Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 334.572 | 6,828 | 47,70 | 49,00 | 3,38% |
Ima više činbenika,prvo kapitaliziranje dobiti od luđačkog rasta,drugo Kinezi manipuliraju sa naruđžbama za iron ore ne bili natjerali Australce na što povoljniju cijenu jer taj ugovor još nije definiran za 2008,pa se zbog toga špekulira da bi vozarine mogle pasti,treće zbog rasta cijene nafte bojazan da bi svjet mogao ući u recesiju te bi se tako smanjila proizvodnja željeza što bi opet imalo utjecaja na vozarine.Ali po meni sve to neće zaustaviti rast vozarina u dugoročnom periodu,sigurno kratkoročno.U 6 mjesecu indija i kina kreću sa trgovinom umjetnog gnojiva koje su odgodili jer obično to rješavaju u 4 ili 5 mjesecu tako da očekujem daljnji pritisak u 6 mjesecu na vozarine a u međuvremenu bi se Kinezi mogli dogovoriti sa Australcima oko cijene tako da bi sljedeći bum mogao lako biti u 6 mjesecu.NO vrjeme će pokazati.
Evo da malo pojasnimo situaciju trenutnu oko brodara.Ovaj post sam poslao jednom kolegi na upit oko situacije.
To što radiš nije u redu, nakon 1.000 postova na danskom, švedskom i inim jezicima koje ni sam ne razumiješ opet pokušavaš manipulirati.
BTW Petrokemija ti je u ponoru.
Ako PTKM padne još niže ja ću još više kupiti i tako ATPL, i specijalizirao sam se za 4 dionice,
1. PTKM,
2. ATPL
3. INA
4. HT
Jao, sta vi ne pratite vijesti…
Ovo je zbog Kineza i Australaca i zeljezne rudace
Kao napunili su iz Brazila sve do kraja pa ce stati dok se ne dogovore sa BHP-om..
Naravno i za sobom su povukli cijeli crobex u -2% [lol]
Zašto tako pišete? Pa kolega BigBoss je napisao jednu notornu činjenicu.
Cemu sada prodavati. Investitori na barem malo duže staze znaju da
su ovakve oscilacije normalne i da će se vratiti na staro samo ako ne
prodaju prilikom ovakvih rasprodaja. Mislim da je stavio dobar post.
[/quote]
Točno, na nekim dionicama imao sam 20 posto manju cijenu, ali što ćeš, ne unovčiš i čekaš jer imaš podatke o poslovanju poduzeća, a ovdje su odlični.
Pozdrav
Jao, sta vi ne pratite vijesti…
Ovo je zbog Kineza i Australaca i zeljezne rudace
Kao napunili su iz Brazila sve do kraja pa ce stati dok se ne dogovore sa BHP-om..
Ne nisu već u lukama ima rude, ali ta ruda je kod brokera, koji preprodaju rudu.
http://uk.reuters.com/article/oilRpt/idUKSHA21831620080520
Povećanje su dogovorili s Brazilom, od 65 posto dok Australci zbog blizine i količine traže povećanje oko 85 posto…….. Dogovor će biti oko 75 posto povećanja
Hrvatski zračni prijevoznici u prvom su ovogodišnjem tromjesečju prevezli 20,3 posto više putnika nego u istom razdoblju prošle godine, dok su u prijevozu tereta zabilježili pad od gotovo 5 posto, podaci su Državnog zavoda za statistiku.
Mislim da bi bilo vrijeme da moderator otvori temu Dubrovnik airline jer se ima o cemu pisati. Na ATPL se pise o brodovima koji cine znacajniji dio firme ali DA se itekako dobro razvija zajedno sa hotelskim biznisom. Stoga, prijedlog, otvoriti temu o DA i Hotelima koje posjeduje ATPL odvojeno od brodara.
Puno puta sam vidio takvih situacija, i uvijek mogu ovako savjetovati, ništa ne izgubiš ako ne unovčiš, a dobitak je lako unovčiti…….
Pozdrav
Eto po podacima cape bi mogao rasti,
jer par brodova traži visoke rate ovaj brod traži 325 000 dolara dnevno
The 203,512-dwt 2006-built China Steel Team
Swiss Marine took the 176,925-dwt 2006-built Cape Trust ovaj brod traži 275 000 dolara dnevno
panamax traže preko 110 000 dolara, supramax na ovome nivou, za sada je čvrsta potpora iznad 11000 bodova, sve je to govori da je indeks čvrsto gore, a stime BDI pi trebao biti na približno istoj razini……..
Pozdrav
Nisu mi jasni ovi kaj lupaju po asku pa kaj se ne stave na bid i proći najviše 5 minuta a netko će im pokupiti taj nalog.
Stvarno ima svakakvih budala na ovoj burzi. [lol] [lol]
Nisu mi jasni ovi kaj lupaju po asku pa kaj se ne stave na bid i proći najviše 5 minuta a netko će im pokupiti taj nalog.
Stvarno ima svakakvih budala na ovoj burzi. [lol] [lol]
Biće da se ploča okreće, bolje da nečeka na bidu, ask mu je ipak siguran [lol]
Kinezi su po mojem mišljenju u gabuli i neće uspjeti zaustaviti rast vozarina. Kolko ja vidim, BHP Bilington unajmljuje brodove ko lud, i vjerojatno će nastaviti možda samo zato da povisi cijenu transporta iz Brazila te tako lakše ostvari više cijene za željezo iz Australije.
Brodova je jednostavno premalo i nema pomoći!