ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 17.11.2024. u 15:57
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



Usporavanjem građevine smanjuje se potreba i za materijalom i naravno potreba za transportom istog.
Ne možeš baš samo tako izolirati brodarstvo kao da je neovisno od svega ostalog.
Ugodno je oku čitati tvoje optimističke tekstove ali…

Potreba za građenjem u Kini i Indiji je tolika da je utjecaj smanjenja gradnje u Europi gotovo zanemariv. Naravno, imat ćemo problema kad Kina i Indija zadovolje svoje potrebe.
[/quote]

Istina samo sve su oči uperene u ameriku, ako oni kihnu bit će slabo i onima na istoku.
Kad se najjača svjetska privreda nađe u problemima nitko nije pošteđen utjecaja.
To ne treba zanemarivati i podcjenjivati.
Pa bio je zimus i zorni primjer.
Zaletavati se u ovo vrijeme nebi bio moj savjet ali tko voli nek izvoli…
[/quote]

ako oni kihnu, bit će jeftinih dionica, to je sve.

a na kineski rast to nema baš nekog utjecaja.

samo što ćemo mi u ATPL zbog krize na zapadu imati sve više posla.

Istina samo sve su oči uperene u ameriku, ako oni kihnu bit će slabo i onima na istoku.
Kad se najjača svjetska privreda nađe u problemima nitko nije pošteđen utjecaja.
To ne treba zanemarivati i podcjenjivati.
Pa bio je zimus i zorni primjer.
Zaletavati se u ovo vrijeme nebi bio moj savjet ali tko voli nek izvoli…


Kolega, do jučer ste nas uvjeravali u to kako su brodari podcijenjeni, a danas, što se dogodilo-prodali ste pa će te nas uvjeravati kako brodarstvo nema perspektivu!!!???

čudni se ovdje sveci slave....


Istina samo sve su oči uperene u ameriku, ako oni kihnu bit će slabo i onima na istoku.
Kad se najjača svjetska privreda nađe u problemima nitko nije pošteđen utjecaja.
To ne treba zanemarivati i podcjenjivati.
Pa bio je zimus i zorni primjer.
Zaletavati se u ovo vrijeme nebi bio moj savjet ali tko voli nek izvoli…


Kolega, do jučer ste nas uvjeravali u to kako su brodari podcijenjeni, a danas, što se dogodilo-prodali ste pa će te nas uvjeravati kako brodarstvo nema perspektivu!!!???
[/quote]

Baš ništa niste shvatili.
Nisam prodao.
Ima perspektivu naravno ali ne potpuno odvojeno od ostalih grana, trendova, kriza itd.
Neda mi se više objašnjavati elementarne stvari…

@ 12m12

e baš se to i ja pitam kod tog dvocjevnog drukanja.

pa bar na atpl se može drukati up tako da se govori o fundamentima, a kad se druka down onda o nelikvidnosti tržišta, prevelikom broju dioničara, rasprodaji fondova itd.

ovako kad i na dolje drukaju po fundamentima samo sebe čine nevjerodostojnima.

a i meni uvijek odgovara da malo pojeftini, pa mi je stalo da su drukovi down što kvalitetniji [wink]



Ljudi, uporno vam ponavljam da je na ovim, a pogotovo na nižim razinama, toliko jaka kupnja da si to ne možete ni zamisliti. Da se podjetimo… ATPL će za godinu i pol imati toliko zarađene love da je to više od pola sadašnjeg Mcapa, te gotovo kao sadašnji Mcap Ingre!! Samo love iz dobiti!!! A di je imovina?! Kada će te prestati bacati novce kroz prozor? Da li kad dobijete plaću ili đeparac bacite pola kroz prozor? Pa dajte prestanite biti ovce!

Da ne mislite da drukam il nešto, ja bi baš htio da padne na 2000 !!

