Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Nemoj sad da ti trazim Elijen, ali drukao si ti da ce Hrvatska u drugi krug. [tongue]
NTNK [tongue]
Zahvaljujem Španciru ….. otvorio mi oči …. 🙂
Ovo nema veze sa BDI , ili fond "menadžerčićima" kako vi kažete ….. , to je
nešto sasvim drugo …… 🙂
No , kao uzrok to će prestati drugi tjedan i onda je sve opet "normalno" …..
Kazao bih vam , ali će me obrisati …….. 🙂 ….. , nemojte samo TA , jer
je to nula bodova zbog navedenog razloga ……
Od jučer plovimo zajedno …… 🙂
Skupština 18.7., pravo na dividendu imaju upisani kod SDA 30.6., isplata u roku od 30 dana. 30 dana od čega?
evo kako razmislja najbolja uprava u hrvata,citat kap.jerkovica iz AB:
"U ovom trenutku ne možemo se zakleti u to da se do iduće Skupštine neće pojaviti još koji novi projekt, možda i novogradnja, jer se povoljna kretanja na tržištu moraju iskoristiti. Neiskorišteni kapital i potencijal isto je što i bačen novac. [/b]
Otvoren Hotel "Lapad"
Obnovljeni Hotel "Lapad" primio je svoje prve goste. S 11,5 milijuna eura uloženih u podizanje kvalitete, hotel je s tri prešao na četiri zvjezdice, a određeni dio objekta ima sve uvjete za najveću kategoriju.
Hotel je u vlasništvu Atlantske plovidbe koja posjeduje 70 posto dionica i Ingre s 30 posto suvlasništva, i cijela njegova obnova i rekonstrukcija je započela sa željom da se na dubrovačkom turističkom tržištu ponudi još jedan gradski hotel s viskom razinom usluge i kategorije.
Planirano je da posluje tijekom cijele godine, a nastavak rekonstrukcije slijedi 2009.godine. Do kašnjenja sa završetkom cjelokupnog hotelskog objekta došlo je zbog kašnjenja sprostornim planovima i gruškom marinom koja je planirana u gruškom zaljevu, a zbog koje su vlasnici i bili dodatno motivirani za kupnju hotela.
@anubis dakle ti predlažeš ljudima da na ovoj cijeni prodaju s minusom, a s prodajom mljeta će već nakon 2q ATPL ove godine imati pola milijarde dobiti ? Sad to uklopi u cijenu 2500.
Samo kažem da brodari općenito zathijevaju puno živaca. ATPL je 31.12. imala 5900 dioničara, a 1.3. 7600 dioničara. Svako nek radi što hoće, ali na osnovu BDi donositi buy-sell odluke je IMHO samoubojstvo. Ali neću nikog nagovarati na kupnju.
Budući da se radi o istom broju dionica smatram da je bolje za dionicu da ima više vlasnika. Sad ti razmisli zašto.
Skupština 18.7., pravo na dividendu imaju upisani kod SDA 30.6., isplata u roku od 30 dana. 30 dana od čega?
[/quote]
Od dana održavanja skupštine.
@zmrklic
"3) većina dioničara nažalost ne zna puno o brodarskom businessu, te su podložni panici kao i euforiji."
Zato bi bilo dobro da vi koji znate pošteno pišete, ako ste već na forumu, a ne da pojedinci drukaju kako im paše. Dakle poznavatelji prave panicu i euforiju, a ne neznalice.
@zmrklic
"3) većina dioničara nažalost ne zna puno o brodarskom businessu, te su podložni panici kao i euforiji."
Zato bi bilo dobro da vi koji znate pošteno pišete, ako ste već na forumu, a ne da pojedinci drukaju kako im paše. Dakle poznavatelji prave panicu i euforiju, a ne neznalice.
Gle, što ti nije jasno i zašto uopće želiš nekoga slušati? Neka piše svak kako hoće.Ja ti isto neznam baš o brodarskom biznisu, ali… Ono što ti trebaš napraviti je pogledati u FI Q1, pričekati FI Q2 i pretpostaviti dobit do kraja godine. Isto tako napraviti i za 2009 (možeš već sad preko ljeta jer forecast za 2009 je dobar, a ATPL ima TC-e, a možeš i polako sljedeće godine kako budu dolazila izvješća).Uzmi kolko imaju već sad na računu i onda aproksimiraj koliko bi love mogli imat do kraja 2009. Onda tu lovu alociraj po dionici i dobit ćeš koliki je dio cijene dionice samo živa lova, pa da im vrijednost brodova neznam koliko padne u 2010/2011. ATPL stvara vrijednost! Danas!Ona ne "pobuđuje maštu investitora", ona zarađuje! A dal će neko napisat da BDI ili Drys idu gore ili dole, preporučam ti da se ne sekiraš oko toga. Čitaj FI-je i pogledaj BDI jednom kvartalno, a pjesnici neka pišu. Forum ti je najbolje uopće ne čitat. bok.
The bulk boom will continue beyond 2010
Strong commodity markets,
longer voyages,
shipyard difficulties and
increased scrapping
will absorb a reduced level of newbuildings entering service in the next two years, according to Tim Huxley, Wah Kwong Maritime Transport Holdings chief executive. “We don’t expect any downturn. The new order intake is not as fearsome as it appears.
Equipment crunch coming
The growth in world shipbuilding output could be limited by equipment supply constraints according to Yukito Higaki, President of Imabari Shipbuilding, Japan’s largest shipbuilding group. Higaki observed that world shipbuilding output would increase from 56M gt in 2007 to an estimated 120M gt in 2011 and said that although he expected Japanese suppliers to meet their obligations Chinese yards in particular might suffer from their dependence on fewer local suppliers.
Izvor: Fairplay Daily News
@anusbis
4) BDi iznad 7000 je još uvijek odličan
dobar je bdi na 7000 ali ako je u uzlaznoj putanji tj ako je sada 7000 s projekcijama da ce za tjedan dana biti 7500 onda je izvrstan, a ako je danas 10 000 s projekcijom pada, onda ne valja ništa [thumbsup]
upravo tako, izvrstan je ako neće niti pasti ispod 7000, već će nakon korekcije kojoj će dno biti iznad 7000 krenuti u uzlazni trend