Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,31 | 4.590 | 97 | 47,10 | 48,20 | -0,42% |
Ovako se izaziva panika:
Top ask
CIJENA KOLIČINA
2.349,00 200
2.350,00 51
2.379,98 50
2.380,00 1
2.399,00 6
2.399,99 7
2.400,00 20
2.410,00 5
2.415,00 3
2.416,40 8
Ovako se izaziva panika:
Top ask
CIJENA KOLIČINA
2.349,00 200
2.350,00 51
2.379,98 50
2.380,00 1
2.399,00 6
2.399,99 7
2.400,00 20
2.410,00 5
2.415,00 3
2.416,40 8
Da, bas tako. Samo kod nas. I kazu ne moze se kontolirati cijena
Ovako se izaziva panika:
Top ask
CIJENA KOLIČINA
2.349,00 200
2.350,00 51
2.379,98 50
2.380,00 1
2.399,00 6
2.399,99 7
2.400,00 20
2.410,00 5
2.415,00 3
2.416,40 8
Do 11 je natrag na 2400…
Do 11 je natrag na 2400…
2.312,27
…
gle, ovaj koji je to uzeo u podnajam ocito da je procijenio da ce mu to donijeti dobit – po godini dakle zaradit ce cca 3.7 mil usd. U drugoj isto tako. Nemam vremena detaljno ici u tvoje racunice ali ajmo neka je to tocno… e sad, jel tebi lakse to sto je podnajmitelj tako procijenio? [wink]
…
sto se tice podnajma, nemoj se zivcirati… bolje tri godine sigurne zarade…
Mene ne zanima procjena podnajmitelja (onaj koji je sad uzeo Zagreb na 2 godine po 70.500 USD/dn),
već me zanima procjena unajmitelja (onaj koji je od ATPL unajmio Zagreb na 3 godine po 60.000 USD/dn i sad ga dao u podnajam gore navedenom).
Jasno je da će on prve 2 godine biti u plusu svaki dan po 10.500 USD.
..ali treća mu je godina upitna s obzirom na očekivani pad vozarina i njegovu ugovornu obvezu prema ATPL od 60.000 USD/pd i u toj godini. Ako je on procijenio da će na kraju ugovora sa ATPL izaći sa zaradom, znači da računa s vozarinama od preko 39.000 USD/dn (razina točke pokrića).
E, pa ta me njegova procjena raduje.. tj. na pitanje jel mi lakše što je on tako procijenio -> Je, lakše mi je.
Druga strana medalje: šta ako on možda i ne ide za ovom računicom. Tj. možda mu kod Zagreba i nije primarni cilj ostvarenje profita nego smanjenje gubitka.. šta ako je upao u neke probleme zbog kojih je morao odustati od svojih nakana, pa je Zagreb dao u podnajam primarno da mu ne predstavlja trošak, a tek eventualno da zaradi na njemu.. Onda njegov potez ne može poslužiti kao indikator vozarina preko 39.000 USD u 2010/2011 . Također, možda mu vozarine i nisu ključna stavka ostvarenja profita, nego teret koji prevozi, te mu je relativno sporedno hoće li vozarine biti nešto veće ili manje od 39.000 USD/pd..itd, itd.
Međutim, ja ipak biram optimističniju varijantu, dao ga je u podnajam s namjerom da zaradi na njemu i nakon treće godine s vozarinama preko 39k$.. tako mi više odgovara 🙂
ok, nadam se da nisi u taj EPS onda racunao prodaju brodova – jer nece svake godine moci prodavati po tri broda.
Naravno da nisam. I 2Q2008 bi trebao biti EPS preko 100kn, a trebao bi biti bez prodaje brodova ako Mljet ide u FI za 3Q. Bude li nam EPS cca 115-120, to bi trebalo biti u skladu i s ostatkom priče, koju temeljim na rezultatima prvog kvartala, što ne mora biti ispravno.. I ne znam koliko će nam problemi s kvarovima aviona opteretit dobit 2Q.. sve to bumo videli za koji tjedan!
Konačno se malo popravilo.
Top bid
CIJENA KOLIČINA
2.318,11 10
2.318,10 23
2.318,00 20
2.317,00 105
2.316,00 102
2.315,00 73
2.313,00 77
2.312,27 5
2.312,07 1
2.311,31 1
Ali ono što bih ja volio vidjeti je sumanuto lupanje po asku do pozitivne blokade. Pa tako jedno 5-6 dana…
Do 11 je natrag na 2400…
trebao si navesti i datum,da ne čekam bez veze..