Governor,

pusti ove daytradere, vidm da kužiš stvar. Interersantna je točka 11. poziva na Skupštinu, što kažeš? Pazi da ne padne ispod 2000 jer bi to bilo lihvarski i ATPL ne bi mogla kupovati vlastite dionice ispod te cijene, međutim vidiš da je do 3500 fer cijena po procijeni Uprave, jer će kupovati do te razine na tržištu, naravno ako ih skupštinari podrže, u što ne sumnjam.
[/quote]
Zašto ne može kupovati ispod 2000 kn?


Kolega, do jučer ste nas uvjeravali u to kako su brodari podcijenjeni, a danas, što se dogodilo-prodali ste pa će te nas uvjeravati kako brodarstvo nema perspektivu!!!???

Evo svježa konfrencija za tisak g.Economua koja malo pojašnjava osnovnu stvar:

Speaking at the Marine Money New York forum, Mr Economou expressed bemusement that institutional investors still appeared to favour tanker stocks as a positive play on the shipping market.
“Dry bulk stocks trade at a discount to net asset value, tanker stocks trade at 150% of NAV but it’s not just in stocks. Capes are earning more than one and a half times what a VLCC is earning,” he said.
Though there were risks to both markets, he said investors with an eye on the short term should understand that though the capesize market might be overbuilt in 2010 or 2011, “tanker oversupply starts in 2009, but these issues are not priced into the stocks, it’s totally irrational”….

zato jer tak piše u prijedlogu skupštini. međutim i ja se pitam zakaj uopće ima donjeg limita. za gornji mi je logično.

I'LL BE BACK


Cca 500 mil iz prodanih brodova do kraja 2009.

Ako računamo od danas do kraja 2009. (znači bez Sv.Vlaha) kladim se u 50 % veću cifru na ovoj stavci.
[/quote]
Evo ja se kladim da neće biti tako velika cifra.
[/quote]

Može.Kladim se da će prihod od prodaje 5 starijih brodova zbog preuzimanja 2 kineske i 3 vijetnamske novogradnje od danas do kraja 2009. godine biti 750 mil kn.
Detalje oklade možemo na PM.



Istina samo sve su oči uperene u ameriku, ako oni kihnu bit će slabo i onima na istoku.
Kad se najjača svjetska privreda nađe u problemima nitko nije pošteđen utjecaja.
To ne treba zanemarivati i podcjenjivati.
Pa bio je zimus i zorni primjer.
Zaletavati se u ovo vrijeme nebi bio moj savjet ali tko voli nek izvoli…


Kolega, do jučer ste nas uvjeravali u to kako su brodari podcijenjeni, a danas, što se dogodilo-prodali ste pa će te nas uvjeravati kako brodarstvo nema perspektivu!!!???
[/quote]

Baš ništa niste shvatili.
Nisam prodao.
Ima perspektivu naravno ali ne potpuno odvojeno od ostalih grana, trendova, kriza itd.
Neda mi se više objašnjavati elementarne stvari…
[/quote]

Brodari trenutno JESU podcijenjeni gledajući fundamente i svima je to jasno već duže vrijeme, ali ta činjenica neće preko noći postaviti cijenu dionice na one razine na kojima se objektivno očekuje temeljem rečenog. Pa ni špekulacija o dobiti za ovu ili iduću godinu.

Govoreći o špekulacijama, ovdje malo ljudi izgleda razumije pojam rizične trgovine kakva se krije iza ovoga biznisa. Atlantska plovidba će zgrnuti stotine milijuna kuna čiste dobiti ove godine i to je praktički jasno kao dan. Ali šta se zbiva nakon 2008? Sve nadalje su pusta NAGAĐANJA i igranje s rizikom! Nagađanje je i procjena dobiti za 2009.g. i za 2015.g. Nitko ne može ponuditi točan odgovor koliko će iznositi dobit nagodinu jer nitko ne može predvidjeti reakciju brodarskog biznisa na kretanje svjetskog gospodarstva nagodinu. Ne samo to, nitko ni ne zna kako će izgledati svjetsko gospodarstvo za par mjeseci, da ne pričamo dalje. Brodarstvo nije nekakva izolirana anomalija već je sastavni dio puno većeg pojma (zvanog svjetsko gospodarstvo) i nema neka svoja izolirana pravila da se može klatiti na osnovu vlastitog postojanja kojim god smjerom zaželi.

