Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
kad mi dobaviš podatke o ukupnim obvezama iz konsolidiranog i kratkotrajne imovine, možda se bacim u izračun za ULPL (žena će me ubiti ako krenem preko vikenda[smiley7])
Evo krenula je ATPL, ipak nisam očekivao toliki otpor na prodaji.
Na temi ULPL ima je postano nekakvo konsolidirano izvješće za 2005, ako to može pomoći? (Ja sam ti bolji mornar nego ekonomist, ali čini mi se nekako šturo…)
Atlantska plovidba se odriče profitabilnosti
Piše: Silvana Marić
Industrija brodskog prijevoza već neko vrijeme nije u fokusu investitora, možda i s pravom s obzirom da je teško ponoviti rezultate iz 2004. i 2005. Najave s međunarodnih tržišta da potražnja za prijevozom tereta opet jača i da bi to ponovno moglo uzrokovati rast vozarina, zaintrigiralo nas je da se vratimo našem brodaru s juga, Atlantskoj plovidbi, koja je nedavno izdala komercijalne zapise i koja se čvrsto drži na cjenovnim pozicijama nešto iznad 900 kn….
Uf, nije svejedno gledati 400 kom na potražnji (obično 4000), dok BELJE grabi prema……uostalom to nitko ni nezna (target).
Prošla dva puta fondovi su navaljivali, ali im je ATPL priredila hladan tuš, sada se očekuju srednji rezultati ili čak i loši.
ATPL se dodatno zadužila na tržištu nedavno.
Još nisu potvrdili tri nova broda ukupne nosivosti 165 000DWT.
To o novim brodovima jest informacija koja je cirkulirala među brokerima(koji se bave kupnjom i prodajom brodova) zbog činjenice da su neki hrvatski brodari obavili preglede za kupnju tih brodova. Kasnije se pokazala netočnom i prema mojim informacijama ATPL ne kupuje spomenute brodove niti je to imala u planu.
zanimljivo da imam tri izvora, od kojih jedan domaći.
moguće da je glasina koju su tri brokera objavila, ali i Tankerska je kupila brod ranije a objavljeno je na stranicama brokera tek kasnije.
Postoji dodatna vrijednost u dogovorenim novogradnjama na tržištu, kod TNPL i ATPL
http://www.zse.hr/financ/ATPL-fin2006-3Q.xls
Trenutno nemam vremena za analizu
Evo ja ću ti reći. I ovi su smanjili vrijednost firme za 6%. Kakvi brodovi,hoteli,a avijoni.
Trebaju oni početi druge biznise. Recimo poštanski pretinci.
A mogli su sami sebe nagraditi sa 20 miljuna kuna.
To sve treba potopiti jer opet lažu.
Izvješće je dobro ali ne valja brate. Smanjili su NAV. Da nisu prodali 2 broda bili bi u gadnom minusu.
Dobit po dionici preko 60 kunića, uz povećane troškove za avioprijevoz i hotele. Što bi još trebalo?
Trebalo bi je kupiti i držati na dan dividende pa dobiti nekih 40-ak slavuja! [smiley2]
Netreba lupetati gluposti.
Isplaćene dividende -24,27 mio kn u kvartalu
kupnja materijalne i nematerijalne imovine -128 milja kn u kvartalu (Prema ranijoj najavi ove godine, dana 22. kolovoza 2006. godine, izvršena je primopredaja m/b “Love Letter cca 22mio$)
Primici od prodaja materijalne i nematerijalne imovine +95 855 (17mio$ dva broda)
da bi izašli sa više novaca na računu.
dobit je vrlo dobra i nije pod velikim utjecajem izvarednih prihoda jer brodovi su kupljeni polovicom2002, ili ti gtomislav misliš da se amortiziraju kroz 3 godine?
Estimates od PBZ je bio za 2006 preko 15 P/E
a oni su to već sada probili (sa uračunatim trezorskim dionicama)
Prihodi od prodaje su kumulativno i u kvartalu bolji nego prošle izvaredne godine!!!!
Ovo nije PKTM ili DIOK, ova firma radi u tri kvartala 80mio kuna dobiti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pa hebo vas ja zar nitko nije ništa naućio sa kupovanjem gubitaša??????????
Vidjet ćete zadnji kvartal…..
moj P/E 2006e je ispod 9
Cik, cak, kao na Varteksu. Trenutno idemo gore… U svakom slučaju, tehnički nisko, čim tržište iziđe iz banane ide to preko 200 kako sam već najavio.