Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
jel može link, hvala
[/quote]
Evo ti i link i know-how
http://www.google.hr/search?hl=hr&q=Given+Atpl+current+fleet+size+of+831%2C773+dwt&meta=
Jucer sam radio valutaciju handy-ja za jednu banku. Brod 42000 star 24 godine, SS 02.2009 vrijedi cca 33000000 USD!!!
Sudeći prema tome , Pelješac – koji je isto godište – vrijedi dosta više od 40 mil USD (minus otkup), na koliko ga računam za NAV.
[/quote]
Da potkrijepimo konkretnim podacima:
‘Maha Roos’ 64,931tdw Blt 03/82 Hitachi, Jpn M/E Sulzer
Sold To Undisclosed European Buyers At 30.00mil USD
‘Desert Explorer’ 39,402tdw Blt 02/85 Hitachi, Jpn M/E B&W Cr 5x25t
Sold To Undisclosed Buyers At 35.00mil USD
I za usporedbu:
‘Ri Zhao Steel No. 1’ 68,676tdw Blt 09/88 Sasebo, Jpn M/E Sulzer
Sold To Five Ocean Of Korea At 46.75mil USD Including Timecharter Until August 2009
“VEGA III” 139,650/83 – KAWASAKI – MAN 18,590 – 9HH
Sold for $40 mill. to undisclosed buyers.
‘Glory Ningbo’ 44,750tdw Blt 10/78 Odense, Den M/E Sulzer Cr 3x25t
Sold To Undisclosed Buyers At 14.00mil USD
Na prodaju prvo slijede brodovi 82´te 84´godišta. Brodovima starijim od 20 godina praktički svaka dodatna godina starosti prilično ruši cijenu neovisno o tonaži broda. Razlog je među ostalim i preostala ukupna iskoristivnost broda odnosno broj godina koje su preostale za njegovu eksploataciju prije nego ode u krš. Brodovi 82-og godišta su zadnjih mjesec dana ostali fiksirani na ovim vrijednostima od 30-ak milijuna dolara, što je relativno dobro (prvenstveno za prodavača koji čeka novi brod) ukoliko se prodaja u dogledno vrijeme brzo i realizira. Već iduću godinu se neće moći postići toliko interesantne cijene iz najmanje dva razloga: 1. sve više je narudžbi i pristizanja novogradnji (veća ponuda na tržištu), 2. stari će brodovi biti stariji godinu dana više nego su sad i time manje vrijedni. Ne znam kolike su granice isplativosti forsiranja starih brodova na dugotrajnije t/c jer im se svakom slijedećom dodatnom godinom drastično smanjuje cijena (neovisno o tonaži), ali pretpostavljam da će sva tri starca vrlo brzo u prodaju (zamjena za nove). Što se tiče brodova 82´godišta i dalje ostajem pri ocjeni da je 32mil$ top cijena koju jedan takav brod može postići, a minimalno 28mil$.
kamenac .na koliko cekas atpl 2200?
Koliko je novaca lupano po asku zadnjih mjesec i pol.
Stotine miliona samo u ovu dionicu.
Mislite da se neće iskrcavati?
Fibbo na 2650kn, i na 2500kn.
Hanger,
uzmi u obzir da takav brod, iako je 82. godište, uprihodi barem 15 mil. USD $ godišnje, pa u 3 godine vjerojatno u potpunosti isplati nabavnu cijenu od 30 mil. USD $. Realno, takav brod nije isplativo prodavati – ali Atlantska vjerojatno nema dovoljno pomoraca da uz nove brodove koji stižu zadrži i stare.
Evo što kažu na drugom forumu:
Komentar HAAB:
Given ATPL’s current fleet size of 831,773 dwt, average age profile of 13 years and applying the global dry bulk ship values from April 2008, we estimate the value of ATPL’s fleet at USD 879 m. Considering ordered newbuilds, the fleet size reaches 1,154,373 dwt by YE08 with an estimated value of USD 1.27 bn.
@ Tabasco:
Tipična štreberska kalkulacija HAAB-a: računaju da će sva tri vijetnamca stići do kraja 2008. ( a neće niti jedan).Osim toga , povećavaju tonažu kao da ATPL neće dolaskom novih brodova prodavati stare otprilike 1:1 , a to će proizvesti gomilu casha umjesto da samo povećava tonažu.
Inače , prilikom valuacije novih brodova bili su široke ruke.
Odlična analiza ; ipak , kladim se da će za Jadran dobiti više.Brzo ćemo vidjeti.
na ovom forumu ima 99% ljudi koji su zalutali u dionice i dvoje, troje koji nešto znaju. Katastrofa
ah cujte nazalost tak Vam je svugde
makar moram priznati da je meni drago da negde barem spadam u vecinu
pofuk
ZSE u minusu kao i gotovo sve evropske burze [cry]
http://finance.yahoo.com/intlindices?e=europe
Jedina novost kod nas je što ovaj put čak ni HT nitko ne brani.
Zista pokušavam naći našto pozitivno u cijeloj situaciji makar i srednjoročno ali mi ne uspijeva, pomozite [pray]
Čitam malo po forumu… imam feeling da pol foruma čeka ATPL negdje na bidu za ulazak ili dokup. Ja čekam za dokup, no ne mogu se oteti dojmu i zapitati vas sve: Tko će vam/nam to sve prodat po cijenama na kojima smo se mi fino postavili? Niš od ovog. Zaboravite na ATPL ispod 2650. Hrpa love u niskom startu.
Projekcije dobiti za 2008 i 2009 su već manje više poznate, povrat na investiciju je enorman. Mcap na 2700 je 3,5 milijardi. 500 milja iz operativne za 2008, 500 milja za 2009, prodaja starih brodova 500 milja, + preko 500 već sad na računu. Samo lova na kraju 2009 je cca 60% sadašnjeg Mcapa…
Ovo je jedna seljačka analiza koju već svi znaju (I fondovi su seljaci). Kako će izvješča dolazit, sve će se manje spominjat BDI,TA i slične piz…je.
Sve je manje tikvana…
Svaka čast Governor, najbolji post na ovu temu u zadnja tri mjeseca. "Brojkice" što si naveo puno su važnije od BDI, neto dobit ipak ima jaču specifičnu težinu.
Problem ove dionice jest u fondovima što imaju u portfelju masu "junk" dionica sa kojima ne znaju što bi radili, pa kad imaju zahtjev za isplatu ulogu, najlakše im je prodati ATPL i INA.
…..1,154,373 dwt by YE08 with an estimated value of USD1.27bn or ex. tourism and airline NAV at HRK 3,375 a share.
evo da završim analizu HAAB-a, falio je NAV.
još da odredimo na koliko NAV-a bi se trebali tržiti. svakako ne ispod 1.
Atlantska Plovidba exhibited a rollercoaster period as profit taking dragged the local shipping company below the key HRK
3,000 level initially. Although the subsequent recovery pushed the stock back above its 200-day SMA, the break has yet to
prove sustainable to signal favourable longer term prospects for the shipping stock.
Atlantska Plovidba currently trades at
2008 P/NAV (ex. tourism and airline segment) of 0.9x compared to the dry bulk shipping sector 2008 P/NAV average of 1.2x.
3375×1,2=4050