ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.12.2024. u 12:43
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
43,00
3.870
90
42,50
44,50
1,42%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Ali ipak, ajmo se kladit da ću ove godine dobiti veću dividendu nego vi.

Nek te to ne zabrinjava previše, nema savršene dionice. Ima firmi koje imaju još manje ideja gdje bi uložile pa sve isplate u dividendu. Ti ćeš valjda proći bar malo bolje? [lol]

US took freewheeling capitalism to the limits and the wheels came off



Ali ipak, ajmo se kladit da ću ove godine dobiti veću dividendu nego vi.

Nek te to ne zabrinjava previše, nema savršene dionice. Ima firmi koje imaju još manje ideja gdje bi uložile pa sve isplate u dividendu. Ti ćeš valjda proći bar malo bolje? [lol]
[/quote]
Hoću, jer ako Lošinjska isplati 20 kn po dionici onda će za dividende isplatiti otprilike 30% dobiti, koliko će i Atlantska isplatiti ako da 50 kn dividendu. Ali ću ja dobiti duplo više love.




Ali ipak, ajmo se kladit da ću ove godine dobiti veću dividendu nego vi.

Nek te to ne zabrinjava previše, nema savršene dionice. Ima firmi koje imaju još manje ideja gdje bi uložile pa sve isplate u dividendu. Ti ćeš valjda proći bar malo bolje? [lol]
[/quote]
Hoću, jer ako Lošinjska isplati 20 kn po dionici onda će za dividende isplatiti otprilike 30% dobiti, koliko će i Atlantska isplatiti ako da 50 kn dividendu. Ali ću ja dobiti duplo više love.
[/quote]
Ako je ovo provjerena informacija znaći da je LPLH ima duplo manji P/E od ATPL ,tj da je duplo
više zaradila.Odnosno zašto LPLH ne bi isplatila 40 kn po dionici i vi dobili četiri puta više love,a u
zadržana dobit ostane kao i u ATPL.Normalno relativno na cijenu dionice.





Ali ipak, ajmo se kladit da ću ove godine dobiti veću dividendu nego vi.

Nek te to ne zabrinjava previše, nema savršene dionice. Ima firmi koje imaju još manje ideja gdje bi uložile pa sve isplate u dividendu. Ti ćeš valjda proći bar malo bolje? [lol]
[/quote]
Hoću, jer ako Lošinjska isplati 20 kn po dionici onda će za dividende isplatiti otprilike 30% dobiti, koliko će i Atlantska isplatiti ako da 50 kn dividendu. Ali ću ja dobiti duplo više love.
[/quote]
Ako je ovo provjerena informacija znaći da je LPLH ima duplo manji P/E od ATPL ,tj da je duplo
više zaradila.Odnosno zašto LPLH ne bi isplatila 40 kn po dionici i vi dobili četiri puta više love,a u
zadržana dobit ostane kao i u ATPL.Normalno relativno na cijenu dionice.
[/quote]
Pa neću pretjerivat, naravno i sam se nadam dividendi od 40 kn. Općenito, najviše mi se sviđa model isplate dividende koji ima KODT. Već nekoliko godina daje točno 50% neto dobiti u dividendu. Lijepo znaš na čemu si. Mislim da je dividenda Atlantske od 50 kn nešto više od 25% neto dobiti, što je isto u redu. Mogu sa takvom praksom nastaviti i u idućoj godini – nadam se da i hoće biti će to lijepo primanje.




Ali ipak, ajmo se kladit da ću ove godine dobiti veću dividendu nego vi.

Nek te to ne zabrinjava previše, nema savršene dionice. Ima firmi koje imaju još manje ideja gdje bi uložile pa sve isplate u dividendu. Ti ćeš valjda proći bar malo bolje? [lol]
[/quote]
Hoću, jer ako Lošinjska isplati 20 kn po dionici onda će za dividende isplatiti otprilike 30% dobiti, koliko će i Atlantska isplatiti ako da 50 kn dividendu. Ali ću ja dobiti duplo više love.
[/quote]

Varljivo je uspoređivati dividende ovih brodara.
ATPL daje dividendu 2%, a LPLH 5%. Da, slažem se da je dividenda praktički 2,5 puta veća u korist LPLH, ali radi se o minimalnim postotcima.

