Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
ma u biti stvar je jednostavna dok veliki ne odluče povući gore ( čitaj krenu kopovati jače) nema uzleta…
nema tih malih igrača koji dionicu mogu dignuti tamo di joj je mjesto…
e sad zašto to fondovi ne čine?
ili nemaju para za takve akvizivije- po meni ne drži vodu priča, vidjelo se to i danas kad je zatrebalo kako se zaprašilo s 40 milja u par sati…
druga stvar jer hvataju na sigurno, po meni gotovo sigurna varijanta…
znaju da nakon katastrofalnih rezultata ( fondova) o.g. masa ljudi izvukla pare van i sad treba u što kraćem periodu predstaviti se kao najveći dobitnik 2 kvartala kako bi se vratio dio ljudi IN. Ne smije se mašiti nikako, a onda se ide na blue chip varijante i to tamo di ima dima…
Kad se pobere vrhnje, onda će se krenuti kupnja ATPL.
a kad je to
do objave rezultata nikako, dakle skoro cijeli mjesec… ali ne zbog samih rezultata ( veliki znaju kakvi će biti) uostalom kao i mi…nego zbog stada koje čeka crno na bijelo i koje može kao krdom vođeni dignuti margin za 100-200 kn uz ovakav promet na njoj.
dakle cca 7-10 dana prije nego što Jerko se javi kreće lupanje po ATPL
Nadam se ne i na startnoj osnovi od 2700 iako me ne bi i to začudilo, sve ovisno koliko će i trajati ova neizvjesnost s HT-om i INOM…tj. dotad će biti opća nezainteresiranost na svemu ostalome
Genijalno, ahahaha
Evo malo novosti:
Skupština 17.7.2008
Konavle po 70000 na 3 mj.
Dubrovnik 110000 (ne znam na koji period vjerojatno bez ugovora)
Mljet ide u prodaju.
Konavle je još uvijek pod starim ugovorom i trenutno plovi prema starom zadanom odredištu, novi ugovor je svakako moguć, međutim za sada je to po meni čista špekulacija dok se jasno ne potvrdi.
CoDubrovnik je još uvijek u podnajmu i još nije stigao na zadano odredište. Ako to i je novi ugovor koji slijedi (što je isto tako upitno), nije isključeno da se ne radi o podnajmu.
Po tome kako se piše ispada da je svaki treći brod na spotu što je gotovo nemoguće, osim ako Uprava nekim novim modelom poslovanja nastoji po velikim rizikom još više profitirati. Ali mislim da ćete se složiti da je i sadašnje stanje ugovorenih vozarina zadovoljavajuće, pa zaista ne vidim potrebu za Svi-u-Napad akcijama.
Mljet u prodaju? Prvi glas. I nigdje nisam vidio ni čuo naznake da će biti prodaje tog broda. Koliko ja znam radi se na prodaji Jadrana, već je bio na razgledanju i vozi po svoj prilici svoju zadnju turu.
Netko spominje prodaju 4 broda ove godine. A zbog čega bi Uprava morala žuriti da pošto-poto rasproda sve stare brodove? Sumnjam da baš razmišljaju raspustiti hrpu svojih pomoraca s instant-prodanih brodova na kolektivni godišnji od par mjeseci dok ne stignu novi brodovi ili još gore udijelit im otkaz, jer eto, nemaju trenutno mjesta za njih na nova dva broda.
Skupština 17.7.2008? Koliko pratim skupština AP se već godinama održava petkom, a zašto bi sad bila 17.7. na četvrtak? I zar nije već rečeno da će biti početkom kolovoza??
U nedostatku informacija neki očito vole malo "iskrivljavati" podatke, a vidim da dobar dio ekipe s foruma slijepo prihvaća navedene podatke i dalje ih proslijeđuje poput pokvarenog telefona. Malo nezrelo za ozbiljnije investitore, zar ne?
Uostalom koja je poanta ovakvih krnjih postova i izjava, osim uvođenja dodatne konfuzije u sadašnjem stanju?
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa promjena Datum SDA
9. HPB D.D. 38.900 2,79 Skrb. račun -137 28.5.2008
9. HPB D.D. 38.671 2,77 Skrb. račun -229 29.5.2008
9. HPB D.D. 38.626 2,77 Skrb. račun -45 30.5.2008
9. HPB D.D. 38.701 2,77 Skrb. račun 75 2.6.2008
Pa sad je barem jasno zašto se na 3100 kn nalazi 2500 kom. Ako je netko veliki znao za razvoj oko INA-e i HT-a, i očekivao ovakav ponedjeljak, fino si je osigurao ATPL ispod 3100, sve dok ne završi operacija INA. Dao bi se kladiti kako će, odmah nakon ovih INA i HT bull runova ovi xxxx nalozi nestati kako su se i pojavili. Tada bi to bilo vrhunsko manipuliranje tržištem, no, navikli smo, ne ?
Stvarno šteta, ATPL je, po meni, mnogo perspektivnija dionica, u ovom trenutku i pri ovakvim vozarinama od obje navedene u kojem god pogledu.
ma svi koji malo prate mogu primjetiti da se ljudi sada krcaju iz atpl-a tako da bi mogli kupiti inu ili ht..a ako netko ima malo mozga ce tek sada kupit atpl..a inu prodat
…..
Po tome kako se piše ispada da je svaki treći brod na spotu što je gotovo nemoguće, osim ako Uprava nekim novim modelom poslovanja nastoji po velikim rizikom još više profitirati. Ali mislim da ćete se složiti da je i sadašnje stanje ugovorenih vozarina zadovoljavajuće, pa zaista ne vidim potrebu za Svi-u-Napad akcijama.
Mljet u prodaju? Prvi glas. I nigdje nisam vidio ni čuo naznake da će biti prodaje tog broda. Koliko ja znam radi se na prodaji Jadrana, već je bio na razgledanju i vozi po svoj prilici svoju zadnju turu.
Netko spominje prodaju 4 broda ove godine. A zbog čega bi Uprava morala žuriti da pošto-poto rasproda sve stare brodove? Sumnjam da baš razmišljaju raspustiti hrpu svojih pomoraca s instant-prodanih brodova na kolektivni godišnji od par mjeseci dok ne stignu novi brodovi ili još gore udijelit im otkaz, jer eto, nemaju trenutno mjesta za njih na nova dva broda…….
Uostalom koja je poanta ovakvih krnjih postova i izjava, osim uvođenja dodatne konfuzije u sadašnjem stanju?
Ovo što Hanger kaže zvuči razumno.Postoji info da je COD u najmu na par mjeseci.
Dijelim i njegovo mišljenje da se Uprava nepotrebno ne igra spotovima uz tako dobar nivo kraćih ugovora (3-4-5 mj).Možda iznimno koji naleti , ali sigurno nije pravilo.
Isto tako , logično je da će se "stari" brodovi predati kupcu nakon što novogradnje budu preuzete – to znači do kraja ove godine još 2 broda , ali sumnjam da će Mljet biti među njima.Možda nagodinu , nakon preuzimanja Vijetnamaca.
Ono što me posebno zanima je Atlant Bulletin , u kojem obično ima mnoštvo korisnih informacija.Prošle je godine izašao u lipnju – ove bi bilo logično nešto slično , da se pripremimo za skupštinu.