Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Hvala za info o fer vrijednosti!
Danas sam pročitao komentar analitičara Hypo banke na jednom portalu.
Kaže on:"Usprkos rastu Baltic Dry indeksa na novu rekordnu razinu od 11.793 bodova sredinom tjedna, cijena dionice Atlantske plovidbe pala je nadomak razine od 2.800 kuna zbog unovčavanja dobitaka dijela institucionalnih ulagača", ocjenjuje Nimac.
Jel netko pratio tko je izlazio od institucionalnih?
@inverter
Poštovani,
Tema je ATPL a ne vaše viđenje tko je najveći druker svih vremena na forumu. Takve postove stavljajte na Bez cenzure – Općenito, kao i vaše projekcije na kojim razinama su razinama sljedeća iskrcavanja i tko će, osim vas, na tome zaraditi.
Jel netko pratio tko je izlazio od institucionalnih?
u zadnjem tjednu:
PBZ D.D. -1573
HPB D.D. -161
tjedan prije:
PBZ D.D. -1123
HPB D.D. +24
na 2400.
ali, treba biti realan: narasla bi atpl i bez druka.
i mnoge manje vrijedne dionice otišle su 50% i više up.
[/quote]
vlad može se i reći da su neke dionice pale na 40% svoje vrijednosti od početka godine (14.4) te da su se oporavile nekih 15% naspram početka godine pa su sada na cca 55% vrijednosti naspram početka godine, gledajući ovako taj rast/oporavak se baš i ne čini tako vrtoglav zar ne?
[/quote]
slažem se.
na našem tržištu jaki igrači udaraju ritam.
ili čak skupine jakih igrača.
stoga se dešava da raste (i to snažno) i ono što ne bi baš trebalo, kao i da neka izdanja ostaju i relativno (u odnosu na burzu u cjelini) i apsolutno (u odnosu na fundamente i perspektivu rasta) podcjenjena.
Hvala za info o fer vrijednosti!
Možda nije tako bitno, ali moramo biti precizni. Po nekakvoj međunarodnoj definiciji fer vrijednost ili fer cijena bila bi ona koju je voljan i upoznat prodavač spreman platiti, a voljan i upoznat kupac spreman primiti.
Prema ovome, fer vrijednost dionice ATPL je cca 2800 kn.
Možda nije tako bitno, ali moramo biti precizni. Po nekakvoj međunarodnoj definiciji fer vrijednost ili fer cijena bila bi ona koju je voljan i upoznat prodavač spreman platiti, a voljan i upoznat kupac spreman primiti.
Prema ovome, fer vrijednost dionice ATPL je cca 2800 kn.
[/quote]
ako pretpostavimo da je tržište efikasno te da svaku dionicu rangira po zasluzi, a naše to zasigurno nije, stoga teorija efikasnog tržišta pada u vodu
[kiss]
Bez obzira je li tržište ovakvo ili onakvo, sređeno ili nesređeno itd., itd. fer cijena je uvijek jedno te isto, odnosno ono što sam napisao u prethodnom postu. Druga je stvar što sa fer cijenom uglavnom nitko nije zadovoljan. Onome tko prodaje njemu je preniska, a onome tko kupuje ona je previsoka.
Bez obzira je li tržište ovakvo ili onakvo, sređeno ili nesređeno itd., itd. fer cijena je uvijek jedno te isto, odnosno ono što sam napisao u prethodnom postu. Druga je stvar što sa fer cijenom uglavnom nitko nije zadovoljan. Onome tko prodaje njemu je preniska, a onome tko kupuje ona je previsoka.
onda znači da ona nije fer ako nitko nije njome zadovoljan
[smiley]
Ljudi moji o kakvoj vrijednosti se ovdje još može raspravljati.
258 mil kn za 1Q2008 spram 239 mil kn 1Y2007 dovoljno govori samo za sebe.
Stižu i novogradnje.
Ova dionica fundamentalno VRLO vrijedi ali je ovo tržište kapitala takvo kakvo je…
Mala bara puno krokodila
Tehnika procijene fer cijene uključuje sve faktore koje bi sudionici na tržištu uzeli u obzir prilikom određivanja cijene ako pretpostavimo da su relevantno informirani.
[smiley]
Zbog toga što je tržište takvo kakvo je na našu žalost cijena je tu di je 2800.Da se nalazi na nekom drugom tržištu nebi fer vrijednost bila 2800.Opet ću napisati dali će cijena padati ili rasti ne ovisi nažalost o tome po kojoj će cijeni uprava ATPL dogovoriti brod u 6. mjesecu već o volji velikih.
