Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 48,99 | 62.710 | 1,280 | 47,50 | 49,20 | 0,00% |
Jesi li ikad čuo za npr. kontragaranciju za avans ?
To je ono što recimo država treba dati JDPL-u u ime Brodosplita da bi ovi uplatili avans….
[/quote]
Jesam. Isto tako sam cuo za neisplacene kontragarancije gdje su vlasnici popusili lijepu svotu. Recimo, u Hrvatskoj. Istina, to se desava puno rjedje.
Pitanje je ciji je JES skver: "opcinski" ili neki joint venture. Posto je malesan (2 navoza ako se ne varam), sigurno nije dio nekog velikog kin sistema.
Pozdrav
Dobro. Sta mislis… koliki je udio celika cijeni broda? Prije i sada ? cca?
I sta bi ti napravio da recimo JES bankrotira 2009?
@febo
[lol] [lol] Imas previse postova
[/quote]
barem bi tada ATPL uknjižila prihod od naplaćenog penala što bi u tom slučaju rezultiralo dobrim financijskim plasmanom [smiley]
Baltic Indices 30/06/2008 BDI 9589 (-10) BCI 13978 (+42) BPI 9627 (-29) BSI 5843 (-35) BHSI 2713 (-10) Copyright Baltic Exchange Ltd. (2008) BCITCavg $163233(+681) BPITCavg $77671(-246) BSITCavg $61094(-364) BHSITCavg $39262(-132)
Jesam. Isto tako sam cuo za neisplacene kontragarancije gdje su vlasnici popusili lijepu svotu. Recimo, u Hrvatskoj. Istina, to se desava puno rjedje.
Pitanje je ciji je JES skver: "opcinski" ili neki joint venture. Posto je malesan (2 navoza ako se ne varam), sigurno nije dio nekog velikog kin sistema.
Pozdrav
a) Neisplaćene kontragarancije Uprava ATPL nije gomila podobnih partijskih kretena postavljenih da operu neku lovu i vjerojatno za uplaćeni avans neće tražiti garanciju Partner banke , nego respektabilne svjetske (first class) fin.institucije
b) Malešni škver – u citatu su navedeni bitni parametri ; plus grade 4 suha doka za post-panamaxe
"….Our orders are increasing, especially from Germany. We target to kick off the manufacturing of VLCCs."
The official said the company expected its manufacturing capacity to grow by 30 percent to around 400,000 deadweight tonnes this year and 500,000 deadweight tonnes by 2010.
Jiangsu Shipyard, located on the east coast of China, typically takes about a year to complete a newbuild order…..
…A mi ćemo se još neko vrijeme vrtiti oko 2500 i nešto niže jer našim fondovima treba "keša" za isplate…Bojim se da do jeseni niš` od nekakvog značajnijeg rasta…A volio bih da se varam…
Bojim se da si u pravu, ali držimo palčeve bar za još po koji tulum kao u petak [lol]
(…) (njihov panamax košta 10-15 % manje nego supramax JDPL-a) (…)
koji su ono predviđeni rokovi isporuke? i za tu razliku koliko mogu ti raniji zaraditi po nekoj hard core podcijenjenoj vozarini? koliko? a koliko po nekoj realno očekivanoj vozarini? medalja ima dvije strane
Najviše bih volio da se značajnije uključe u kupnju vlastitih dionica. Jednostavna logika.. (…)
Nedavno sam jednom prijatelju izašao sa ovim prijedlogom… K tome, ovaj bi prijedlog još bio kudikamo prihvatljiviji od isplate viška kroz dividendu da postoji porez na primljenu dividednu. Otkup vlastitih bi kudikamo povećao bogatstvo vlasnika u tom slučaju.
No otkup vlastitih podrazumijeva neke preduvjete koji kod ATPL nisu ispunjeni… Ponaprije, transparentnost najviše razine… Bez toga to nije dobar posao
Zasto nitko nista ne pise o Dubrovnik Airline? Zna netko vise nesto o tome,pa i to spada u ATPL-R-A, sta ne?
Ajd.. ko mi je dao kljuke za zadnja 2 posta vezano uz otkup vlastitih dionica. Baš me zanima Vaš kontraprijedlog. Ako ga nema onda bar Vaša kritika koja je dovela do kljukanja. Da i ja nešto naučim. Možda se zaista ne isplati kupovat vlastite dionice kad su toliko potcijenjene.
