nastavak:
…zumije u srž poslovanja Atlantske plovidbe i srž brodarskih indeksa će znati o čemu je riječ. Lijep pozdrav i ugodan vikend.
Očekujem neslužbenu objavu rezultata za prvo polugodište na skupštini, ako ne i prije skupštine. Baš me zanima hoće li na skupštini objaviti planove u što misle uložiti svu ovu dobit. Mislim da će najveći dio dobiti ići na nove brodove, ali je očito da prodajom starih brodova skoro u potpunosti isplaćuju gradnju novih. Slijedeće godine će imati ogromnu količinu novca na računu ili će ići na kupnju nekih hotela, ili poveću dividendu,…
kakvu god opciju da zauzmu sa kapitalom koji će posjedovati , bit će značajan igrač u poslovnom sektoru u RH. po meni , vezano za trend vozarina u sektoru dry bulkera i vezano na izjave uprave u Bulletinu najrealnije je očekivati da se iskoriste prilike koje im tržište pruža i ulože najveći dio upravo u core business iako dugoročno niti ulaganje u turizam vjerojatno ne bi trebalo biti iskljućeno.
Izjava kapetana Jerkovića je nedvosmislena, oni kad bi i htjeli imati 30 brodova u floti ne bi ih mogli popuniti s odgovarajućom posadom, tako da ja daljni razvoj Atlantske plovidbe vidim upravo u razvoju poslovanja na kopnu i to prvenstveno u turizmu koji je dominatna poslovna grana na dubrovačkom području
pitanjce – jel se tko odavdje prijavio da osobno bude na skupštini?
uz molbu da prenese iz prve ruke ukratko što će tamo biti rečeno u ponedjeljak (onak malo direktnije od nekakvog izvještaja tipa ‘na skupštini je odlučeno da blabla…’, da prenese atmosferu bar donekle (ne nužno ko mićo dušanović teniske mečeve ive majoli ) ). hvala ako bude netko tako dobre volje…
Ma koji turizam… ne dolazi u obzir. To je do sada bilo OK jer je ATPL podizala vrijednosti nekretnina i imovine ali od samog turizma nema kruva! To je visoko rizicna i slabo profitabilna usluga sto ce se pokazati u narednim godiama.
Ali kad bi ATPL malo procackala mogucnost investicija u Indijske port/bulk terminale… pogotovo one koji imaju zeljeznicku vezu u unutrasnjost !! [thumbsup]
Indijska vlada vec par godina poziva strane institucionalne i privatne investitore da uloze a u ovim kriznim vremenima im je sigurno pofalilo casha. Sure shot!!!!
Jeftina radna snaga. Najmnogoljudnija zemlja na svijetu cca 2020. Nerazvijena prometna infrastruktura. A lucka djelatnost inace daje visok ROI!!
http://infrastructure.gov.in/ppt2_ports.pdf
Jozo ulaganje u turizam u Dubrovniku je ipak manje rizično nego u Zaostrogu. A nekretnine u Dubrovniku će tek biti suho zlato. ( Na pravim lokacijama).
Izjava kapetana Jerkovića je nedvosmislena, oni kad bi i htjeli imati 30 brodova u floti ne bi ih mogli popuniti s odgovarajućom posadom, tako da ja daljni razvoj Atlantske plovidbe vidim upravo u razvoju poslovanja na kopnu i to prvenstveno u turizmu koji je dominatna poslovna grana na dubrovačkom području
ali ne mogu ih popuniti samo na brodovima koji plove pod hrvatskom zastavom, a već su počeli stavljati neke brodove pod strane zastave.
Jozo ulaganje u turizam u Dubrovniku je ipak manje rizično nego u Zaostrogu. A nekretnine u Dubrovniku će tek biti suho zlato. ( Na pravim lokacijama).
tako je. i stranci otvaraju hotele po cijeloj hrvatskoj obali a naručito u Dubrovniku, čak i Turci (Pucić Pallace)
jozo, sviđa mi se ideja, nadam se da i oni razmišljaju u tom smjeru tj. i dalje u smjeru azije.
a prilog o krštenjima u "moru" me razočarao, ništa o poslovanju, jedino što su nam novinari otkrili je da jasna ludviger nije zagrepčanka 7 generacija unatrag [yawn]
China Delays
…Chinese shipbuilders probably delayed about 45 percent of their deliveries as of last month, partly because of a shortage of components…….. That compares with a 25 percent rate in 2007…….
Preuzimanje Kineza u pravi čas (uz kašnjenje od samo 7-10 mjeseci) , ali bojim se da bi Vijetnamci mogli povećati ionako ogromno zakašnjenje u supramaxima.Držić već sada kasni 18 mjeseci……Sreća je da će većina konkurencije proći još lošije , jer je kasnije naručila brodove.