Ali ATPL bi mi vrlo lako mogla na kraju godine donijeti dobit od 50-ak % promatrajući kretanje cijene dionica, a LPLH neće biti ni po čemu blizu te brojke, tako da im početna prednost (ako se uopće može nazvati prednošću) gubi smisao.

A evo zbog čega, ako ćemo baš krenuti uspoređivati:
1) ATPL ima daleko moderniju flotu od LPLH (što joj omogućuje sklapanje boljih ugovora)
2) ATPL ima daleko više brodova tj. ukupnu tonažu (ako dobit raste, proporcionalno će ona rasti više kod ATPL u odnosu na LPLH)
3) ATPL ima panamaxe koji eksplozivnije mogu generirati dobit u odnosu na supramaxe
4) ATPL ima daleko više prihoda od prodaje starih brodova
5) ATPL je imala, ima i imat će daleko veće prihode kvantitativno govoreći (u us$) koji joj omogućuju kupovinu novih brodova koji će dodatno generirati dobit
6) u krajnjoj liniji ti veći prihodi osiguravaju u budućnosti i isplate eventualno većih dividendi
7) ATPL ima transparentniji prikaz poslovanja
8) upiši sam…

Kad se crta podvuče, iako LPLH sama po sebi nije loša (ipak zarađuje milijune), ATPL je daleko bolja (zarađuje hrpe milijuna). I prema tome cijena bi joj trebala daleko više rasti prema kraju godine, a i nadalje. Uostalom, mislim da postoji zasebni forum za usporedbu brodara, tako da je bolje na ovome mjestu držati se ove teme.

Bravo Hanger! Slažem se da je Atlantska po 2300 smiješno jeftina i da je uopće netreba ni sa čim uspoređivat nego jednostavno kupovat. Ima naravno i puno više od 7 razloga zašto je bolja od Lošinjske ili bilo koje druge firme na burzi. Nadam se da će se lova iz Ine uskoro pretočiti baš ovdje, a onda ipak neke kapi i na Lošinjsku kad Atlantska ponovo dođe na stare grane, tj. oko 3.000 kn.

Ne bih se baš kladio da će se lova od Ine pretočiti ovdje jer je izgleda neće ni biti, naš dragi Sanader nas je opet naguzio…
http://www.net.hr/novac/page/2008/07/05/0045006.html

Šteta, šteta… U ponedjeljak vjerojatno slijedi potop ine i crobexa.

Bojim se da bi mogli vidjeti ATPL opet u susjedstvu 2.000kn ako se ovakva situacija nastavi.


Ne bih se baš kladio da će se lova od Ine pretočiti ovdje jer je izgleda neće ni biti, naš dragi Sanader nas je opet naguzio…
http://www.net.hr/novac/page/2008/07/05/0045006.html

Nije još ništa odlučeno, sve ovisi o omjeru zamjene dionica. Za veliku vjerojatnost zamjene umjesto preuzimanja smo znali i prije, to nije ništa novo. INA-u na 2600 mirovinci dokupljuju već dugo vremena i natječu se tko će više uzeti, što znači da cijena nikako ne bi smjela biti niža jer inače Sanadera čeka jako puno neugodnih pitanja od javnosti, oporbe, dioničara…

Da, ovo je kriva tema za razglabanje o INA-i, ali kao dioničar i jedne i druge dionice osjećam se pozvano da dam i svoj komentar.


Bojim se da bi mogli vidjeti ATPL opet u susjedstvu 2.000kn ako se ovakva situacija nastavi.

Ako se i dogodi, to je još samo jedna prilika za ultra jeftini dokup, zar ne?

US took freewheeling capitalism to the limits and the wheels came off

Meni je šta se tiče situacije oko Ine važno da Mol mora dati ponudu za preuzimanje i da pokupuje što više dionica sa burze – te tako omogući domaćim investitorima da dođu do casha što će po mojem mišljenju najviše pogodovati Atlantskoj kao najpopularnijoj dionici na našoj burzi. Ne znam da li će do toga doći, istina nije baš da treba previše diskutirati na ovoj temi, pa se možemo prebaciti na INU.


Nije još ništa odlučeno, sve ovisi o omjeru zamjene dionica. Za veliku vjerojatnost zamjene umjesto preuzimanja smo znali i prije, to nije ništa novo. INA-u na 2600 mirovinci dokupljuju već dugo vremena i natječu se tko će više uzeti, što znači da cijena nikako ne bi smjela biti niža jer inače Sanadera čeka jako puno neugodnih pitanja od javnosti, oporbe, dioničara…

Da, ovo je kriva tema za razglabanje o INA-i, ali kao dioničar i jedne i druge dionice osjećam se pozvano da dam i svoj komentar.