Osobno sam mišljenja da je to opet neki "nišneznam nišnerazumijem pa ti evo kljuka" tip forumaša. Ajd sad me razuvjeri. Rukavicom te po licu ošamarim ako treba.
Zasto nitko nista ne pise o Dubrovnik Airline? Zna netko vise nesto o tome,pa i to spada u ATPL-R-A, sta ne?
Prihod od DU airlinea je za ATPL zanemariv u odnosu na brodarski prijevoz, to svi znaju. A osim toga, radi se o jako nezahvalnoj djelatnosti, istina puno bolje se zarađuje u charter prijevozu nego u linijskom, ali i bez obzira na to veliki problem predstavljaju troškovi! Lijepo zvuči kad izađe vijest da je kupljen još jedan avion, ali taj trošak i budući prihod je skoro pa zanemariv kad uzmemo u obzir cijenu motora i činjenicu koliko ih je Dubrovnik airline u zadnje 3 godine morao promijeniti na zrakoplovima! Stoga, trenutno ne razumijem ulaganja u DU airline a poslovanje je uglavnom na pozitivnoj nuli, odnosno zanemariva je dobit u odnosu na brodarski prijevoz, jer uzmimo da se u jednoj godini pokvare istodobno 4 motora i da ih treba mijenjati, DU airline će poslovati s gubitkom! Ali možda jednog dana i ta branša bude pokrivala slabije prihode od vozarina, ako do toga uopće ikada i dodje!
Sa ulaganjem u turizam je over, sad sljedi hrana i posebno energija.
Ovaj dio mi je jako zanimljiv i žao mi je što je ostao nezapažen! Imamo trenutne slatke brige: što s toliko para?!
Vidim da je kolega gardist malo bolje informiran o eventualnim poslovima Atlantske plovidbe, pa ga molim da malo obrazloži svoj post kad je već ovu temu načeo pa da i mi čujemo nešto konkretno o onome o čemu se u zadnje vrijeme dosta "šuška"!
Samo molim Vas, konkretne informacije a ne da nagađamo pa da se onda razočaramo zbog krivih pretpostavki, znate kako naši investitori reagiraju na neispunjene planove, odmah po bidu!
Osim toga, bilo bi lijepo da se nas što više potrudi nazočiti Skupštini, jer su gazde i na svakoj dosad uvijek odgovarali na pitanja i malih dioničara bez ikakvih skrivanja ili kamufliranja! Fino se nađemo uru vremena prije i dogovorimo kako ćemo nastupiti i šta pitati, i mislim da ćemo dobiti mnoge odgovore!
Stoga, ajmo na Skupštinu?!
Slažem se da je Dubrovnik airlines donekle nezgodan dio ATPL, ali ne bi ga ja promatrao isključivo kao zasebni biznis. Tu bi moglo biti finih sinergijskih učinaka, ako se to sve poveže u jedan zanimljiv turistički proizvod za dobrostojeću klijentelu (dovoz, smještaj, aktivnosti (manji kruzeri, čarter jahte i jedrilice), te na kraju odvoz.. a sve pod istom kapom naše ATPL).
Ovaj dio mi je jako zanimljiv i žao mi je što je ostao nezapažen! Imamo trenutne slatke brige: što s toliko para?!
Vidim da je kolega gardist malo bolje informiran o eventualnim poslovima Atlantske plovidbe, pa ga molim da malo obrazloži svoj post kad je već ovu temu načeo pa da i mi čujemo nešto konkretno o onome o čemu se u zadnje vrijeme dosta "šuška"!
[/quote]
Znači, to bi moglo konkretno biti vezano za ATPL? Mislio sam da kolega gardist samo puca svoje ideje, a on puca ideje kpt. Jerkovića?? Zanimljivo, uzbudljivo.. Još malo pa bi mogo cijeli portfelj pretočit u ATPL i tako imat brodara, zračni prijevoz, građevinara, nekretnine, turizam, hranu i energiju u jednom.. Hehe! Još malo pa samodostatni.. možda da se ubacimo u vodu (kao biznis, ne kao medij) da imamo šta piti. Jedino odjeću ćemo morati kupovati, i to od Kineza, ipak su nam poslovni partneri.