Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
…..1,154,373 dwt by YE08 with an estimated value of USD1.27bn or ex. tourism and airline NAV at HRK 3,375 a share.
evo da završim analizu HAAB-a, falio je NAV.
još da odredimo na koliko NAV-a bi se trebali tržiti. svakako ne ispod 1.
Interesantno , novogradnje su malo precijenili , ali NAV bez aviona i hotela potcijenili.
No,nećemo biti cicije – dodajmo tisuću na flotu i to je to…..a omjer cijene i NAV-a uvijek određuje konkretno stanje na tržištu.Ono je sad nepovoljno , pa imamo situacije da se dobre brodarske firme trže i na 0,6 – 0,7 NAV-a.
Međutim , burza je vrlo nepredvidljiva stvar – tko kaže da se u idućih nekoliko mjeseci ili do kraja godine stvar neće okrenuti (a to smo bogami već vidjeli !) na način da se trže i iznad NAV-a ? Znam da sada ne izgleda tako , ali mi se sviđa visok NAV , jer mislim da je NAV vrijednost oko koje brodarska dionica uvijek na neki način oscilira , s većim ili manjim otklonima.
Ma dragi moji, niti NAV nije bitan!! Cijene brodova variraju s vremenom gore dole. Lovu ja brojim baby, ona ne oscilira!! a mogo bi se i dolar oporavit kad dođe crnjo…
…..1,154,373 dwt by YE08 with an estimated value of USD1.27bn or ex. tourism and airline NAV at HRK 3,375 a share.
evo da završim analizu HAAB-a, falio je NAV.
još da odredimo na koliko NAV-a bi se trebali tržiti. svakako ne ispod 1.
1,27 milijardi usd podijeljeno s 1,4 milijuna dionica = 907 usd po dionici * 4,6 = 4172 kn.
ili negdje griješim?
1,27 milijardi usd podijeljeno s 1,4 milijuna dionica = 907 usd po dionici * 4,6 = 4172 kn.
ili negdje griješim?
@b&g
Ako se sjetite šta NAV predstavlja trebali bi moći zaključiti.. Posebno obratite pažnju na slovo N u kratici.. da nema njega AV brodova bi onda bio 4172, po HAAB-u. Ostatak iščeprkajte sami ili iz nastavka ovog posta.
Nego lega Špancir i ostali evaluatori,
jel se slažete da bi NAV bez turizma i aviona bio rečenih 3375kn. Zatim koliki bi bio BV (NAV) aviona i turista. Te konačno ako bi išli da je fer za brodove 1,2 x NAV, koji bi multiplikator priličio ostatku biznisa.. možda 1,5-1,7?
Po Špancirovih paušalnih 1000kn računica bi bila:
1,2×3375 + 1,5×1000 = 4050 + 1500 = 5550 kn
Osobno smatram gornju računicu samo primjerom, nekako mi prevelika brojčica ispada.. Pa eto ako netko ima ideju za odvojenu valuaciju tih komponenti neka iznese svoje mišljenje. Hvala!
BTW, osobno smatram da bi brodarski dio NAV-a trebao biti veći, a ostatak manji.. nadam se da vam ne smeta manjak konkretnih brojeva u mojim procjenama. Još smo predaleko od 2009-e da bi se zamarao detaljima 🙂 . Usput, to je i odgovor mavanu na njegove brige.
… Pa eto ako netko ima ideju za odvojenu valuaciju tih komponenti neka iznese svoje mišljenje..
Ukratko : uz tečaj od 4,64 NAV flote 3,631 + NAV hotela i aviona 888 = ukupni NAV 4,519 kn
poziv na glavnu skupštinu društva att.
Nas više se mjesta spominje Atlant Bulletin.
Zna li tko kad izlazi web varijanta (ona poštom će kasniti koji tjedan) ?
uglavnom prema HAAB-u 1,27 mlrd dolara je s hotelima i aviobiznisom, a 3375×1.395.520=4709880000 bez aviona
4709880000/4,64=1,01 mlrd dolara
znači oko 270 mil dolara na ostatak biznisa.
ako sam dobro skužio.