ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 19:27
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@Hrki, uzmi drugi nick za druk, skužit ćemo te inače [wink]


@Hanger
, slažem se sa svim. ekipa je opasno zabrijala na BDI, ali to je već puno puta prožvakana tema. Jedino što je bitno za ATPL je projekcija godišnjeg prosjeka BDI, ove i sljedećih godina, ali i pare koje ostaju na računu nakon ciklusa konjukture!! Pare rade pare!!


@Smootko
, ima neke logike tvoja teza, ali je po meni i dalje u sferi filozofije. No, po toj logici ATPL je najnezahvalnija za trade zato jer je najbrža. Ostale bi, ako je po tvome, trebale imati nekakav pomak u fazi.
Znači, gledam ATPL, a trejdam s IGH[lol] , a dan prije pogledam FFA na Lloydsu[lol] [lol]

I'LL BE BACK

Po Amerima, zbog visoke cijene nafte, cijene transportnih dionica bi trebale tonuti.
Tako bez brige za ATPL. Opravdano tone.

"Prvo je padalo onda je raslo, pa sam kupovala i bilo je uzbudljivo." ivana7


Evo opet naših analitikanata. Evo uzeo sam jedan dio članka iz lderpressa. Ovaj novinar nema pojma o čemu govori.
mavan, 26.05.2008. u 22:30
Najtrgovanija dionica danas je bila Atlantska plovidba koja je uz 12,3 milijuna kuna prometa zabilježila pad cijene od 3,47 posto. I ostale sektorske kolege Atlantske bilježe minuse – Jadroplov je u padu za 3,29 posto (1,7 milijuna kuna prometa ), a Uljanik plovidba za 3,71 posto (1,1 milijun kuna prometa). Pad cijena dionica brodarskog sektora donekle se može opravdati rastućim cijenama nafte, koja predstavlja jedan od osnovnih troškova brodara, budući da BDI indeks rasutog tereta i dalje stoji na vrlo velikim razinama.
[/b]

[lol] [lol] [lol]
[/quote]

Potpisujem da novinar nema pojma i da je o tom članku razmišljao točno 0 (riječima nula) sekundi prije nego ga je počeo pisati jer iste razloge je mogao navesti i za bilo koju vrtku rijetko koja u svom poslovanju nema stavku za gorivo. Baš me zanima hoćemo li morati čekati pad cijene nafte prije ponovnog rasta (uf onda ne bu skoro). Ček pa mi smo nedavno rasli 2-3 tjedna gotovo svaki dan, a bdi rušio pozitivne rekorde, mora da se cijena nafte tih dana prepolovila [lol] , a da ljudima to nitko nije rekao [lol] [lol]
Papir trpi svašta [lol] Nije novinar kriv morali su s nečim popuniti stranicu u zadnji čas i njega jadnog zapalo [lol]


Po Amerima, zbog visoke cijene nafte, cijene transportnih dionica bi trebale tonuti.
Tako bez brige za ATPL. Opravdano tone.

Neopravdano tone,i teza ti ne stoji, ali zar je bitno jer je opravdano ili ne? Činjenica je da je ovih dana potonula, ali ja sam i dalje optimista. Likvidnost je impresivna, već 30 trgovinskih dana za redom. Netko ovo i kupuje. Po tom kriteriju, ništa se na ZSE ne može usporediti sa ATPL. Čak ni HT. Predviđam vrlo solidnu cijenu ATPL već na jesen.Ljudi, strpite se.. to bu vam vrlo brzo.

I'LL BE BACK


Po Amerima, zbog visoke cijene nafte, cijene transportnih dionica bi trebale tonuti.
Tako bez brige za ATPL. Opravdano tone.

Da kod putničkog prometa.Porast cijena goriva prisiljava transportera na povišenje cijene prevoza.
A individualci to ne prihvaćaju rado,pa manje putuju.
Kod brodara cijenu prijevoza određuje ponuda i potražnja brodova,a u ovom trenutku zvijezde su
naklonjene brodarima ,jer se vozarine nalaze na vrhuncu.Postoji potreba za prijevozom ,koja nije
elastićna .Jednostavno nešto se mora transportirati bez obzira na cijenu.

Mislite da Ameri neće nadoknaditi smanjene rezerve nafte u SAD-u jer je nafta skupa.Bez obzira na
cijenu oni će napraviti /platiti/sve da ih popune.Što košta da košta.Tu nema elastičnosti.

