Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,31 | 4.590 | 97 | 47,10 | 48,20 | -0,42% |
Jel ima netko odgovor zasto uprava prodaje, nije valjda da oni nisu svjesni vrijednosti svoje kompanije
Onjko, gdje si vidio da uprava prodaje, jer ja nisam, makar u zadnjih 7 dana nisu prodali.
Kad pricamo o targetima onda je kod nas logika na tankoj grani. Nase trziste je kud svi turci tu i mali Mujo. Bdi raste prema neslucenim visinama i generira realan rast ATPL i JDPL. Ne mogu shvatiti rast ULPL, TNPL, LPLH, BDSS i jos samo cekam fenix pticu za terminalnog bolesnika SPPL. Tankerski market je u komi (pogledajte zadnji Platou sto ga je Hogar stavio) a TNPL i ULPL su vise u njemu nego u dry businessu. LPLH ako se nesto radikalno nije dogodilo sta ja neznam je kronicni bolesnik. BDSS nema ama nikakve veze sa BDI.
I onda sta kazati o targetu za ATPL. Sad pretpostavljamo da se ulazi u ATPL brzinom stampeda sa lovusom od HT i moze se desiti da se privremeno dionica malo ispuse kad se novac pretanka. Po meni ova dionica dobro odradjuje rast BDI-a a isporuka novih brodova ce biti dodatan vjetar u krmu. U svakom slucaju mislim da jos uvjek ulaz nije pogreska i zato pricati o targetu nema smisla. Treba uzivati u zadovoljstvu koje nam ova dionica pruza gotovo svakodnevno..
Potok novca iz povrata od HT-a većim dijelom završava u ATPL.
Lijepo bi bilo, međutim, budimo ipak realni.
Novac iz povrata od HT-a trenutačno većim dijelom završava – u HT-u.
Vjerovali ili ne.
[smiley2]
Kad pricamo o targetima onda je kod nas logika na tankoj grani. Nase trziste je kud svi turci tu i mali Mujo. Bdi raste prema neslucenim visinama i generira realan rast ATPL i JDPL. Ne mogu shvatiti rast ULPL, TNPL, LPLH, BDSS i jos samo cekam fenix pticu za terminalnog bolesnika SPPL. Tankerski market je u komi (pogledajte zadnji Platou sto ga je Hogar stavio) a TNPL i ULPL su vise u njemu nego u dry businessu. LPLH ako se nesto radikalno nije dogodilo sta ja neznam je kronicni bolesnik. BDSS nema ama nikakve veze sa BDI.
…
Ovaj novi bulker sto je dosao ULPL, koje je to klase? Iliti, kolko bi se trebalo zaljepit za njega na spot-u?
Pretpostavljam panamax duzine cca 200m…iako bi mogao biti i veci handymax??[smiley8]
handymax (supramax)
evo malo se educirajte
boro777:
”
Pretpostavljam panamax duzine cca 200m…iako bi mogao biti i veci handymax??[smiley8]
”
handymax (supramax)
evo malo se educirajte
E to sam si i mislio. Znaci, za njega bi se moglo dobit 60k $ dnevno? Hm, to je otprilike 50% sadasnjih prihoda ULPL.
..
Ovaj novi bulker sto je dosao ULPL, koje je to klase? Iliti, kolko bi se trebalo zaljepit za njega na spotu
Uljanik plovidba jucer je preuzela. brod za prijevoz rasutih tereta…….Marlera………Brod je nosivosti 56042 tone.Proizveden ili izgrađen 2004 u Japanu.NEkad se zvao…..Star Phoenix.PLacen je 61 milion .Stavljen odma u pravljenje love.Eto vuce odgovor
Jel ima netko odgovor zasto uprava prodaje, nije valjda da oni nisu svjesni vrijednosti svoje kompanije
Kolega, uprava ne prodaje.
Prije par dana Jerković i danas Lonza su prodali par sto dionica koje su ionako dobili prije dva tjedna
kao nagradu za svoj odličan rad.
Ništa osobito
Kad pricamo o targetima onda je kod nas logika na tankoj grani. Nase trziste je kud svi turci tu i mali Mujo. Bdi raste prema neslucenim visinama i generira realan rast ATPL i JDPL. Ne mogu shvatiti rast ULPL, TNPL, LPLH, BDSS i jos samo cekam fenix pticu za terminalnog bolesnika SPPL. Tankerski market je u komi (pogledajte zadnji Platou sto ga je Hogar stavio) a TNPL i ULPL su vise u njemu nego u dry businessu. LPLH ako se nesto radikalno nije dogodilo sta ja neznam je kronicni bolesnik. BDSS nema ama nikakve veze sa BDI.
I onda sta kazati o targetu za ATPL. Sad pretpostavljamo da se ulazi u ATPL brzinom stampeda sa lovusom od HT i moze se desiti da se privremeno dionica malo ispuse kad se novac pretanka. Po meni ova dionica dobro odradjuje rast BDI-a a isporuka novih brodova ce biti dodatan vjetar u krmu. U svakom slucaju mislim da jos uvjek ulaz nije pogreska i zato pricati o targetu nema smisla. Treba uzivati u zadovoljstvu koje nam ova dionica pruza gotovo svakodnevno..
ULPL će omati ukupno 400 000 dionica,a cijena mu je 3.560,00 kn
ATPL ima 1.362 260 dionica,a cijena joj je 3.560,00 kn.
ATPL je ove godine odradila rast sa 900 na 3560kn.
ULPL je odradila rast sa 2056 na 3560kn.
ULPL P/E = 11,9
ATPL P/E = 44,7
http://www2.fima.com/pdf/fondovi/200710/20071004_dionice_report.pdf
.. Ovaj novi bulker sto je dosao ULPL, koje je to klase? Iliti, kolko bi se trebalo zaljepit za njega na spotu Uljanik plovidba jucer je preuzela. brod za prijevoz rasutih tereta…….Marlera………Brod je nosivosti 56042 tone.Proizveden ili izgrađen 2004 u Japanu.NEkad se zvao…..Star Phoenix.PLacen je 61 milion .Stavljen odma u pravljenje love.Eto vuce odgovor
Postavlja se pitanje zašto su onda početkom godine prodavali Trogira Jadroplovu….