stara vijest, a na temelju toga se ionako ne ulaže. Jednako tako prikazana zarada za određeno razdoblje uvijek može iskriviti percepciju ulagača ako je ne zna pravilno interpretirati.

A pokazat ću i zašto. Dao sam si malo truda pa na grafu prikazao koliko zapravo prikazana ukupna neto zarada ima praktičnog utjecaja na cijenu dionice.

Da, malo kad se bolje pogleda vidi se skoro pa nikakva povezanost. Pogotovo kad se pogledaju zadnje 4 godine poslovanja firme (kao svojevrstan boom), u nikakvu vezu se ne mogu dovesti ukupna neto zarada firme (godišnja ili kvartalna, nije bitno) s recimo nekakvom maksimalnom cijenom dionice za to isto razdoblje ili onom koja bi trebala biti odraz poslovanja pojedinog kvartala (cijena na kraju kvartala). Mogu ovo i statistički prikazati pa da se vidi da nema veze jedno s drugim, ali mislim da nema potrebe.
Razlog navedenom je što ovdje veliki (ujedno i dugoročni) ulagači cijenu dionice stavljaju u nekakve logične okvire. Tako se npr. nije moglo dogoditi da višestruka dobit u 2005.g. lansira cijenu dionice u nebo. Ovdje se jasno vidi da je prikazana dobit posljedica prodaje 4 panamaxa (koji su ogroman ali nestalan izvor prihoda), dakle nešto što je izvanredno u odnosnu na relativno stalna primanja (vozarine). Takva dobit temeljena na prodaji brodova ne interesira dugoročne ulagače, njima je u cilju pratiti srž biznisa (kuda će se dobit raspodjeliti, kakvo će biti stanje s ponudom i potražnjom odnosno s vozarinama) i na temelju njega ulagati ili se povlačiti. I to je ono što neki mali dioničari i day-traderi ne mogu nikako shvatiti pa forsiraju rast cijene i kad treba i kad ne treba.

Ujedno graf pokazuje da je za neku sigurniju procjenu cijene dionice uvijek bitnija procjena prosječne godišnje vrijednosti BDI, kao što su neki lijepo ranije zamijetili. Naravno ako se gleda samo ovotjedna prosječna vrijednost BDI (da ne kažem dnevna) i pokušava se izvući zaključak o nekakvoj skoroj ili budućoj cijeni dionice, vjerojatnost da ćeš pogoditi je praktički nikakva. Slično tako i s procjenom zarade, ako ne znaš što ta zarada predstavlja.

I usput da se spomene, iako Argentinci konačno prestaju sa štrajkom, uz prijašno rečeno za Kineze (komentar TheStyxa), ne baš sjajne vijesti za sektor, ali vidjet ćemo kako ćemo se s tim nositi u bliskoj budućnosti.
Vaš link

[/quote]

Hanger,

timing kupnje i prodaje brodova je najvažniji dio core businessa u brodarstvu i tu nema nikakove dvojbe, pa je potpuno pogrešno to stavljati pod stavku izvanrednih prinosa. Evo, Jadran su otkupili iz BBC za 4,5 miljuna dolara i vjerojatno će ga prodati do kraja kvartala za 28-29, znači taj brod bi ove godine morao donjeti u FI neto dobit od app. 23-24 miljuna dolara. To su činjenice neusporedivo važnije od kretanja BDI, jer dobit je dobit.
Valjda će više potpisati 3-4 handy novogradnje u Vjetnamu jer taj dio flote vapi za zanavljanjem i trenutačno tih brodova nedostaje na marketu, pregovaraju sa brodograditeljima vječnost, moralo bi se konačno nešto izroditi.

nezelim postat danasnji bdi iz principa…..
sam si spustam prosjecnu ocjenu
[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.

Bolje si spusti prosjek ulaza…rasprodaja se nastavlja [bye]


Bolje si spusti prosjek ulaza…rasprodaja se nastavlja [bye]

ja izasao…no bez brige…uci su ja ponovno…sam ne sad
ternutno nevidim ni kak bi nas dobar ( ili odlican )FI 2q izvukao iz ove situacije…
ni KOEI nije odradio dobar FI….bojim se da jos trebamo malo past prije konacnog rasta na zasluzene razine

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.

New Report

Close