Kako smo stigli do 3250? Može li netko staviti transakcije iza 13:30h?
Današnje zatvaranje. Samo 273 komada na prodaji? [smiley2] Vidite kako je dobro što su neki koji su “procijenili da je već dovoljno raslo” poprodavali po 3.000 kn. Napravili su prostora za rast prema 4.000 kn. [smiley1]
Kupnja je jača od prodaje samo 40 puta?
Slabo, slabo[smiley2]
Kako smo stigli do 3250? Može li netko staviti transakcije iza 13:30h?
Ajde molim vas stavite,da to vidim HVALA[smiley2]
Kako smo stigli do 3250? Može li netko staviti transakcije iza 13:30h?
Hvala Alamu na objašnjenju kako i koji brodovi atpla mogu prevoziti kontjenere. Ja sam mislio na Mokošicu i Šipana, no nisam znao za poklopce drugih.
Strawinsky: ” Današnje zatvaranje. Samo 273 komada na prodaji? [smiley2] Vidite kako je dobro što su neki koji su “procijenili da je već dovoljno raslo” poprodavali po 3.000 kn. Napravili su prostora za rast prema 4.000 kn. [smiley1] ” Kupnja je jača od prodaje samo 40 puta? Slabo, slabo[smiley2]
Ma bilo bi to i više da ovi sa kupnje ne lupaju po prodaji već da po prodaji lupaju novi investitori bez stavljanja naloga za kupnju, ali što je tu je, nije niti to loše.
Prikaz prihoda ATPL, nadam se da nisam pogriješio prilikom unosa podataka. S ozbirom na rast BDI-a i na nove brodove koji plove po višim vozarinama, 3Q i 4Q bi trebao biti bolji od svega do sada viđenog. Uživajte.[smiley2]
1.) operativni prihodi
2.) operativni prihodi uključujući i izvanredne prihode
3.) godišnje izvješće 2006. zbog pitanja o “negativnim” izvanrednim prihodima
P.S. Zašto su u 4Q (godišnje izvješće) 2006. prihodi s negativnim predznakom?
…
P.S. Zašto su u 4Q (godišnje izvješće) 2006. prihodi s negativnim predznakom?
Promjenili su racunovedstvenu politiku. Pogledaj tablicu_F, tocka 6.
evo jos malo vjetra u jedra:
Cantor Fitzgerald analyst Natasha Boyden expects the number of ships being built and put into service to finally begin to normalize demand levels at the start of 2010.
But until then, Lazard Capital Markets analyst Urs Dur said the sector should continue to experience rates across all drybulk ships at record-breaking levels, as port congestion continues to be a chronic problem and demand still outweighs the number of ships available.
Jefferies & Co. analyst Douglas Mavrinac called the current dry bulk market “unchartered territory,” but suggested that when fleet growth “maxes out” or Chinese growth slows, the sector should begin a downturn.
Bear Stearns’ Burk added that current credit woes could affect rates if they worsen and develop into a worldwide recession. But the most likely scenario, the analysts agreed, is the eventual slowing of demand through new ship building in 2010 or 2011.
dakle, do 2010 ce biti dobro, a do tada cemo napuniti kofere[smiley2]
na obzoru se nazire novi ATH!
Ne da se nazire nego je tu: 3299 [smiley2]