Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Neto dobit za 1Q2008 je iznosila 258 mil kn (ukupno 56mil $).
Prodaja broda je donijela 32 mil $ ili 146 mil kn (tečaj je tada iznosio 1US$=4.55kn).
258-146=112 mil kn preostale neto zarade. Dakle samo 112 mil.kn preostale neto dobiti.
I recimo da je cijeli taj preostali iznos ostvaren zahvaljujući vozarinama (sam sam izračunao da su donijele oko 140 mil kn tzv. bruto prihoda ali u konačnici se u računu od ove dobiti oduzmu stalni rashodi te se dobije konačna cifra neto dobiti, u ovom slučaju se radi o oko 112 mil kn dobiti).
Ovo je samo okvirno za potrebe izračuna, uzevši u obzir da je gotovo sva neto dobit ostvarena brodarskim biznisom.
Kapetan Jerković je očito govorio o procjeni prihoda (promašio je za koji milijun dolara), a izviješće za 1Q2008 je ono koje bi trebalo govoriti pravu istinu. U suprotnom netko iznosi krive podatke.
Da me ne bi netko krivo shvatio, slično sam i ja procijenio uz p/E 10, 4000-4900kn
Napominjem još jednom, radi se o idealnim uvjetima, a ne trenutnim kada se pola svijeta brine hoće li se dogoditi ekonomski kolaps amerike. Misli globalno, djeluj lokalno.
"U prvi tri mjeseca ove godine dobit Atlantske iznosila je 59 milijuna i 337 tisuća dolara, od čega je čista dobit iz poslovanja gotovo 30 milijuna dolara."
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=b609fccd-0eee-432e-ad71-b04df7682136&open=sec
Ne bih ulazio u detalje, ali zar nije moguće da je dio dobiti u 1q odnijela priprema turističke sezone, avioni i slično.. Jel sv. Vlaho bio do kraja amortiziran i takve stvari?
Uglavnom, nisam ti ja za decimale. Meni je bitan dojam, a imam dojam da će puknit miljardica i bit će nam sretna dica. Odo ja dovršit još neke stvari. Do tipkanja.
Pogledaj komentare uz QFI.
"Na ukupan rezultat poslovanja Grupe negativno su utjecali rezultati poslovanja hotela i avio kompanije, a zbog njihovog sezonskog karaktera poslovanja."
Znaci, 258 – 153 plus neki gubitak ova dva biznisa, recimo 10 milja kuna, daje 115 dobit brodarstva.
Još jedna stvar, upućena mojim dragim kolčarima: ako od mene očekujete kirurški precizne podatke, na krivom ste mjestu. Ako želite da vam računam brojke na petu decimalu i čupam članke i obrve, PLATITE! [tongue] [tongue]
Moje vrijeme košta, a ono šta znam i bez pete decimale meni je dovoljno. Svi bi mukte do zarade. Nisam vam ja ovdi neki vukodlak da me kolčate čim se mjesec napuni. Ček, ček ponoć je AUUUUU!!!
A bude li milijarda dobiti, ima da mi sve kolce povadite, vampiri jedni! [kiss]
Ček malo.. vampiri=kolac, vukodlaci=srebrni meci?? Hm, morat ću opet pogledat Underworld, neće mi teško pasti.. ah, moja Kate vampiruša [kiss] [kiss]
Pogledaj komentare uz QFI.
"Na ukupan rezultat poslovanja Grupe negativno su utjecali rezultati poslovanja hotela i avio kompanije, a zbog njihovog sezonskog karaktera poslovanja."
Znaci, 258 – 153 plus neki gubitak ova dva biznisa, recimo 10 milja kuna, daje 115 dobit brodarstva.
Kraljeviću markko, u pravi čas.. ma kažem ti ja, ovi bez mašte najeli se pašte.
Ovdje upišite svoj komentar…
Pokušavam, pokušavam, al neće pa neće [sad]
Oprostite šta se ovoliko šalim, al prodo sam svu atlantsku po 3125, pa me puca [lol] [lol] [lol]
Ajmo ovako, obzirom da se nikako ne možemo dogovoriti…
1) Vozarinama se u 1Q2008 ostvario bruto prihod od oko 67,5 milijuna $ ili 140 milijuna kuna (objektivno), od čega je neto dobit ajmo pretpostaviti oko 110 milijuna kuna (subjektivno). 110×4=440 mil kn.
2) Dva broda koji su na prodaju (ukoliko se prodaju prvo brodovi 82-og godišta) su svaki maksimalno 32 milijuna $ ili oko 150 milijuna kuna svaki = ukupno 300 milijuna kuna (US$=4,7kn)
3) Extra dobit od dvije novogradnje je u najmanju ruku upitna s obzirom da trenutno i Jadran i Konavle (koje će novogradnje vjerojatno zamijeniti) prosječno imaju prilično visoke ugovorene vozarine. Dobit novogradnji bi mogla biti veća za recimo maximalno 25.000$/dan u odnosu na stare (od početka ugovora do kraja 2008.) i to ako Uprava odluči riskirati, pa stavi brodove na kraći t/c, dakle maximalni extra prihod bi iznosio oko 20-ak milijuna kuna (bruto). A o vozarinama u budućnosti se još da raspravljati.
Dakle 1)+2)+3)= oko 750 mil.kn neto dobiti
Ima li tko bolju verziju?
Ja nemam, i podrzavam tvoju racunicu Hanger. Izgleda da nas je ZSE zeznula sto nije valoriziran prethodni rast BDI i brodara izlistanih na NYSE. [lol]
Ne shvacam, 750 milijuna dobiti pa treba upravu smijeniti (hehe to se ne moze izvesti). Sto bi onda trebalo napraviti sa gubitasima u drzavnim firmama? Objesiti ih naglavacke?
Zamolio bih ljude koji stvarno zele pisati argumentirano, da imaju malo duzi i siri spektar prilikom analiza. Ja se dobro sjecam kada sam objasnjavao sto ce se dogoditi sa ULPL a sto sa ATPL (govorim o poslovanju). Bilo je tu zustih rasprava, a ja na kraju mogu reci da nisam pogrijesio (iako mi to nije neki fetis).
Oprostite šta se ovoliko šalim, al prodo sam svu atlantsku po 3125, pa me puca [lol] [lol] [lol]
[/quote]
I jesi ponovo kupio po ovoj cijeni ili…?