Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,31 | 4.590 | 97 | 47,10 | 48,20 | -0,42% |
šta reći, da li je moglo i gore…
sve u svemu, opet veliki minusi danas
zadnja cijena od 2.813 u odnosu na prekjučer 2969kn čak -156kn, tj. -5,25 %, prosječna -4,12 %!,
najviša današnja od 2.861 čak za 108kn manja od prekjučerašnje zadnje 2969, a za 114kn manja od pj maksimalne 2975
neznam, ako se nešto ne promjeni u politici fondaša, u ponedjeljak će biti slično ko danas, vatreno [cry]
Ocekuje se da u ponedeljak BDI skoci a optimistit ocekuju da bi u utorak mogao na ATH po FFA podacima.
Za kraj da mi ljepse provedete vikend.
Biti ce svakako zanimljivo sljedeci tjedan .brodari bi na krilima BDI-a vani mogli krenuti u oporavak.Dali ce se ATPL odvojiti od Crobexa?Cilj mog pisanja je da se ATPL odvoji od Crobexa i da ljudi pocnu normalno razmisljati ali prvo im se treba omoguciti da se educiraju.
Kada počinje trgovanje sa DRYSima , iza 2:30 ili 3.30 po našem vremenu
na nyse počinje u 9.30 tj naših 3.30 ako se nevaram u preračunavanju (+6 sati čini mi se)
hvala
Počinje od 3:30 po našem vremenu
[/quote]
uspio sam naći na finace.yahoo i vidio da počinju iza 15.30h
u svakom slučaju hvala ti na odgovoru, tj trudu
ti , geronimo, špancir ste nam od velike koristi
hvala vam svima na znanju i želji da pomognete ostalima
sretno svima u ponedjeljak, možda se stvari okrenu nabolje
mada mislim da će je fondovi još rušiti, to im je posao
[thumbsup]
@Gardist i Techman,
Glas razuma. No, cini se (s obzirom na kasnije poruke) da ljudi koji su uistinu strucni za pomorski (bulk) sektor nemaju nikakvu tezinu na forumu. Zalosno, a pametnom dosta.
Ljudi otkačite se više tog BDI-a! Za vašu informaciju kad je BDI bio 7900 cijena atlantske je bila i 3300 i 2600 i 2000kn i to u razmaku manjem od godinu dana! Pa zar nije već postalo očito da sam taj podatak o "trenutnoj" vrijednosti BDI nema puno veze s trenutnom cijenom dionice?! Puno važniji pokazatelj su trendovi rasta odnosno pada, ako se smatra da BDI pada (a trenutno pada), padat će i cijena (i pada), a ako se smatra da BDI raste (a prethodno je rastao), rast će i cijena (i rasla je). Cijena vozarina ove firme se ne ugovara "svaki dan – jedan brod", već jednom, eventualno dvaput ili manje od jednom godišnje po brodu. Brodarski posao je dugoročan i svako dnevno komentiranje jednog njegovog sastavnog dijela je isto što i komentiranje jednog ili dva-tri koša i zaključivanje na temelju tih koševa kakav će biti rezultat na kraju utakmice. Tko od prisutnih forumaša može staviti "ruku u vatru" da će na kraju godine BDI biti 12000 ili 15000? Nitko naravno, jer može jednako pasti i na 8000 iz tisuću naizgled nebitnih razloga. Bitno je što možemo očekivati od vozarina za 3, 6, 12, 24 ili 36 mjeseci, kakva su očekivanja na tržištu, što govori za više, a što za niže vrijednosti vozarina, a ne šta će biti sutra s indeksom! A ako svi ipak očekujete da će rasti (kao što i čitav svijet očekuje) prestanite zapomagati i kupujte onda koliko stignete i mognete i budite sretni što ste kupili relativno jeftino!
ovo danas je OK, valjda će mi modovi pustit ovaj post. Uglavnom… nema brige. Pogledajte na šniti od zadnja 3 tjedna dnevnu likvidnost i prosječnu protrgovanu. Usporedite to s današnjom. Malo su se zeznulli oni koji su mislili dobit ispod 2700(ili se nadaju sljedeći tjedan), a puno ih je polomilo zube otpuštajući na 2400-2800 pa sad boga mole da se vrate u iste pozicije. Malo su se precjenili dečki.
