Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
pogledam na forum i imam što vidjeti. na burzi se spava a ovdje se razbuktalo kao da se događa ne znam što.
mavan i drugi koji ste zabrinuti, pogledajte grafove i vozarina i ATPL prošlih godina. u ovo doba je uvijek korekcija. a zatim pogledajte što se događa negdje od početka ljeta do jeseni. pa usporedite recimo kretanje ATPL u tom razdoblju s crobexom i vidjet ćete kakav može biti decoupling. osim 2006. kad je i crobex baš tokom ljeta imao rally.
zato bolje uživajte što je sada opet jeftino, it’s party time.
Ovi što danas prodaju po 2540 vjerovatno su kupovali po 3000 i više ali briga njih ionako se igraju sa tuđim novcem.
Sramota
ispricavam se zbog iduceg :
je..m ti ovakvo trziste,idem u republiku srpsku,tamo je pala burza 80% u zadnjih 10 mjeseci,sada moze past jos samo 20%,toliki gubitak(eventualni)mogu istrpit…
za one koji ne razumiju,to je sala,i ako nasmijem barem jednog kolegu ,uspjeh sam polucio(koda nesto muzem.polucio-uzas=
Ako BDI nema utjecaja na cijenu ATPL, kako to da ga svi analiticari navode kao referentnu tocku i kako to da cijena nase dionice uvijek, ali bas uvijek odreagira. Doduse na padove jako a na rast tromo.
Ipak i za BDI ima nade, valjda ce ti Kinezi ugovorit novu cijenu rude iz Brazila i Australije., ako ne prije a onda kad potrose rudacu nagomilanu u lukama. Argentinci su vec najavili prekid strajka i pocetak ponovnog izvoza zitarica. Samo treba bit strpljiv.
Poštovanje gospodo!
Evo primjetio sam da su ljudi postali izuzetno uznemireni jer im se miljenica našla u problemima.
Zbog toga sam odlučio da podijelim svoja iskustva, pa ako nekome pomogne dobro ako ne i opet
dobro. Znači za sve male koji su kupovali na 3100 u uvjerenju kako će to u nebo, jako mi vas je žao.
Moj prvi ulaz u ovu dionicu je ATH 3800 godine Gospodnje 2007 u 9 mjesecu. Držao sam je sve do
2 mjeseca ove godine kada sam shvatio da sam pušač i da moram nešto napravit ako ne želim izgubit
i novce i živce. Znači što čovjek prije prizna svoju pogrešku (ja baš i nisam bio brz) to bolje za njega.
Ne slušati ljude poput g. Mamusa čiji je ego toliki da on ne želi nadokljupivati neku dionicu jer na taj
način priznaje svoju grešku.
Daklem u borbi za svoj zdrav razum sva su sredstva dopuštena npr:
1.Ukoliko se ima keša dokup
2.Shortanje(teško je prodati dionicu s minusom prvi put,ali kad ju ponovo kupite jeftinije drugi put je lakše)
3.Ukoliko se ima i drugih dionica preslagivanje portfolia(izlazak iz manje likvidnih u koje se stignete vratit jer one uvijek reagiraju sporije ili onih s manjim minusom ili kamo sreće iz onih u kojima ste u plusu)
Prema tome treba napraviti sve što je čovjekovoj moći kako bi što više spustili cijenu ulaska.
Naravno ako se nema neko predznanje potrebno je uložiti puno truda, pročitati koju knjigu, pratiti sve
što se dogadja u svijetu itd.
Tko nema volje za sve to neka zaboravi na dionice neko vrijeme jer ko što jedan pjesnik reče "Kolo sreće se okreće"
Što se mene tiče ja sm uspio spustit svoj ulaz na 2700 i ne nisam izašao na 3100, ali jesam sa skoro 10% plusa i sada čekam. Ne možemo svi pogoditi dno,ali je najbitnije uvijek imati jedan dio love u kešu i ne zalijetavati se nepotrebno.
Gospodo "dijoničari" pozdrav!!!
Ovakva rafalna paljba s obje strane mi se uopće ne sviđa. Sad ne znam da l’ da kupim ili prodam…
[undecid]
Pa ispuhuje se.
