dobro ljudi i koji je zaključak na kraju priče???
puno priče o capu i pamu (jako sporedne stvari),a kako bi to utjecalo trenutno na atpl??
barem za današnji dan [cool]
dobro ljudi i koji je zaključak na kraju priče???
puno priče o capu i pamu (jako sporedne stvari),a kako bi to utjecalo trenutno na atpl??
barem za današnji dan [cool]
utjecat ce ti bas ovako kako utjece u ovome trenutku
Sigurno je Kinezima glavni interes dopremati rudu iz Australije , zbog blizine i fleksibilnosti.
A dok pregovori nisu gotovi , dopremaju je po starim (nižim) cijenama.
S druge strane , izvještavaju o ogromnim zalihama u kineskim lukama.
Volio bih da se ovako nastavi , ali mislim da je teško vjerovati u nastavak rasta BDI-ja na 12 , 13 , 14,000.Mislim da je realnije da će doći do ljetnog pada vozarina, prije nego što se u jesen opet dignu na više razine.
Ajmo, ljudi di su danasnji ugovori, di su FFA??
:D… malo sam se bio opustio uz BB-a ali cini se da je trenutno prezaposlen 😀
Evo šefe, znam da ne možeš bez ovog!
04.06 SEA MAPLE
Ship Name SEA MAPLE
DWT 45,710
Built 2000
Flag PAN
Draft 11,62
TCT 45,710 00 10-20/6 USD 100,000 DAILY VIA TURKEY+PG NYK
ma lako za tebe prijatelju, ali meni fale oni fancy attachmenti sa svim ugovorima…. 😀
Zadnja dionica protrgovana prije sat vremena…
[yawn]
Evo za jedan panamax
04.06
LOXANDRA
Ship Name LOXANDRA
DWT 92,567
Built 2007
Flag LIB
Draft 14,70
TCT 92,567 07 2-5/6 USD 124,000 DAILY VIA GUAIBA PAN OCEAN SHI
Capeovi ne posustaju
02.06
VICTORIUS
Ship Name VICTORIUS
DWT 171,314
Built 2004
Flag IOM
Draft 17,75
TCT 171,314 04 6-8/6 USD 275,000 DAILY VIA BRAZIL PACIFIC BULK
Rasta handy-a i panamax.a ?
ma lako za tebe prijatelju, ali meni fale oni fancy attachmenti sa svim ugovorima…. 😀
moram naučiti kak se to stavlja!