[shocked]
…
gle, ovaj koji je to uzeo u podnajam ocito da je procijenio da ce mu to donijeti dobit – po godini dakle zaradit ce cca 3.7 mil usd. U drugoj isto tako. Nemam vremena detaljno ici u tvoje racunice ali ajmo neka je to tocno… e sad, jel tebi lakse to sto je podnajmitelj tako procijenio? [wink]
…
sto se tice podnajma, nemoj se zivcirati… bolje tri godine sigurne zarade…
Mene ne zanima procjena podnajmitelja (onaj koji je sad uzeo Zagreb na 2 godine po 70.500 USD/dn),
već me zanima procjena unajmitelja (onaj koji je od ATPL unajmio Zagreb na 3 godine po 60.000 USD/dn i sad ga dao u podnajam gore navedenom).
Jasno je da će on prve 2 godine biti u plusu svaki dan po 10.500 USD.
..ali treća mu je godina upitna s obzirom na očekivani pad vozarina i njegovu ugovornu obvezu prema ATPL od 60.000 USD/pd i u toj godini. Ako je on procijenio da će na kraju ugovora sa ATPL izaći sa zaradom, znači da računa s vozarinama od preko 39.000 USD/dn (razina točke pokrića).
E, pa ta me njegova procjena raduje.. tj. na pitanje jel mi lakše što je on tako procijenio -> Je, lakše mi je.
Druga strana medalje: šta ako on možda i ne ide za ovom računicom. Tj. možda mu kod Zagreba i nije primarni cilj ostvarenje profita nego smanjenje gubitka.. šta ako je upao u neke probleme zbog kojih je morao odustati od svojih nakana, pa je Zagreb dao u podnajam primarno da mu ne predstavlja trošak, a tek eventualno da zaradi na njemu.. Onda njegov potez ne može poslužiti kao indikator vozarina preko 39.000 USD u 2010/2011 . Također, možda mu vozarine i nisu ključna stavka ostvarenja profita, nego teret koji prevozi, te mu je relativno sporedno hoće li vozarine biti nešto veće ili manje od 39.000 USD/pd..itd, itd.
Međutim, ja ipak biram optimističniju varijantu, dao ga je u podnajam s namjerom da zaradi na njemu i nakon treće godine s vozarinama preko 39k$.. tako mi više odgovara 🙂
Zagreb je ugovoren na tri godine i to,70000 prvu godinu, 60000 drugu i 50000 treću zato je rečeno da je ugovoren po prosječnoj cijeni od 60000.
Sada očekujem da me kolega Hanger "argumentirano" popljuva kao i nedavno kada sam najavio da Mljet ide u prodaju a on je rekao da se prvo prodaje Jadran,te kada sam rekao da je skupština 17.7.a on je ipak imao točniju informaciju da je skupština u kolovozu.
Konačno se malo popravilo.
Top bid
CIJENA KOLIČINA
2.318,11 10
2.318,10 23
2.318,00 20
2.317,00 105
2.316,00 102
2.315,00 73
2.313,00 77
2.312,27 5
2.312,07 1
2.311,31 1
Ali ono što bih ja volio vidjeti je sumanuto lupanje po asku do pozitivne blokade. Pa tako jedno 5-6 dana…
Za to ćeš morati pričekati šminkanje rezulatat od strane fondova i objavu FI 3Q, a to znači studeni ove godine.
Inače, Zagreb je u prosjeku 60000 na tri godine, pa je prva godina vozarina maximalna, jer su tada i obveze najveće. Po trenutačnom stanju na FFA može se reći da je ATPL više nego korektno ugovorila Zagreb, no sigurnost se nešto i plaća, ne previše. Po trenutačnom stanju na marketu vjerojatno su ugovorili brod po godinama 75000-60000-45000 (zadnja godina), ili neka slična kombinacija. [tongue]
Zagreb je ugovoren na tri godine i to,70000 prvu godinu, 60000 drugu i 50000 treću zato je rečeno da je ugovoren po prosječnoj cijeni od 60000.
Sada očekujem da me kolega Hanger "argumentirano" popljuva kao i nedavno kada sam najavio da Mljet ide u prodaju a on je rekao da se prvo prodaje Jadran,te kada sam rekao da je skupština 17.7.a on je ipak imao točniju informaciju da je skupština u kolovozu.
Eto, sad i to znamo 😉
..ta računica nam ide još više na ruku, zbog vremenske komponente novca (DCF), a čarterer koji je dao ZG u podnajam ostvaruje prvu godinu samo 500 USD/pd zarade, drugu 10.500 USD/pd, a za treću ćemo vidit..