Ili mislite da kinezi neće uvoziti ugljen i željeznu rudaču.U pitanju je njihov razvoj i to se mora uvoziti.

Drago mi je da sa potaknuo temu o tome koliko ili koliko ne bdi zaista utječe na atpl jer mislim da se ovdje bdi prenaglašava, a zapostavljaju drugi razlozi formiranja cijene oni opći i ne direktno povezani sa atpl pa ni s brodarima općenito.
I zato bez obzira na mišljenje svima za sudjelovanje u ovoj temi čista stotka od mene.

Cini mi se da nema nijednog forumasa koji u svom portfelju nema ATPL. Isto je i sa fondovima. Tako nam ATPL svakim danom sve vise slici na HT; odlicna tvrtka, kesa ko mala banka, a dionica pusiona. Slicno je sa jos nekim dionicama. Ukratko burza bi se mogla preimenovati u Trziste dionicama ATPL, HT, INA, IGH i ostali….


Znači, gledam ATPL, a trejdam s IGH[lol] , a dan prije pogledam FFA na Lloydsu[lol] [lol]

Hmmmmmmm ?! [thumbsup]

BTW, ima li gdje FFA mukte? Lloyds? Tele2? Može link?

Također, ako je netko isčeprkao neki link sa uslugom uspoređivanja raznih dionica/indeksa, a da uključuje i BDI? Najbliže šta trenutno imam je ovo, ali to je brodarski indeks Bloomberga:
http://www.bloomberg.com/apps/cbuilder?ticker1=BDSX:IND

..zatim u polje "Add security" dodaješ primjerice ATPLRA:CZ, CRO:IND itd..
Ako ima netko lukaviji da ubaci ove tickere i napravi permalink, trebalo bi se moći. Pokušao sam u URL dodati ticker2=ATPL:RA i slične manevre ali neuspješno. E, kad bi Tuna imao malo volje.. 😉


Nego, kad smo se već uhvatili uzroka i posljedica.. može li mi netko reći koji je bio glavni okidač američke i globalne korekcije na početku godine. Tada još nisam pažljivo pratio šta se dešava u svijetu, a s ove distance nekako mi je najočitiji uzrok strmoglavi pad BDI indeksa.

Naravno, bilo je i tu više razloga koji su se prijeteći nadvijali nad bikove, ali jel vam poznato jel se nešto konkretno na početku godine desilo da je vlak napokon i krenuo nizbrdo? Primjerice 17.03. nas je ukopao Bear Sterns (a ko će nego medvjed). Jel bilo nečeg takvog i na prijelazu 2007/2008 ili se može dio krivice prebaciti i na BDI, kao rečeni indikator stanja svjetske trgovine/ekonomije?
To bi mi bilo i donekle smiješno ako se uzme u obzir da su profesionalci iz sektora govorili da je onaj pad bio zbog poremećaja u ponudi (kišama potopljeni ugljenokopi u Australiji i problemi s lučkom infrastrukturom u Brazilu.. koliko se mogu sjetiti), dakle fundamenti su ostali čvrsti, ali na čekanju. Međutim, ostatak tržišta se svejedno prepao, strmoglavi pad BDI-a je prelio čašu loših vjesti i bujica je krenula?
No, jel ovo bar donekle drži vodu ili je ipak bilo još udarnih loših vijesti u tom razdoblju? Zna li netko, čisto da malo povežem niti.. Hvala!

Teorija što je bio okidač za nagli pad burzovnih indexa širom svijeta ili pucanje balona koji se napuhavao 6 godina i u evropi i u americi je kako se moglo čuti od cnn-a do hrt-a raspad drugorazrednih hipotekarnih kredita u americi. Nisam čuo da je itko osporavao tu teoriju pa i mojoj malenkosti drži vodu.


Po Amerima, zbog visoke cijene nafte, cijene transportnih dionica bi trebale tonuti.
Tako bez brige za ATPL. Opravdano tone.

Ubi ga znanje!


Po Amerima, zbog visoke cijene nafte, cijene transportnih dionica bi trebale tonuti.
Tako bez brige za ATPL. Opravdano tone.

Kakva analiza…čestitam….



Po Amerima, zbog visoke cijene nafte, cijene transportnih dionica bi trebale tonuti.
Tako bez brige za ATPL. Opravdano tone.

Hvala sad sam puno mirniji, mogu mirno na spavanje [wink]

New Report

Close