ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.12.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Ionako svi znamo da ova dionica nema veze s DRYS-om, kad on rasete ATPL pada, tj. ionako sve ovisi o Crobexu, pa ako on bude išao gore i ATPL će.

Šta jest, jest.
A koja dionica ne prati Croby. Ja znam da ATPL prati.

"Prvo je padalo onda je raslo, pa sam kupovala i bilo je uzbudljivo." ivana7

SINO-GLOBAL SHIPPING
Up 7.47 (53.43%)
Vaš link
Svi uzimaju negativne brodare zakaj se mi nebi ravnali po ovom brodaru [lol]


vi stari vukovi dajte mi neki omjer kolko na ATPL utječe crobex, kolko drys ( i drugi brodari) a kolko BDI …bez puno filozofije, tri postotka i sve će mi bit jasno.
hvala.

Što se ATPL tiče Drys nema utjecaj na kretanje dionica ATPL. Korelacija BDI i dionice ATPL je evidentna, nekima je to jedino mjerilo za ulaz/izlaz iz ATPL, premda BDI ni približno nema takav utjecaj na poslovanje tog brodara kao što neki misle, što ne znači da razina indexa nije važna, posebno za dobit u narednoj godini. Kretanje crobexa ima nažalost presudan utjecaj na dionicu ATPL jer zse je neselektivna burza, pa kad ide up sve raste neselektivno, baš kao i kretanje u suprotnom smjeru. Što se to negativno dogodlilo sa poslovanjem ATPL da je dionica sa razina od 3700-3800 pala na app.2000? Baš ništa, ali je crobex roknuo prilično.
Trenutačno je ovo što se događa na NYSE samo povratak na normalne fer vrijednosti izlistanih brodara, dok smo mi još jako, jako daleko od fer cijene, pa su usporedbe neprimjerene.
Ako nekome nešto znači Gundulić, Konavle i Petka plove za vozarine duplo veće u usporedbi sa vozarinama što su imali u ovo doba prošle godine.
[cry]



Ionako svi znamo da ova dionica nema veze s DRYS-om, kad on rasete ATPL pada, tj. ionako sve ovisi o Crobexu, pa ako on bude išao gore i ATPL će.

Šta jest, jest.
A koja dionica ne prati Croby. Ja znam da ATPL prati.
[/quote]
Ali pitanje je zasto prati? I zasto svaki dan na businessu, lideru etc osvanu reklame tipa: kupite Adris, kupite DLKV, gradjevinare itdd…
Nasi lijeni fond manageri kojima nije bitno sta kupuju su se natrpali gomilom CROBEX smeca sa PEoko35 i PBoko4-5 pa im treba dosta vremena da se izvuku iz govana. I kupe ATPL sto jeftinije!!

Ne dajte zlovencima more jer ode u 3pm: terminal, plinovod, petrokemija, janaf, polimeri, brodogradnja, poljoprivreda itd itd

Evo ih preko 300.000 $.

Capesize bulker breaks $300,000 rate
Michelle Wiese Bockmann – četvrtak 22 svibanj 2008

Capesize indices are hovering at all-time highs.
THE roaring dry bulk market saw a record $300,000 per day passed today to charter a large capesize vessel.

The 203,512 dwt, 2006-built carrier China Steel Team was booked at a rate of $303,000 per day from May 28 for a fronthaul voyage to carry iron ore from Brazil to China.

That is three times more than its last fixture a month ago, when Swiss Marine paid $95,000 per day. The charterer was not reported by the Baltic Exchange.

The bulk carrier is owned by Taiwanese-based China Steel Corp.

Despite the high numbers seen for Brazil cargoes, the cooling panamax sector helped drive the Baltic Dry Index down for a second consecutive day.

The index retreated 123 points (1%) to 11,648 points.

The record-breaking capesize fixture came as Baltic Exchange chief executive Jeremy Penn was reported as saying that customers “wanted a ship at any price”.

He said China’s steelmakers are shunning imports of Australian iron ore as negotiations on the raw material’s price have dragged on to almost seven weeks more than usual.

Mr Penn said steelmakers are instead hauling more iron ore from Brazil, increasing average voyage lengths and boosting commodity-shipping rates to records.

It costs $45.29 per tonne to ship iron ore to China from Australia compared with $107.58 from Brazil, according to prices from the exchange.

“The Chinese are simply not buying as much iron ore right now from Australia,’’ Mr Penn said.

Mike Reardon, a Houston-based researcher with derivatives broker Imarex said the drop was “nothing too extreme”.

He said limited activity in the panamax sector brought rates and sentiment down. “Charterers’ patience has paid off – for now.” he said toay in a report.

“If underlying demand remains firm, however, then commodities will still need to be shipped in due course. Worth noting, again is the continued strength of the smaller classes.”

Handysize indices as well as capesize indices hover at all-time highs, even though the fundamentals driving rates appear unrelated.

The capesize rally has been partly attributed to BHP Billiton, and Rio Tinto Group, locked in negotiations with Chinese steelmakers over the 2008 contract price for iron ore. They want a bigger increase than the 65% that Brazil’s Vale achieved to reflect the freight savings that can be made by shipping ore from Australia rather than Brazil.

Contract prices are agreed once a year and are normally completed by April 1. – Additional reporting by Bloomberg

blank message

Vidjet cemo ujutro koliko nema veze sa BDI-om i brodarima izlistanim na NSE…

pozdrav

Sta ce Vam ova velika rupa desno (2/3) prostora na stranici?

Ako je za reklame malo ste se poceli igrati kratkorocne dobiti na ustrb dizajna, …

ali ako Vam je to poslovna politika mogu samo ko investitor vidjeti rupe koje me za oglasavanje i ne budu interesirale

pozdrav

Analiza kaže da danas neće biti nekih spektakularnih događanja s atpl, a hoće li ići malčice gore ili dolje vidjet ćemo…

Evo linka:
http://finance.google.com/finance?q=NASDAQ%3ADRYS

Činjenica je da su se svjetski brodari strmoglavili posljednjih nekoliko dana ali ti isti su rasli dnevno i više od 5% dok je atpl puzila gore 1-2%
Činjenica je da crobex daleko više utječe na atpl od svjetskih zbivanja upravo zbog neselektivnosti našeg tržišta tako da ako ne potone crobex ne treba očekivati ni veće potonuće atpl-a bez obzira na svjetske brodare, nerealno je očekivati da ih pratimo u padu ako ih nismo pratili u rastu. Kod njih je ovo normalna i očekivana korekcija uslijed (pre)velikog uzleta.
Osobno bi mi bilo draže da se i atpl tako ponaša(la), kod velikih skokova i padova veća je i mogučnost brze zarade. [wink]




Baltic Exchange Dry Index 11648 DOWN 123
BCI Baltic Exchange Capesize Index 18051 DOWN 77
BPI Baltic Exchange Panamax Index 10866 DOWN 381
BSI Baltic Exchange Supramax Index 6743 UP 34
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 3407 UP 10

Baš zanimljivo da ti objavljuješ ovakvu vijest.
[/quote]

Prijasnji post je odgovor na tvoj ovaj.A sto bi trebali skrivati kada padne?
[/quote]

pošteno od kolege geronima, svaka čast kolega

pošteno je da se iznose podaci i kad pada i kad raste bdi. a ne samo kad raste
ovim ste barem mene uvjerili da niste obični drukač kad vama odgovoara i svaka vam čast
[thumbsup]

Skidaju se nalozi sa kupnje ATPL. Više je nitko ne brani. Svi žele jeftinije u dokup.

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

New Report

Close