Da se razumijemo, sa 30% sam u cashu i nalog mi je nisko na bidu, al sve mi se čini da ću ga morat stavit višlje.
ajd bok vam
oko čega se vi prepirete…
naravno da se ulaže zbog onoga što možemo očekivati od vozarina za 6 i više mjeseci, kako kaže hanger.
ali isto tako je naravno da BDI odražava i ta očekivanja tj. bar srednjoročni sentiment.
kada bi se u brodarskoj industriji očekivao pad vozarina za 6 mjeseci, ne mislite valjda da bi BDI bio na ovim razinama? recimo čim bi se pojavili izgledi za višak supplya brodskog prostora u doglednoj budućnosti smanjila bi se potražnja jer bi svi koji to mogu odlučili odgoditi narudžbe i potpisivanje ugovora i vozarine bi otišle k vragu.
to što je BDI ovdje gdje se nalazi je indikator da industrija ima bullish outlook. to je valjda svima jasno.
a ako se netko pali na BDI zato što misli da je time što je on danas porastao ili pao također porastao i pao i današnjio prihod atlantske, onda je taj poseban slučaj. samo ne vjerujem da se to može primijeniti na ikoga od onih koji pišu na forumu, pa ne kužim čemu zla krv.
oko čega se vi prepirete…
naravno da se ulaže zbog onoga što možemo očekivati od vozarina za 6 i više mjeseci, kako kaže hanger.
ali isto tako je naravno da BDI odražava i ta očekivanja tj. bar srednjoročni sentiment.
kada bi se u brodarskoj industriji očekivao pad vozarina za 6 mjeseci, ne mislite valjda da bi BDI bio na ovim razinama? recimo čim bi se pojavili izgledi za višak supplya brodskog prostora u doglednoj budućnosti smanjila bi se potražnja jer bi svi koji to mogu odlučili odgoditi narudžbe i potpisivanje ugovora i vozarine bi otišle k vragu.
to što je BDI ovdje gdje se nalazi je indikator da industrija ima bullish outlook. to je valjda svima jasno.
a ako se netko pali na BDI zato što misli da je time što je on danas porastao ili pao također porastao i pao i današnjio prihod atlantske, onda je taj poseban slučaj. samo ne vjerujem da se to može primijeniti na ikoga od onih koji pišu na forumu, pa ne kužim čemu zla krv.
U svemu se slažem s tobom ali mi ipak nije drago kada dionica mi izgubi 300 kuna na vrijednosti u 3 dana a da za to nema ama baš nikakvog razloga.
[/quote]
U svemu se slažem s tobom ali mi ipak nije drago kada dionica mi izgubi 300 kuna na vrijednosti u 3 dana a da za to nema ama baš nikakvog razloga.
[/quote]
Dijagnoza ti je apsolutno tacna-"nema nikakvog razloga". I onda jos dodaj da dionica koja je imala 1Q ubilo padne znacajno vise u % od dionice koja je u Q1 iskazala gubitak (JDPL). I da bi nonsens bio veci obe privredjuju u istoj grani na istom trzistu. [angry] Kazem vam, zakon krda.
Dijagnoza ti je apsolutno tacna-"nema nikakvog razloga". I onda jos dodaj da dionica koja je imala 1Q ubilo padne znacajno vise u % od dionice koja je u Q1 iskazala gubitak (JDPL). I da bi nonsens bio veci obe privredjuju u istoj grani na istom trzistu. [angry] Kazem vam, zakon krda.
Upravo tako – na normalnim burzama se kažnjavaju lošiji poslovni rezultati kao što je kod JDPL slučaj (mada se o tome da raspravljat ali nitko ne može poreći da ATPL ima daleko bolji 1Q od JDPL kako god okreneš). Kod nas je očito slučaj da se gleda ATH i koliko je trenutno dionica od njega. Od lošijih izvještaja za 1Q poput ptkm, igh, te horde građevinaca nigdje se izvješće nije kaznilo. Fundamenti imaju možda 20% težine u određivanju, a ostalo je efekt krda. Nisam neki stručnjak, ali ATPL mi se uspoređujući ostale svjetske brodare čini kao bagatela.