Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 14.643 | 346 | 42,40 | 44,90 | -0,24% |
Topalov, pitas se zasto? Zato sto fundamenti, analize, projekcije nemaju nikakve veze sa ovom nasom burzom… sto ces, ljudi su sretni sa zaradom od 100 kn po dionici koje zarade na ATPL jer su zestoko popusili na drugim balonima i vlastitim krivim procjenama… to ti je tako…
Ljudi trebaju shvati da je ciklus tek počeo i da će vozarine rasti još dugo. Sve nam ide na ruku, a to nisu kratkoročni trendovi (npr. rast cijene nafte, kreditna kriza) nego dugoročni.
Dakle nije građevina djelatnost gdje P/E treba biti preko 20, nego brodarstvo. Jer građevinu i visoka cijena nafte i kreditna kriza uništava. Baš me zanima koliko će vremena proći da se P/E omjeri promijene u našu korist.
Ljudi, uporno vam ponavljam da je na ovim, a pogotovo na nižim razinama, toliko jaka kupnja da si to ne možete ni zamisliti. Da se podjetimo… ATPL će za godinu i pol imati toliko zarađene love da je to više od pola sadašnjeg Mcapa, te gotovo kao sadašnji Mcap Ingre!! Samo love iz dobiti!!! A di je imovina?! Kada će te prestati bacati novce kroz prozor? Da li kad dobijete plaću ili đeparac bacite pola kroz prozor? Pa dajte prestanite biti ovce!
Da ne mislite da drukam il nešto, ja bi baš htio da padne na 2000 !!
Governor,
pusti ove daytradere, vidm da kužiš stvar. Interersantna je točka 11. poziva na Skupštinu, što kažeš? Pazi da ne padne ispod 2000 jer bi to bilo lihvarski i ATPL ne bi mogla kupovati vlastite dionice ispod te cijene, međutim vidiš da je do 3500 fer cijena po procijeni Uprave, jer će kupovati do te razine na tržištu, naravno ako ih skupštinari podrže, u što ne sumnjam.
Ljudi trebaju shvati da je ciklus tek počeo i da će vozarine rasti još dugo. Sve nam ide na ruku, a to nisu kratkoročni trendovi (npr. rast cijene nafte, kreditna kriza) nego dugoročni.
Dakle nije građevina djelatnost gdje P/E treba biti preko 20, nego brodarstvo. Jer građevinu i visoka cijena nafte i kreditna kriza uništava. Baš me zanima koliko će vremena proći da se P/E omjeri promijene u našu korist.
[/quote]
Usporavanjem građevine smanjuje se potreba i za materijalom i naravno potreba za transportom istog.
Ne možeš baš samo tako izolirati brodarstvo kao da je neovisno od svega ostalog.
Ugodno je oku čitati tvoje optimističke tekstove ali…
čitam da je Dubrovnik Airline imao poteškoća s nekoliko zrakoplova… šteta
dobra vijest da je njegov udio u dobiti ATPL relativno mali
Da se podjetimo… ATPL će za godinu i pol imati toliko zarađene love da je to više od pola sadašnjeg Mcapa, te gotovo kao sadašnji Mcap Ingre!! Samo love iz dobiti!!! A di je imovina?!
Jeli!? A kojom si ti to računicom izračunao? Ajde ne lupetaj, dovodiš neznalice kao što si ti u nedoumicu.
[/quote]
Može, nema problema. Moja projekcija dobiti iz vozarina, a i ostalih djelatnosti za ovu godinu je 500 mil (definitivna potvrda za ovo bit će mi Q2 FI) , 500 mil za sljedeću (ova stavka može varirati, s vremenom ćemo znati točnije). Prodaje brodova idu pod dobit, ili? Cca 500 mil iz prodanih brodova do kraja 2009. Što daje ukupno 1500 mil. Love ima već sad iz prethodnih razdoblja, al dio te love je zbog dobiti 1Q pa hajde da to upće ne uzimamo u obzir. Mcap Ingre je danas na cca 1.750.000 kn, a ja sam ti nabrojao 1.500.000 s tim da je to bez novca s kraja razdoblja 4Q 2007. Ne kažem da je sve točno u lipu, al okvirno to je to. A sad ti meni izračunaj drugačije. Hvala.
Usporavanjem građevine smanjuje se potreba i za materijalom i naravno potreba za transportom istog.
Ne možeš baš samo tako izolirati brodarstvo kao da je neovisno od svega ostalog.
Ugodno je oku čitati tvoje optimističke tekstove ali…
Potreba za građenjem u Kini i Indiji je tolika da je utjecaj smanjenja gradnje u Europi gotovo zanemariv. Naravno, imat ćemo problema kad Kina i Indija zadovolje svoje potrebe.
Bdi danas +37
a i ovo je dobro pročitati
Dry-Bulk Shipping Will Escape Global Slowdown, Macquarie Says
By Alaric Nightingale
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=aVO7h7FiBU1Q
Usporavanjem građevine smanjuje se potreba i za materijalom i naravno potreba za transportom istog.
Ne možeš baš samo tako izolirati brodarstvo kao da je neovisno od svega ostalog.
Ugodno je oku čitati tvoje optimističke tekstove ali…
Potreba za građenjem u Kini i Indiji je tolika da je utjecaj smanjenja gradnje u Europi gotovo zanemariv. Naravno, imat ćemo problema kad Kina i Indija zadovolje svoje potrebe.
[/quote]
Istina samo sve su oči uperene u ameriku, ako oni kihnu bit će slabo i onima na istoku.
Kad se najjača svjetska privreda nađe u problemima nitko nije pošteđen utjecaja.
To ne treba zanemarivati i podcjenjivati.
Pa bio je zimus i zorni primjer.
Zaletavati se u ovo vrijeme nebi bio moj savjet ali tko voli nek izvoli…
…..Prodaje brodova idu pod dobit, ili? Cca 500 mil iz prodanih brodova do kraja 2009. …….. Ne kažem da je sve točno u lipu, al okvirno to je to. A sad ti meni izračunaj drugačije. Hvala.
Ako računamo od danas do kraja 2009. (znači bez Sv.Vlaha) kladim se u 50 % veću cifru na ovoj stavci.
…..Prodaje brodova idu pod dobit, ili? Cca 500 mil iz prodanih brodova do kraja 2009. …….. Ne kažem da je sve točno u lipu, al okvirno to je to. A sad ti meni izračunaj drugačije. Hvala.
Ako računamo od danas do kraja 2009. (znači bez Sv.Vlaha) kladim se u 50 % veću cifru na ovoj stavci.
[/quote]
Evo ja se kladim da neće biti tako velika cifra.