Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
otkad pratim ovu dionicu ne sjećam se da je bila olika razlika izmrđu kupnje i prodaje
k: 2500 p: 2588
otkad pratim ovu dionicu ne sjećam se da je bila olika razlika izmrđu kupnje i prodaje
k: 2500 p: 2588
imate slabo sjecanje onda kolega
pofuk
Možda kolega prati točno taj odnos ni jednu manje ni više 🙂
Jozo ulaganje u turizam u Dubrovniku je ipak manje rizično nego u Zaostrogu. A nekretnine u Dubrovniku će tek biti suho zlato. ( Na pravim lokacijama).
Sa ulaganjem u turizam je over, sad sljedi hrana i posebno energija. Nije lako potrošiti te silne dolare, cash flow je enorman. Ipak, ostaju primarno brodarska firma, core business i zanavljanje flote je imperativ, ostalo je fakultativno.
Jozo ulaganje u turizam u Dubrovniku je ipak manje rizično nego u Zaostrogu. A nekretnine u Dubrovniku će tek biti suho zlato. ( Na pravim lokacijama).
Sa ulaganjem u turizam je over, sad sljedi hrana i posebno energija. Nije lako potrošiti te silne dolare, cash flow je enorman. Ipak, ostaju primarno brodarska firma, core business i zanavljanje flote je imperativ, ostalo je fakultativno.
[/quote]
bulk prijevoz je cisto bavljenje energijom… recimo, prevezes 50.000 tona ugljena. Isto kao da je proslo cca 300.000 MWh energije iz tocke A u tocku B. Na najeftiniji moguci nacin.
……. Nije lako potrošiti te silne dolare, cash flow je enorman. Ipak, ostaju primarno brodarska firma, core business i zanavljanje flote je imperativ, ostalo je fakultativno.
Odmah imamo i primjer kako troše , u ovom slučaju 54 mil USD:
..Atlantska Plovidba has ordered four 79,800-dwt bulkers at JES..that will be delivered in 2011 and 2012.Each vessel is reported to be costing a region of $45m and it is believed that a deposit of about 30 % of the contract value has already been paid.[/b]…
ma samo 1 stvar sanjam
da se iznendada pojavi neki strani institucionalni investitor, koji će vidjevši fundamente na ATPL, reći…koji sam ja konj, pišam se na na brodare gdje ulažem po americi, pa ovo je prilika za zaradu i staviti na kupnju xyz 00 komada…
pa da vidim ove klošarske naše fondove šta će onda, nek propadnu svih 55 kad klošare s ovakvom dionicom
……. Nije lako potrošiti te silne dolare, cash flow je enorman. Ipak, ostaju primarno brodarska firma, core business i zanavljanje flote je imperativ, ostalo je fakultativno.
Odmah imamo i primjer kako troše , u ovom slučaju 54 mil USD:
..Atlantska Plovidba has ordered four 79,800-dwt bulkers at JES..that will be delivered in 2011 and 2012.Each vessel is reported to be costing a region of $45m and it is believed that a deposit of about 30 % of the contract value has already been paid.[/b]…
[/quote]
joooooooj!!!
zasto ovaj avans sad kad su svi bez casha ili ce uskoro ostat bez casha ?! [angry] I to 30%?!? Vrlo los potez [undecid]
joooooooj!!!
zasto ovaj avans sad kad su svi bez casha ili ce uskoro ostat bez casha ?! [angry] I to 30%?!? Vrlo los potez [undecid]
Zar bi bilo bolje gubiti na tečajnim razlikama kao JDPL? Za 4 godine koliko će ako će biti sreće trebati za isporuku dolar može skočiti recimo 50% i eto ti zarade (ili uštede) od 27 mil. dolara. Uostalom dugoročno gledajući toliko su keša generirali samo u 1Q tako da ne vidim gdje leži problem?
Nagradno pitanje za jozu daj v : što misliš koliko će biti trošak čelika za npr 2 godine ?
A ako su kao što znamo puni casha onda im je ovakvo hedgiranje cijene čelika uz ionako jeftine novogradnje (njihov panamax košta 10-15 % manje nego supramax JDPL-a) isplativije od npr ranijeg vraćanja kredita.
joooooooj!!!
zasto ovaj avans sad kad su svi bez casha ili ce uskoro ostat bez casha ?! [angry] I to 30%?!? Vrlo los potez [undecid]
[/quote]
Tako se kupuju kapitalna dobra.
Hoce li taj kes doci iz blagajne ili iz kredita je druga prica, ali prvi milestone moras platit inace nema proizvoda.
joooooooj!!!
zasto ovaj avans sad kad su svi bez casha ili ce uskoro ostat bez casha ?! [angry] I to 30%?!? Vrlo los potez [undecid]
Tako se kupuju kapitalna dobra.
Hoce li taj kes doci iz blagajne ili iz kredita je druga prica, ali prvi milestone moras platit inace nema proizvoda.
[/quote]
tako se kupuju brodovi.
30% avansa je uobičajeno.