Samo treba biti strpljiv.
A isto tako kako je atpl rasla do sada tako će i padati.
Kako se nitko nije bunio kada je rasla u nebesa, nemojte se sada buniti kaj malo pada.
[/quote]
Ajde strucnjaku, obrazlozi svoje misljenje zasto bi trebala ATPL padati?
Ako BDI nema utjecaja na cijenu ATPL, kako to da ga svi analiticari navode kao referentnu tocku i kako to da cijena nase dionice uvijek, ali bas uvijek odreagira. Doduse na padove jako a na rast tromo.
Ipak i za BDI ima nade, valjda ce ti Kinezi ugovorit novu cijenu rude iz Brazila i Australije., ako ne prije a onda kad potrose rudacu nagomilanu u lukama. Argentinci su vec najavili prekid strajka i pocetak ponovnog izvoza zitarica. Samo treba bit strpljiv.
Dionica je imaginarna referentna tocka..Svaka tocka,u svom kordinatnom sustavu,reagira na odredjene stvari,kod atpl je to bdi,koliko god mi sutjeli o tome..Bdi je navlakusa,i nije navlakusa.Ovisi o vremenu,razini,predvidjanju u kojem se bdi promatra.danas,sutra ,preksutra,pad bdi -ija je nist nego prilika iskusnima,da kupe od onih koji ne znaju,jeftino..
ma i s previše duše. meni sve suze potekle dok sam čitao pa sam morao prestati. vole oni to svoje dijete.
Haha, evo ti stotka…. a cuj, svatko voli svoje dijete zar ne?
[smiley]
a jos vise volis svoje dite ak na njemu mos zaraditi [thumbsup]
Ako BDI nema utjecaja na cijenu ATPL, kako to da ga svi analiticari navode kao referentnu tocku i kako to da cijena nase dionice uvijek, ali bas uvijek odreagira. Doduse na padove jako a na rast tromo.
Ipak i za BDI ima nade, valjda ce ti Kinezi ugovorit novu cijenu rude iz Brazila i Australije., ako ne prije a onda kad potrose rudacu nagomilanu u lukama. Argentinci su vec najavili prekid strajka i pocetak ponovnog izvoza zitarica. Samo treba bit strpljiv.
Sailor sudeci po nicku trebao bi biti ipak malo bolje upucen. Naravno da BDI ima veze ali srednjerocno. Jesi li ti vidio grafove od bdija ikad? Zar ti mislis da ces po BDI-u prepoznati svjetsku recesiju ili depresiju? Prije ce biti da ce pad BDI-a (dugorocan, a ne sezonski) biti rezultat recesije/depresije.
Ajmo ispocetka o BDI. Sto vama vrijedi to sto je BDI bio blizu 11 K a GOspari ugovorili brodove na recimo 8 K?
I obrnuto…
Atlantska polako ali sigurno ide prema mojem targetu za ulazak a to je negdje oko 2000.
Na njoj sam zaradio ali i izgubio u ovoj krizi i sad puno bistrije gledam na stvari.
BDI nema veze sa atlantskom i čudi me zašto ga ljudi i dalje spominju kad je u zadnjih godinu dana
vidljivo da je korelacija vrlo slaba.
Primjetio sam da atlantska vrlo brzo i jako reagira na stanje svjetskih burzi a pretpostavljam
da je to zbog toga što je ona praktički naša jedina dionica zanimljiva strancima i ako ih ima na
našem tržištu onda su oni u atlantskoj. INA je čisto politička dionica i nju uopće ne gledam a
HT također. Ako u HT-u i INI ima ijedan stranac stvarno bi me začudilo.
Mislim da će atlantska zbog svjetske krize, nesigurnosti i rasta cijena energenata još padati jer
zaista ja ne vidim razlog za rast.
I još jedno pitanje za znalce atlantske: ima li atlantska RoRo brodove za prijevoz vozila i da li planira
da kupi ili napravi kojeg?
Ponešto se razumijem u brodarski prijevoz i mislim da će u sljedećem razdoblju prijevoznik sa
RoRo brodovima biti više nego zadovoljan. [wink]