Dionica je podcijenjena ali to nije garancija da cijena neće padati.Ovo sam već napisao 5 puta.Naša burza mi sve više gubi smisao.Nema likvidnosti i to je naš najveći problem.ATPL je kao najlikvidnija sa cca 10 milja dnevno.NPR imamo osobu koja ima 20000 dionica i hoće izaći,i još ako se nakaleme dvojica sa istom cifrom,može ATPL dogovoriti brod u 6 mjesecu i na 300 000$ ali ko će kupiti 60000 dionica da bi cijena išla gore mi mali nema šanse.Tako dok se ne riješi likvidnost naše burze moramo se strpiti.Da se kojim slučajem poveća likvidnost tih 60 000 kom bi bilo riješeno odmah u 10 minuta.
Ponavljam dionica je strašno podcijenjena.Ako se dugoročno gleda sigurno će doći na svoju fer vrijednost.Pitanje je dali želite biti dugoročni ili trejderi ako želite biti trejderi onda u ruke TA i učiti.
Tema: očekivanja i fundamentalije
@Špancir i svi zainteresirani
@blueman
Da, i kažu da im je prosječan TCE bio oko 63.000 USD (što će reći prihodi od svih vozarina preračunati u time charter vrijednosti, radi usporedivosti). To im još uvijek ostavlja popriličan prostor, s obzirom da im je prosječni brod oko 86.000 DWT, što sad nosi preko 90.000 USD dnevno, gledano po TCE-u.. bar mi se čini na misečini.
Interesantna sličnost omjera.
ATPL u ovom trenutku ima prosječni brod od oko 57,000 DWT , a TCE u 1Q08 im je oko 43,000 USDpd
Kapa dolje majstorima !S tim što Dryships nema nekretnine u Dubrovniku (he,he,he….)
[/quote]
Kolega Špancir, da nastavim ovu prepisku od 20.05., još sam malo čeprkao po rezultatima 1q DRYS-a i naišao na još sočnih detalja. Poznavajući vaša dosadašnja djela, vjerujem da vam je to već poznato, al ipak da skrenem pažnju šire javnosti..
Dakle, iz priloženog privitka se vidi da im je prosječan TC za Panamax-e oko 57.000 USD, a za Handymaxe 40.000 USD.. kako sam pretpostavio da bi ATPL mogla biti na razinama 80-85% DRYS-a, TC im ispada oko 47.000 (Pmx), odnosno 33.000 (Hmx), prosječno oko 40.000 USD dnevno. Potom sam se sjetio vašeg posta i evo vidim da smatrate da su na nivou nekih 43.000 USD.
U svakom slučaju, iz tih podataka ja iščitavam 2 stvari:
1) imamo još dosta prostora za povećanje dobiti s obzirom na trenutne vozarine i očekivane prinove u obitelji;
2) s obzirom da smo trenutno na nivou oko 40-45 tis. USD/dnevno, na kojem ostvarujemo brodarsku dobit od nekih 400 kn po dionici na godišnjoj razini, kad s povećanjem svjetske flote počnu padati vozarine još dugo se može očekivati sasvim solidan profit od brodarskog dijela. S obzirom na bogatu žetvu u slijedeće 2+ godine, čini mi se da će kasnije biti dovoljne vozarine od 30-35 tis. USD za panamaxe da se opravda postignuti nivo cijene (nadam se 4000+, konzervativno), pogotovo ako se uzme u obzir fazni pomak između ugovorenih i ostvarenih vozarina (zamjena starih ugovora novima). Naravno, pod uvjetom da ta razina vozarina bude održiva a ne samo jedna točka na silaznoj putanji.
..a za očekivati je potporu u jačanju nebrodarskog dijela, premda bih volio vidjeti i širenje u brodarskom. Sviđa mi se ideja o malom putničkom kruzeru/ima koji bi plovio Jadranom (između DU i Venecije). Ideja mi je sinula dok sam čitao o nečem sličnom, a kasnije sam pročitao da i kpt. Jerković kontemplira tu mogućnost. Za one koje zanima prilažem i taj članak. Dio o kruzeru je u okviru na kraju, odmah poviše okvira u kojem žali za neuspjelom kupnjom Jadroplova: "Da smo ga tada kupili, to bi bio najbolji ikad učinjeni poslovni potez Atlantske." šmrc!
Privitak 1: izvadak iz prezentacije rezultata DRYS 1q2008
Privitak 2: stari intervju s kpt. Jerkovićem (putnički kruzeri?)