Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 44,50 | 1,42% |
Zaista se sumnjivo dobro branimo na 27xx, imam neki ludo pozitivan osjećaj u svezi s tim…
Hajde poduprite me malo, svaku teoriju po kojoj dolazimo na 35xx za mjesec-dva ocjenjujem sa 100 [cool]
mavane, drago mi je da te napusta vedar duh. Dok cekamo da prodje i ovaj padajuci val , mozemo se malo i saliti. Jedino sto ja ne znam ni jedan dobar ili bar dovoljno pristojan za objavljivanje. Dividenda nije najbitnija u svemu tome ionako bi ju cijena dionice izkorigirala. Vaznije je da managmnet to dobro ulozi i da ugovori vozarine za brodove po visokim cijenama, narocito za nove. nadam se da dolaze kako je i najavljeno. Ima li tko kakve novosti glede i u svezi s tim?
Smootko, ne slažem se s tobom da je sva lova iz projekcije dobiti do kraja 2009. uključena u NAV na današnji dan ili NAV bliske budućnosti (dio svakako jest). Sadašnjost, pa ni bliska budućnost me ne interesira. Nit me NAV interesira pretjerano. Kaj nam firma ide u likvidaciju?
Prvo, kako možeš sa mnom se ne slagati? 🙂
Dalje, brodarstvo je specifična djelatnost jer ima pokretne nekretnine :), te su stoga lako unovčive.
Cijena polovnog broda sastoji se od 2 komponente:
1) koliko vrijedi mrtav (scrap)
2) koliko vrijedi živ (operativan)
Dakle 1+2 = vrijednost broda
S obzirom na trenutne visoke vozarine 1) možemo skoro zanemariti. Dakle, vrijednost broda je trenutno najviše određena njegovom operativnom vrijednosti.
Svaki kupac kad nešto kupuje ima računicu o svojoj koristi. Naime, i on namjerava biti u plusu (ako nije u nevolji pa mora kupit svakako). Ako pretpostavimo da očekuje iz broda za radnog vijeka izvući Ph prihoda, on je spreman njega platiti recimo 0,7xPh što predstavlja vrijednost tog broda.
Šta je jače tržište veći prihodi se očekuju, dakle raste Ph, pa onda raste i vrijednost broda 0,7xPh (nije ni prodavatelj blesav da ne podiže cijenu). Stoga je NAV doista pokazatelj budućih zarada. Jedini problem je šta se to temelji na procjenama i očekivanjima. Na kraju se može pokazati da je bolje prošao kupac/prodavatelj, kao i kod dionica.
Zato i valuacija brodara ide preko 1xNAV, jer NAV kao odraz prodajne vrijednosti brodova u sebi sadrži i diskont koji omogućuje kupcu broda da i on ostvari zaradu.
Eto, tako nekako ja gledam na to. Ima rupa, al nemam vremena za šivanje 🙂
Što nam radi taj Bernanke…
url]http://finance.yahoo.com/q?s=DRYS+DSX+EGLE+ESEA+EXM+GNK+NM+QMAR+TBSI&d=t[/url]
mavane, drago mi je da te napusta vedar duh. Dok cekamo da prodje i ovaj padajuci val , mozemo se malo i saliti. Jedino sto ja ne znam ni jedan dobar ili bar dovoljno pristojan za objavljivanje. Dividenda nije najbitnija u svemu tome ionako bi ju cijena dionice izkorigirala. Vaznije je da managmnet to dobro ulozi i da ugovori vozarine za brodove po visokim cijenama, narocito za nove. nadam se da dolaze kako je i najavljeno. Ima li tko kakve novosti glede i u svezi s tim?
E da je bar samo do manangmenta
[undecid]
Sve su oči uprte u Ameriku ovih mjeseci i dok oni ne izađu iz krize ( i cijena nafte se ustali na bilo kojoj razini samo da se konačno smiri) mogu ovi u atpl poslovati najbolje u svemiru neće pomoći. Mnogi se na ovim stranicama nikako ne mogu s tim pomiriti ali šta im ja mogu, a i ponekad je najbolje držati glavu pijesku -manje brige. Kad je recesija ne opada vrijednost firmi zato što odjednom sve loše posluju. Atpl pada već osmi radni dan u nizu, jasno je da to nema veze sa poslovanjem i nafta je na cca 140 usd, a svi pristojno zarade i na cijeni od 60 usd (citiram upućenie).
Svi ovdje na zse mogu se samo pomoliti ali ne domaćim igračima. Tak mi malo bude smješno čitati sve silne analie vrijednostiatpl ovih dana ali ako ljude veseli…
I ja se iskreno nadam da će to jednog dana opet postati bitno. Sad nije ma koliko šutjelio tome.
mavan,
nema se tu sta puno dodati. nazalost si u pravu. Dok se ne dogodi to o cemu pricas jedino bi nas moglo spasiti da recimo jedna a idealno 2 kompanije istaknu zahtjev za kupovinom ATPL. Koja bi to bila pomama. Samo, bojim se da se slucaj Pliva nece jos dugo ponoviti na nasem trzistu koliko god to ja a i mnogi drugi prizeljkuju…
Good Time to Buy a ‘Little’ Shipping
http://seekingalpha.com/article/80654-good-time-to-buy-a-little-shipping
Show Some Respect for Shipping Fundamentals
http://seekingalpha.com/article/76367-show-some-respect-for-shipping-fundamentals?source=yahoo
Ovo je standardno kod nas, kad dionice rastu nigdje analiza ni procjena imovine. Kad krenu padovi onda se potezu NAV-ovi i ostali izracuni kojima ljudi sami sebe a i druge uvjeravaju da su dobro investirali.
Cinjenica je da ATPL ima odlicne fundamente, odlican polozaj na trzistu, izvrsno FI za 1Q i vjerovatno jos bolje za 2Q, a za ocekivati je da ce tako i nastaviti jos barem godinu dana po svim pokazateljima. Medjutim, od objave FI za 1Q cijena je pala s 3000 na 2700 – a s Atlantskom se apsolutno nista lose nije dogodilo.
I ja sam u ATPL, nemam je namjeru prodavati jer sam svjestan da se radi o jednom od najboljih poduzeca u drzavi. Ali svejedno se ne osjecam dobro ovih dana dok promatram kako mi se investicija crveni i gubi na vrijednosti, malo po malo…Treba cekati i izdrzati ovo razdoblje, cak stovise iskoristiti za dokup…
gospodo iako nisam za rasipanje novaca na dividende ipak u ovom trenutku smatram da bi trebali dati što više mogu i tako trenutno barem malo dignuli ovako podcijenjenu dionicu
osobno bi htio da bude 200 kn
gospodo iako nisam za rasipanje novaca na dividende ipak u ovom trenutku smatram da bi trebali dati što više mogu i tako trenutno barem malo dignuli ovako podcijenjenu dionicu
osobno bi htio da bude 200 kn
Privremeno bi to vjerojatno podiglo dionicu za nekih 300 kuna no onda bi roknula 400-500 kuna pogledaj smao ericsson kaj mu se dogodilo