ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 01.11.2024. u 01:24
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
47,15
1.839
39
47,10
48,30
-6,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Dobro se Atpl drzi sve se skida sa 2800

SAM PROTIV SVIH

Kad taj prevazni BDI ide gore, ATPL stagnira ili nesto malo povuce. Al zato kad malo krene dolje, odmah se nadje hrpa prodavaca. No, ja se ne zivciram previse. Uskoro stizu novi brodovi a s njima i veca zarada. To se jednostavno mora ugraditi u cijenu. A jos kad nam izadje Q2 izvjesce. Samo malo strpljena i eto nas opet tamo gdje i zasluzujemo bit, barem na vrijednosti s pocetka Sijecnja 08. (3500).

VIVA LA REVOLUCION !!!

Okreni obrni mi na 2800, ko da sam novac stavio u čarapu. Na "sigurnom" je ali niš’ koristi. [yawn]

Kako god dodje nekakva lova uredno je utrpam u atpl danas dokupio 10 kom ,trenutni sitni padovi me ne interesiraju jer ovo samo čeka iskru da eksplodira,možda ne sad ali do nove godine ćemo na ove razine gledati kao na propuštene prilike.

krepat ma ne molat-tako je tele i postupalo.da san bar bio paničar....


Kad taj prevazni BDI ide gore, ATPL stagnira ili nesto malo povuce. Al zato kad malo krene dolje, odmah se nadje hrpa prodavaca. No, ja se ne zivciram previse. Uskoro stizu novi brodovi a s njima i veca zarada. To se jednostavno mora ugraditi u cijenu. A jos kad nam izadje Q2 izvjesce. Samo malo strpljena i eto nas opet tamo gdje i zasluzujemo bit, barem na vrijednosti s pocetka Sijecnja 08. (3500).

Tužan zaključak ali realan na žalost ako završimo godinu na razinama na kojima smo je otvorili morat ćemo biti (pre)zadovoljni. [cry]
Ne kužim , napravima malu TA skine ju 50-ak ljudi i uvale mi jedinicu!? Hvala al ne bum je više vješal ovdje[bye], doduše ne mogu brijat samo na bdi iako se to ovdje više cijeni -pa nisam slijep. Grafovi su mi (i na ovoj dionici) zaista konkretno pomogli (uz naravno praćenje i općih trendova), da sam se držao bdi-ja gladan bi ostao. [huh]
Oni koji veličaju isključivo razne brodarske koeficijente na ovim stranicama iovako ne mogu suvislo objasniti zašto ljudi uopće prodaju ovu dionicu ispod 4000 kn ( i uvijek se redovito "čude") iako ima realnih razloga. Ali valjda je to nekom u interesu, jer očiglednio ima naivaca i onih koji to koriste. Mnogi koji čitaju ove tekstove tebali bi razmisliti kako su to neki koji svakodnevno (bespotrebno često) komentiraju i analiziraju bdi zarađuju na ovoj dionici koja je mnogo više u korelaciji sa npr. IGH dionicom nego s bdi-jem!? Ili gube svakodnevni ili navlače, pa svako nek zaključi sam…
P.P.S A meni slobodno opet zveknite jedinicu jer ipak dirnuo sam u legende ove teme, a tek imam dudu kod sličice [lol] [lol]

Malo humora u ova letargicna vremena. Dakle gledam te promete od pocetka mjeseca. Sitno da sitnije ne moze biti. Sad, ili se sprema lova za silovit napad ili su svi zbrisali u Austriju gledat tekme pa nema ko radit ili su zauzeti uplatama u kladionicama:) Zarada je zarada. Bez zezancije, Mislim da ce raspolozenje nacije bit pod utjecajem nasih rezultata. Dakle u Nedjelju maznemo austrijance barem 3:0 a u Ponedjeljak na burzi milina, navala optimista… Da je bar sve tako jednostavno

VIVA LA REVOLUCION !!!

http://www.thestreet.com/_yahoo/video/strategysession/10419178.html?cm_ven=YAHOOV&cm_cat=FREE&cm_ite=NA#10419178. Ovdje tip jednostavno i logicno objasnjava zasto ce vozarine rast i dalje. Ne znam da li je to vec neko postao. Ukratko 3 su razloga za daljni rast vozarina: a) ugljen, B) potres u Kini i c) credit crunch. Prvog u Kini ima prepremalo a potraznja raste li raste, 2. potres je uzrokovao paralizu zeljeznickog prometa u Kini pa ce i to zahtjevati dodatni brodski prostor a da ne govorimo oko obnove i popravaka milijuna domova, zgrada, cesta, brana… Konacno, nedostatak kredita usporava izgradnju brodova, otkazivanje narudzbi i teskoce u brodogradilistima oko financiranja. Dakle, potrebno je samo strpljenje da se to prelije prvo u BDI a nakon toga i u cijenu nase dionice, porast dobiti, vecu dividendu, nadam se i inzvanrednu…

VIVA LA REVOLUCION !!!

