Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
..evo da se nadovezem sa mog drugog nika..
Kupnja Cijena
19 2.670,00
10 2.666,01
5 2.666,00
10 2.665,05
20 2.665,00
3 2.662,00
10 2.661,00
10 2.660,01
8 2.658,00
5 2.656,00
Cijena Prodaja
2.695,00 6
2.697,00 6
2.698,00 26
2.698,98 20
2.699,00 10
2.699,99 15
2.700,00 59
2.719,89 5
2.720,00 15
2.730,00 22
kupnja slaba, prodajka jos slabija
Pozdrav Špancir !
Ako sam dobro skužio , brodovi (u Slobodnoj Dalmaciji od Subote nabrojao 20-ak) vrijede
više od milijardu $ (cca. 50 mil $ / kom ili više)
…. a navodno ima 1,3 mil dionica … ????? …. 🙂
–To je čudno …… , ili ja slabo množim ….. 🙂
Dr W
objasni onda zašto je sada oko 2700, a nije preko 3000 ako je to realna cijena
nije BDI kojeg tolko spominješ ,toliko pao da bi cijena pala sa 3125 na 2700 , ako se strogo držiš bdi-ja
i kada će po tebi , onda opet na 3100, jel onda kada bdi- bude za samo 2-3 % veći , kolko je bio tada kada je atpl bila na 3125kn? [sad]
Na 2700 je zato jer:
-Kada je prva prodaje bila 7 dionica na 2738, dosao je VELIKI i ponudio 46 dionica po 2700 (38 kn jeftinije -nije mi jasno kako se sa svima dogovorio da ga nitko ne pokrije, ah da skoro zaboravih istovremeno je pokrio par dionica po 26xx,da zadnja trgovina bude isto nisko). Nakon toga poceli su slagati svoje dionice uplaseni nize od 2700, ili zato jer im hitno treba lova pa nemogu pricekati ni jos onih 50 kn dividende. (nakon pola sata onaj s 46 kom po 2700 se maknuo s prodaje)
Sve u svemu umjetna situacija, i jako povoljna za onog ko kupujej posto ce za mjesec dana dobiti 50 kn dividendu i jos ce mu cijena dionici biti visa.
Zakljucak: Cijena realno nikad nije ni ovisila o BDI, jer da nije bilo njega bilo bi nesto drugo.
Atpl treba kupovati zato jer ce u jednom trenutku netko sigurno krenuti u osvajanje 25%+1dionica vlasnistva.
Vjerojatno zato 200SMA Atpl za cijele ove korekcije Crobexa ima uzlaznu putanju a 50 SMA je isto krenuo UP.
Uvjet je bio da novogradnje idu po spotu.Ali nisu dosle te ce dobit biti ove godine blizu 1 milijarde.
Nikako se ne mogu složiti s ovom izjavom i procjenom o neto dobiti u iznosu od jedne milijarde kuna! Čak me zaprepastila i računica od 1,5 mlrd dobiti, čak i da se i novi brodovi stave na spot i uhvate super vozarine.
Jednu stvar svi zaborave napomenuti, a to je da osim prihoda postoje i rashodi! Dva nova broda i avion nije poslao Sveti Petar već su kupljeni nekakvim novcem, a jednako tako se nešto trebalo uložiti i u slijedeće novogradnje, kao i manji dio u nekretnine. Prodajom brodova će se relativno zaraditi više nego će se potrošiti na kupnju jednakog broja novih, uz dodatan bonus zarade na osnovu nešto boljih vozarina. Ali bespredmetno je tvrditi da će se na kraju 2008.g sve pretočiti u neto zaradu od 1 mlrd kuna.
Tko prati ostale brodare i procjene njihovih godišnjih neto zarada može vidjeti da se otprilike sve procjene slažu sa 60 do 100%-tnim rastom dobiti za većinu brodara u usporedbi s godinom ranije. Kod Atlantske će to vjerojatno biti više zbog specifične situacije, s obzirom da se dobro trejda staro za novo i neki se ugovori obnavljaju pod većim vozarinama. Međutim ni uz sve navedene pretpostavke se ne može očekivati neto dobit koja je 300-500% veća u odnosu na 2007.g !!!
U najsvjetlijoj varijanti se može očekivati nekih 0,75 mlrd kn, po meni ipak bliže 650 milijuna kn (dakle oko 150% više od 2007.g.). Računao sam sve navedeno prije nekih 2 mjeseca čini mi se, ako koga zanima…I uostalom i ta cifra je iznimno lijep podatak, stoga ne vidim razloga da se forsiraju izmišljeni brojevi sa 9 nula…
Uvjet je bio da novogradnje idu po spotu.Ali nisu dosle te ce dobit biti ove godine blizu 1 milijarde.