Nije kriva tema jer kao što je napisano, jedna od prvih dionica na redu za kupnju sa novcima od prodaje INE bi bila baš ATPL, pogotovo na ovakvoj cjenovnoj razini.
Btw, ja sam neki dan prodao par dionica INE da bih kupio ATPL ispod 2300.



Bojim se da bi mogli vidjeti ATPL opet u susjedstvu 2.000kn ako se ovakva situacija nastavi.

Ako se i dogodi, to je još samo jedna prilika za ultra jeftini dokup, zar ne?

[/quote]

Tako je! [thumbsup]
Prošli puta kada je pala do 2.000kn sam zagrabio do limita minusa na tekućem i kupio koliko sam mogao, čak sam i neke druge dionice prodao radi toga.
Ako opet padne na te razine onda ću ozbiljno razmisliti čak i o nekom manjem kreditu.

A evo zbog čega, ako ćemo baš krenuti uspoređivati:
1) ATPL ima daleko moderniju flotu od LPLH (što joj omogućuje sklapanje boljih ugovora)
2) ATPL ima daleko više brodova tj. ukupnu tonažu (ako dobit raste, proporcionalno će ona rasti više kod ATPL u odnosu na LPLH)
3) ATPL ima panamaxe koji eksplozivnije mogu generirati dobit u odnosu na supramaxe
4) ATPL ima daleko više prihoda od prodaje starih brodova
5) ATPL je imala, ima i imat će daleko veće prihode kvantitativno govoreći (u us$) koji joj omogućuju kupovinu novih brodova koji će dodatno generirati dobit
6) u krajnjoj liniji ti veći prihodi osiguravaju u budućnosti i isplate eventualno većih dividendi
7) ATPL ima transparentniji prikaz poslovanja
8) upiši sam…

Kolega ATPL je sigurno jedna od najboljih firmi u RH,
uprava ok,
poslovi ok,
budućnost ok.

Čak i najbolje firme mogu pasti na burzi ako imaju loše dioničare.

Dionica ATPL-R-A je opterećene velikim brojem malih, neinformranih, kolebljivih dioničara koji su ujedno preopterećeni kredititima i prezaduženi.
Pogledajte kolko je porastao broj dioničara ATPL-R-A u zadnjih godinu i pol i bit će Vam sve jasno.
Broj kolebljivih dioničara prestavlja balast koji teško opterećuje ovu dionicu:
1. zbog istog imamo velike cjenovne osilacije
2. previše je day-trade na ovoj dionici
3. na svaki i najmanje loš znak nastupa rasprodaja i zato je cijena samo 2.300 kn.

o ovome sam već pisao prije 3-4 mjeseca.

npr
Dionica Konzuma je prije Nove godine bila u čvrstim rukama odnosno skoro pa nedostupna malim investitorima i kontinuirano je rasla da bi došla na razinu od 110 tisuća kuna.
Danas nakon splitinga u nju se zbijaju svi mali u nadi da će naći utočište a cijena je 246 kn * 180 (sapliting) = 44.000 kn
Dionica je bila i puno neže jer je u petak skočila za 7%.

Onome tko zna čekati, vrijeme otvara vrata.


Ali ipak, ajmo se kladit da ću ove godine dobiti veću dividendu nego vi.

Važi, evo kladim se da će dividenda za 2008. kod ATPL biti min. 40 dolara po dionici, što misliš kolika će biti kod Lošinjske?
Inače, najviše sam fokusiran na prihode i neto dobit, a to će kod ATPL biti fenomenalno, ostalo je ipak marginalno, pa čak i amortizacija i troškovi, premda tu ima svega. Ma glupo je uopće na ovu volatilnost razglabati o dividendi od 2-5% kad na dionici možeš zaraditi 50-100% u 6-12 mjeseci. Vjerujem da bi deal premijera za razmjenu dionica MOL-INA mogao pomoći likvidnosti na zse i oživljavanju domaćeg tržišta kapitala, a u konačnici mogla bi i morala od toga profitirati i ATPL. [tongue]

New Report

Close