Oni koji veličaju isključivo razne brodarske koeficijente na ovim stranicama iovako ne mogu suvislo objasniti zašto ljudi uopće prodaju ovu dionicu ispod 4000 kn ( i uvijek se redovito "čude") iako ima realnih razloga.

Vjerojojatno ima, evo najbenigniji. Prodaja je jaca od kupnje.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


http://www.thestreet.com/_yahoo/video/strategysession/10419178.html?cm_ven=YAHOOV&cm_cat=FREE&cm_ite=NA#10419178. Ovdje tip jednostavno i logicno objasnjava zasto ce vozarine rast i dalje. Ne znam da li je to vec neko postao. Ukratko 3 su razloga za daljni rast vozarina: a) ugljen, B) potres u Kini i c) credit crunch. Prvog u Kini ima prepremalo a potraznja raste li raste, 2. potres je uzrokovao paralizu zeljeznickog prometa u Kini pa ce i to zahtjevati dodatni brodski prostor a da ne govorimo oko obnove i popravaka milijuna domova, zgrada, cesta, brana… Konacno, nedostatak kredita usporava izgradnju brodova, otkazivanje narudzbi i teskoce u brodogradilistima oko financiranja. Dakle, potrebno je samo strpljenje da se to prelije prvo u BDI a nakon toga i u cijenu nase dionice, porast dobiti, vecu dividendu, nadam se i inzvanrednu…

paraliza željeznice = moglo bi biti gužve u lukama pa bi "čamci" mogli biti dosta u Time Out-u. Ima tko kakav info koliko se čeka na iskrcaj…
unaprijed dankešen

negdje sam vidio da se ceka danima, no ubi me koliko i gdje je sad taj link…

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


Evo po čemu ću se ja ravnat u ponedjeljak:

^DJA DOW JONES COMPOSITE INDEX 4,373.33 4:06pm ET Down 154.91 (3.42%) Components, Chart, More
^DJI DOW JONES INDUSTRIAL AVERAGE IN 12,209.81 4:06pm ET Down 394.64 (3.13%) Components, Chart, More
^DJT DOW JONES TRANSPORTATION AVERAG 5,250.26 4:05pm ET Down 242.69 (4.42%) Components, Chart, More
^DJU Dow Jones Utility Average 511.36 4:05pm ET Down 13.00 (2.48%)

Ako neko ima jače argumente za kretanje atpl (iako ovo vrijedi za cijeli zse) u ponedjeljak nek slobodno napiše…
Svaku utjehu s oduševljenjem prihvaćam. [pray]


Mavane…ja sad idem na kavu pa nestignem…
ali evo ak zelis…probaj usporediti recimo te indexe i njihov rast i ( ili ) pad….od ponedjeljka do petka…
usporedi sa crobexom….ili sa ATPL….ista ta kretanje ( pon – pet )
pa ja bacim oko na tvoju usporedbu kad se vratim!
poslije kave funkcioniram
[thumbsup]

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.

Mavane…ja sad idem na kavu pa nestignem…
ali evo ak zelis…probaj usporediti recimo te indexe i njihov rast i ( ili ) pad….od ponedjeljka do petka…
usporedi sa crobexom….ili sa ATPL….ista ta kretanje ( pon – pet )
pa ja bacim oko na tvoju usporedbu kad se vratim!
poslije kave funkcioniram
[thumbsup]
[/quote]

Evo da ti olakšam što se tiče usporedbe atpl i igh (stavio sam najnovije sličice TA za zadnja 3 mjeseca), a što se tiče američkih indexa kad oni ovako jako padaju kao što su u petak obično protresu cijeli svijet ne samo zse, nama samo ostaje da se nadamo da će u ponedjeljak doći do pozitivne koekcije u americi u protivnom mogao bi nam se ponoviti 4. mjesec ove godine.
Za bdi ne tvrdim da je potpuno nespojiv sa kretanjem atpl, ali daleko od toga da ima važnost koja mu se na ovim stranicama pridaje, a pogotovo na dnevnoj razini jer bar ja ne vidim kakvu vezu ima sa igh. Navodim primjer igh jer je uz atpl najpogodnija dionica za dnevnu trgovinu i podjednako slično se kreće s crobex-om i mislim najbolje odražava raspoloženje na zse.
Volio bih da me netko argumentirano razuvjeri i da usprkos Amerima odemo u plus u ponedjeljak.
Držim palčeve zato ali ipak neću biti optimista do naivnosti ili glumiti i drukati na ovim stranicama za nešto u što ne vjerujem samo radi osobne koristi. [thumbsup]
Odoh sad i ja na zrak… [wink]

New Report

Close