Kina tako može za par mjeseci uletiti u takvu inflaciju da se jednostavno ohladi potreba za uvozom ruda, a promet brodovima se naprimjer, kao i vozarine, smanji višestruko. Zbog čega bi se MORALO uvoziti u Kinu, ako recimo galopirajuća inflacija proždere kinesko gospodarstvo? Čak naprotiv, tada će vrlo lako pasti i potrošnja i daljnja proizvodnja te države u cilju obuzdavanja inflacije. Ne želim ni navoditi još gore, manje vjerojatnije scenarije. Ovo je naravno samo jedan od mogućih scenarija koji može slijediti, a veliki i ozbiljni ulagači i takvim scenarijima daju određenu mogućnost postojanja, te se tako i postavljaju. Zato ovo i JE rizično ulaganje. Zato cijene dionice i jesu ovolike. Da nije tome tako, ne bi ni proizlazili ovoliki prihodi iz toga. Jednako tako postoji velik rizik za gubitak. I svi toga trebaju biti svjesni ili se uopće ne trebaju baviti ulaganjem ako si žele sačuvati živce i novac.

Da bi kvalitetno razmišljali o jednom manjem dijelu tržišta (konkretno procijeni zarade Atlantske plovidbe u skorijoj budućnosti) moramo se povoditi najprije nekakvim budućim globalnim pokazateljima, a ne šarlatanski donositi zaključke o budućoj dobiti samo temeljem procjene dosadašnjih zbivanja. Drugim rječima poštuj prošlost, ali računaj budućnost. Teoretski, da i dva najnovija broda sada dobiju lijepe ugovore, te uslijedi nekakav loš scenarij za brodarski biznis, neće firmu ništa spasiti od drastično smanjene dobiti nagodinu, pogotovo ako bude morala obnavljati vozarine pod bitno lošijim uvjetima nego što su bili prijašnji, zar ne?

Ja čvrsto vjerujem da će se sve dobro odvijati, prema našim željama i da ćemo svi naposlijetku zaradtiti lijepe novce, ali trenutno ne treba biti ni preeuforičan ni predisforičan, samo realan. Zato je i meni kao ulagaču trenutno napovoljnija opcija s ovom dionicom biti negdje na sredini. I gledat to ovako: Jednim dijelom je imaš, a drugim dijelom ćeš je tek imati…


zato jer tak piše u prijedlogu skupštini. međutim i ja se pitam zakaj uopće ima donjeg limita. za gornji mi je logično.

Mislim da je ponajprije zato da se spriječi određene mogućnosti zlouporabe i malverzacija.

@ hanger

teoretski gledano, jako dobar tekst, sve stoji. i dobro je da ljudi budu oprezni.

samo, praktično, rekao bih da takve ekstremne situacije nisu baš vjerojatne. recimo dopustiti da inflacija izmakne kontroli danas je ipak posljedica nesposobnosti institucija, a kineska politika mi se čini vrlo down to earth.

a ako gledamo malo šire, ipak je razvoj kine proces koji se kad je jednom krenuo ne može zaustaviti. kao što se ni recimo 1953. evropa više nije mogla vratiti u 1946.

Mislim da ne postoji rizik bitnog smanjenja kineskog rasta.Direktor Coca-Cole za Kinu je rekao da samo porast domaće kupovne moći,a time i potrošnje može generirati daljnji rast kineskog gospodarstva po istim stopama i to min. do 2012.

New Report

Close