ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 28.11.2024. u 18:07
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,99
62.710
1,280
47,50
49,20
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Nije loše!

01.07 PETKA
Ship Name PETKA
DWT 75,460
Built 1994
Flag CRT
Draft 14,3380
TCT 75,460 94 1-2/7 USD 76,000 DAILY VIA USEC EDF


Nije loše!

01.07 PETKA
Ship Name PETKA
DWT 75,460
Built 1994
Flag CRT
Draft 14,3380
TCT 75,460 94 1-2/7 USD 76,000 DAILY VIA USEC EDF

http://194.248.8.71:81/OnlineServices/Pages/BulkPeriodFixtures.aspx

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/



joooooooj!!!
zasto ovaj avans sad kad su svi bez casha ili ce uskoro ostat bez casha ?! [angry] I to 30%?!? Vrlo los potez [undecid]

Kako znaš da se u dogledno vrijeme na istom tom tečaju neće moći zaraditi?
Zar bi bilo bolje gubiti na tečajnim razlikama kao JDPL? Za 4 godine koliko će ako će biti sreće trebati za isporuku dolar može skočiti recimo 50% i eto ti zarade (ili uštede) od 27 mil. dolara. Uostalom dugoročno gledajući toliko su keša generirali samo u 1Q tako da ne vidim gdje leži problem?
[/quote]


Nije loše!

01.07 PETKA
Ship Name PETKA
DWT 75,460
Built 1994
Flag CRT
Draft 14,3380
TCT 75,460 94 1-2/7 USD 76,000 DAILY VIA USEC EDF

Podnajam. Dakle, ničevo.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje



tako se kupuju brodovi.
30% avansa je uobičajeno.

Nije.
Placa se u 5 ili 6 rata. Prva je prilikom potpisa ugovora.

Jozo, vidjet cemo hoce li kasniti toliko Kinezi i u drugoj rundi. A osim toga, tada ce im mozda i pasati da brodovi malo kasne.
[/quote]
je.
prva rata je nakon stupanja ugovora na snagu i iznosi najčešće 30%.
ostale faze su polaganje kobilice, porinuće i primopredaja.
tako je barem kod hr škverova.

na dalekom istoku brodogradilišta sa suhim dokom imaju faze određene na drugačiji način, no prva rata je svakako nakon potpisa ugovora i najčešće iznosi 30%.

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!




tako se kupuju brodovi.
30% avansa je uobičajeno.

Nije.
Placa se u 5 ili 6 rata. Prva je prilikom potpisa ugovora.

Jozo, vidjet cemo hoce li kasniti toliko Kinezi i u drugoj rundi. A osim toga, tada ce im mozda i pasati da brodovi malo kasne.
[/quote]
je.
prva rata je nakon stupanja ugovora na snagu i iznosi najčešće 30%.
ostale faze su polaganje kobilice, porinuće i primopredaja.
tako je barem kod hr škverova.

na dalekom istoku brodogradilišta sa suhim dokom imaju faze određene na drugačiji način, no prva rata je svakako nakon potpisa ugovora i najčešće iznosi 30%.
[/quote]

Nije točno, prva rata jest prilikom potpisa Ugovora, no u pravilu iznosi 20% (to brodar mora kešnuti sam, ostalo ga prati banka), a to što je ATPL platila kinezima za 4 panamaxa 30% ukazuje da nema problema sa solventnošću, i da njeguje partnerski odnos sa JES, nadajući se novim poslovima. Projektni biro JES-a radi projekt post panamaxa (115-120000 dwt) i ponuditi će te brodove i ATPL, a tko je bliže oltara bolje čuje misu, pa je tu ATPL korak ispred konkurencije. Izvor DU List.





tako se kupuju brodovi.
30% avansa je uobičajeno.

…, a zna se da se može lijepo i zaraditi na preprodaji projekta koji ide bez poteškoća…
Nije.
Placa se u 5 ili 6 rata. Prva je prilikom potpisa ugovora.

Jozo, vidjet cemo hoce li kasniti toliko Kinezi i u drugoj rundi. A osim toga, tada ce im mozda i pasati da brodovi malo kasne.
[/quote]
je.
prva rata je nakon stupanja ugovora na snagu i iznosi najčešće 30%.
ostale faze su polaganje kobilice, porinuće i primopredaja.
tako je barem kod hr škverova.

na dalekom istoku brodogradilišta sa suhim dokom imaju faze određene na drugačiji način, no prva rata je svakako nakon potpisa ugovora i najčešće iznosi 30%.
[/quote]

Nije točno, prva rata jest prilikom potpisa Ugovora, no u pravilu iznosi 20% (to brodar mora kešnuti sam, ostalo ga prati banka), a to što je ATPL platila kinezima za 4 panamaxa 30% ukazuje da nema problema sa solventnošću, i da njeguje partnerski odnos sa JES, nadajući se novim poslovima. Projektni biro JES-a radi projekt post panamaxa (115-120000 dwt) i ponuditi će te brodove i ATPL, a tko je bliže oltara bolje čuje misu, pa je tu ATPL korak ispred konkurencije. Izvor DU List.

[/quote]

opala!

U svakom slucaju, mislim da bi na Skupstini trebali pokrenuti pitanje otkupa i ponistavanja dionica.

Obzirom da je otkup vec predviden dnevnim redom Skupstine, trebamo odraditi jos pola posla.

Obzirom da ATPL vec ima 8,45%, mislim da je ideja otkupa bez ponistavanje (barem jednakom dinamikom kojom se kupuje) pucanj u prazno.

Neka drze razinu trezorskih na 8% i paralelno kupuju i ponistavaju.

Baltic Indices 01/07/2008 BDI 9379 (-210)

BCI 13470 (-508)
BPI 9470 (-157)
BSI 5810 (-33)
BHSI 2706 (-7)

BCITCavg $157323(-5910)
BPITCavg $76393(-1278)
BSITCavg $60746(-348)
BHSITCavg $39186(-76)

Glupost. Sad bi svi da ih Uprava spasava od njihove pohlepe (ne mislim tu nuzno na one koji su iznijeli tu ideju na forumu). Pa da i poniste te dionice, nasi šortaši, dijoničari (ide to na 6000, korelacija sa US brodarima i sl) bi našli nacina da sruse cijenu.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

To nema veze s pohlepom nego sa cinjenicom da firma ima viska kesa koji moze investirati.
A kupovina potcjenjene imovine je puno bolja od kupovine aviona, npr.


To nema veze s pohlepom nego sa cinjenicom da firma ima viska kesa koji moze investirati.
A kupovina potcjenjene imovine je puno bolja od kupovine aviona, npr.

I agree.

Svatko danas trguje na burzi ali rijetki ostaju psihicki zdravi!

New Report

Close