Nikako se ne mogu složiti s ovom izjavom i procjenom o neto dobiti u iznosu od jedne milijarde kuna! Čak me zaprepastila i računica od 1,5 mlrd dobiti, čak i da se i novi brodovi stave na spot i uhvate super vozarine.
Jednu stvar svi zaborave napomenuti, a to je da osim prihoda postoje i rashodi! Dva nova broda i avion nije poslao Sveti Petar već su kupljeni nekakvim novcem, a jednako tako se nešto trebalo uložiti i u slijedeće novogradnje, kao i manji dio u nekretnine. Prodajom brodova će se relativno zaraditi više nego će se potrošiti na kupnju jednakog broja novih, uz dodatan bonus zarade na osnovu nešto boljih vozarina. Ali bespredmetno je tvrditi da će se na kraju 2008.g sve pretočiti u neto zaradu od 1 mlrd kuna.
Tko prati ostale brodare i procjene njihovih godišnjih neto zarada može vidjeti da se otprilike sve procjene slažu sa 60 do 100%-tnim rastom dobiti za većinu brodara u usporedbi s godinom ranije. Kod Atlantske će to vjerojatno biti više zbog specifične situacije, s obzirom da se dobro trejda staro za novo i neki se ugovori obnavljaju pod većim vozarinama. Međutim ni uz sve navedene pretpostavke se ne može očekivati neto dobit koja je 300-500% veća u odnosu na 2007.g !!!
U najsvjetlijoj varijanti se može očekivati nekih 0,75 mlrd kn, po meni ipak bliže 650 milijuna kn (dakle oko 150% više od 2007.g.). Računao sam sve navedeno prije nekih 2 mjeseca čini mi se, ako koga zanima…I uostalom i ta cifra je iznimno lijep podatak, stoga ne vidim razloga da se forsiraju izmišljeni brojevi sa 9 nula…
[/quote]
svaka čast majstore, 100-ka
dosta nam je napuhavanja i drukanja, a kad se pita nešto konkretno, onda muk
U najsvjetlijoj varijanti se može očekivati nekih 0,75 mlrd kn, po meni ipak bliže 650 milijuna kn (dakle oko 150% više od 2007.g.). Računao sam sve navedeno prije nekih 2 mjeseca čini mi se, ako koga zanima…I uostalom i ta cifra je iznimno lijep podatak, stoga ne vidim razloga da se forsiraju izmišljeni brojevi sa 9 nula…
Ja računam operativnu dobit (bez prodaje brodova) u 2008 cca 500 mil. Isto tako računam i za 2009. Sve preko toga za mene je extra benefit. Na tome baziram i očekivanja uz dionicu. Pozdrav!
Mislim da dosta ljudi na ovoj temi ima dvostruke kriterije.Kada BDI brodari na NY burzi rastu tada to svi ističu i stavljaju u prvi plan,a kada padaju o tome nema nikakvih komentara ili se govori o tome da su ti trendovi nebitni za Atlantsku.
Ameri osim BDI možda anticipiraju neka negativna kretanja u Kini ili nešto slično što utječe na vrijednost brodara. U svakom slučaju mislim da je njihovo tržište puno razvijenije i da oni ne prate samo kretanje BDI.
Nikako se ne mogu složiti s ovom izjavom i procjenom o neto dobiti u iznosu od jedne milijarde kuna!
……..
U najsvjetlijoj varijanti se može očekivati nekih 0,75 mlrd kn, po meni ipak bliže 650 milijuna kn (dakle oko 150% više od 2007.g.). Računao sam sve navedeno prije nekih 2 mjeseca čini mi se, ako koga zanima…I uostalom i ta cifra je iznimno lijep podatak, stoga ne vidim razloga da se forsiraju izmišljeni brojevi sa 9 nula…
Kolega hanger,
može malo preciznije, na šta se odnosi tih 650-750 mil kn. Ukupna dobit na kraju 2008 ili?
svaka čast majstore, 100-ka
dosta nam je napuhavanja i drukanja, a kad se pita nešto konkretno, onda muk
Hrki, reci ti meni šta bi ti da ti ja napišem pa da i ja dobijem 100-ku?
U najsvjetlijoj varijanti se može očekivati nekih 0,75 mlrd kn, po meni ipak bliže 650 milijuna kn
S ili bez prihoda od prodaje brodova?