Čudno mi je ovo danas crobex raste a atlanska niti raste niti ima prometa na njoj. Ima tko kakav komentar na ovo????????????????
Nije "atlanska" neko atlanTska!
Hvala
Nama je najveći nedostatak taj što ne možemo i nemamo informacije o ugovorima za brodove koja ATPL
ugovara,već moramo to tražiti po razno raznim internet stranicama i veseliti se kada neko nađe neki brod po kojem ugovoru plovi.Ali dobro šta je tu je.
Što se tiče BDI neka samo raste dali će Atpl od toga imati koristi videćemo na kraju kada izbace FI.Prošle godina je bila odlična za brodare i prosječan BDI je bio odličan u 2007 a koliko znamo i rezultati u 2007 su popravili za ATPL.Zašto je po meni dobro još za ATPL da BDI ostane na ovim razinama i da raste?
Koliko imamo inf bar dva broda ATPL idu po spotu i još čekamo ova tri što dolaze a ako BDI bude visoko i ta tri broda će dogovoriti veće TC(duže ugovore).Znači ova godina bi mogla biti rekordna i mogla bi nas sve ugodno iznenaditi.Sa povećanjem BDI uprava ATPL je uspjela i dignuti prosijek prihoda po tonaži tako da je rast itekako utjecao i na ovu činjenicu.Na žalost nekim našim brodarima ni to nije pomoglo.Očigledno je do sada da ova uprava uspijeva ipak iskoristiti rast BDI jer je povukla nekoliko dobrih poteza,dali će i dalje to je na nama dioničarima da prosudimo.Od mene imaju puno poverenje.
vidim da HFP ima udio od 10,04% iliti 140.111 kom dionica…
što se valja iza brda, tj kad će i na koji način to ići u privatizaciju, da li netko zna?
US STEEL IMPORTS 29-05-2008
US steel imports in April totalled 2.67 Mt, almost 15% higher than in March and some 3.4% more than during the same month last year, according to the preliminary data from the American Iron and Steel Institute. April shipments from China declined by 36.4% year-on-year, while imports from South Korea (+21.3%) and Japan (+21.6%) increased. US imported 9.6 Mt of steel in the first four months of 2008, compared to 10.4 Mt during the same period last year.
Evo još dobrih vijesti
Hello trader-i sta ste se uplasili? Hocete propustiti ovu plovidbu?
O Bdi i poslovanju ATPL dosta custe.
Ja cu vam reci:
-Vijest o novom Avionu morao je iskoristiti veliki investitor za prodaju vece kolicine dionica, jer ima kupaca, Imao je dobar prosjek cca 2930. To je jako dobro za cijenu dionice, i za one koji sada dokupljuju.
JER:
-Cijena dionice Atpl (Uz super fundamente) gradi lijepi Patern -dvostruko dno s ruckom. Takvi paterni su obicno najava rasta dionice cak 500% i vise, u 6 do 24 mjeseca. Moja skromna analiza kaze da rast ipak nece biti veci od 100-200% (6200-9000). Trziste je ipak glavni dirigent???
Uskoro ce 25 SMA proci kroz 200 SMA prema gore, i kad zavrsi rucka na 3100 onda cete vi svi koji ste uplaseni prodavali zadnji tjedan, ponovo navaliti kupovati Atpl.
Ali kada svima postane jasno obicno je prekasno. Tako ce biti i s PTKM (trenutna cijena=opcedrustveni interes).
Nama je najveći nedostatak taj što ne možemo i nemamo informacije o ugovorima za brodove koja ATPL
ugovara,……
Za utjehu , povodom najavljene stotke , evo uvjeta pod kojima plove GENCO-vi panamaxi:
Genco International May
Beauty 1999 S.A. 2009 31,500 –
Genco SK Shipping May
Knight 1999 co., Ltd. 2009 37,700 –
Genco December
Leader 1999 A/S Klaveness 2008 25,650(7) –
Genco STX Panocean March
Vigour 1999 (UK) Co. Ltd. 2009 29,000(8) –
Armada
Genco Shipping S.A. July 2008 74,500(9)
Acheron 1999 ArcelorMittal August 2011 55,250 –
Genco Hanjin Shipping December
Surprise 1998 Co., Ltd. 2010 42,100 –
Nijedne stotke , majku im…….pojma nemaju.
Što ćeš , ne čitaju naše analitičare….
vidim da HFP ima udio od 10,04% iliti 140.111 kom dionica…
što se valja iza brda, tj kad će i na koji način to ići u privatizaciju, da li netko zna?
zna li netko?
Nama je najveći nedostatak taj što ne možemo i nemamo informacije o ugovorima za brodove koja ATPL
ugovara,……
Za utjehu , povodom najavljene stotke , evo uvjeta pod kojima plove GENCO-vi panamaxi:
Genco International May
Beauty 1999 S.A. 2009 31,500 –
Genco SK Shipping May
Knight 1999 co., Ltd. 2009 37,700 –
Genco December
Leader 1999 A/S Klaveness 2008 25,650(7) –
Genco STX Panocean March
Vigour 1999 (UK) Co. Ltd. 2009 29,000(8) –
Armada
Genco Shipping S.A. July 2008 74,500(9)
Acheron 1999 ArcelorMittal August 2011 55,250 –
Genco Hanjin Shipping December
Surprise 1998 Co., Ltd. 2010 42,100 –
Nijedne stotke , majku im…….pojma nemaju.
Što ćeš , ne čitaju naše analitičare….
[/quote]
Kolega Špancir koliki je PE genca ?Bio bih zahvalan i na PS.Inače njihovi ugovori me nisu oduševili a ps i pe u nebesima.
ht i ina,su povukli vise manje vecinu investitora danas…atpl neobicno nelikvidna,jos jedan pokaz,da veliki,kako kupuju tako i prodaju…ocito ce morati proci podosta vremena,da se istrese gomila ,koja je u debelom plusu na ovoj dionici…ovakvo mrcvarenje,je zaista iritantno.preko 3000 kn,je ogromna lova okrenuta,a opet smo ispod tih razina,na zalost ovakva stvar se dogadja iskljuvivo na atpl(prema rastu firme).Dajte,pustite ju mjesec dana na miru,opet cete izaci,istim putem,samo sa par desetaka posto vise..
Hello trader-i sta ste se uplasili? Hocete propustiti ovu plovidbu?
O Bdi i poslovanju ATPL dosta custe.
Ja cu vam reci:
-Vijest o novom Avionu morao je iskoristiti veliki investitor za prodaju vece kolicine dionica, jer ima kupaca, Imao je dobar prosjek cca 2930. To je jako dobro za cijenu dionice, i za one koji sada dokupljuju.
JER:
-Cijena dionice Atpl (Uz super fundamente) gradi lijepi Patern -dvostruko dno s ruckom. Takvi paterni su obicno najava rasta dionice cak 500% i vise, u 6 do 24 mjeseca. Moja skromna analiza kaze da rast ipak nece biti veci od 100-200% (6200-9000). Trziste je ipak glavni dirigent???
Uskoro ce 25 SMA proci kroz 200 SMA prema gore, i kad zavrsi rucka na 3100 onda cete vi svi koji ste uplaseni prodavali zadnji tjedan, ponovo navaliti kupovati Atpl.
Ali kada svima postane jasno obicno je prekasno. Tako ce biti i s PTKM (trenutna cijena=opcedrustveni interes).
pa zašto onda ako to svi znamo pada na 2895??
možda netko zna nešto više
[proud]