ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Evo zasto drys raste: 5 od 10 analitičara su stavili strong buy na tu dionicu na ovoj razini. 3 stavila buy, 1 hold i 1 sell.
Kad bi se bar to dogodilo kod atlanske.

Ja čekam još koji diskontni postotak da se ponovo ubacim u igru [cool]

hate red


Ja čekam još koji diskontni postotak da se ponovo ubacim u igru [cool]

Neznam prijatelju sto ce trejderu taj postotak diskonta. Tebi bolje ulazit/izlazit na market timing/tehnicku. [cool]

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."


I da razjasnimo jednom za vjeke vjekova BDI ima utjecaj na cijene dionica na sve moguće i nemoguće načine.NPR ako recimo sada skoči na npr 15000 daliće se vrijednosti brodova na tržištu povećati,hoće i automatski će se i povećati NAV i cijena dionice jer niko nemože garantirati da neće još narasti nakon što uhvati tih 15000 bodova i da NAV neće vrijediti još više .Vrijedi i obrnuto.Zato je bitno za brodare gledati forcast-e.Npr ako je BDI na 11700 i forcasti pokazuju veliki pad, dionice iz brodarskog sektora će padati bez obzira na odlične trenutne rezultate poslovanja jer se kupuje i prodaje budućnost.A ti rezultati koji su trenutni su već uključeni u cijenu.

Kod ATPL trenutno imamo još i dodatni diskont zbog sloma našeg tržišta.

drugim riječima, buduće promjene EPSa su funkcija sadašnjeg NAVa i procjene budućnosti se mogu izračunati točnije nego u drugim industrijama?

iako mnogo toga je već ionako crno na bijelom samo ne u javnosti. već sam jednom spomenuo, diana shipping je uz Q1 dao i podatak o tome da su već ugovorili (čini mi se) 9x% preostalih dana do kraja godine i da će u tih 9x% dana ostvariti prihod od xxx mil $.

bilo bi zanimljivo dobiti odgovarajuće podatke i od ATPL. mislim da bi izazvali pomamu na ZSE.


kad smo već kod toga, koje su zapravo točno prednosti izračuna cijene po NAV-u u odnosu na P/E? kao to bi trebala biti realnije zbog volatilnosti sektora, ali vrijednost brodova ionako odražava kretanje vozarina, ne?

Da, u NAV je ugrađen potencijal buduće zarade, te je kao takav dobra osnovica za valuaciju. Međutim, ja bih skrenuo pažnju na činjenicu da ako imamo 2 firme identičnog NAV-a, ali jedna je nezadužena i ima X brodova, a druga koristi polugu i ima 2X brodova, u uvjetima ovakvog tržišta nema razloga da se ova sa više brodova ne nagradi višom cijenom. Jasno, da je tržište nikakvo vrijedilo bi obratno.

Iz tih razloga mi se čini ispravno koristiti NAV u kombinaciji s ukupnom nosivosti flote, jer sami NAV ti ne govori koliko firma ima brodova, a ipak su brodovi ti koji (do)nose cash, pardon, rudu.
Također, ukupna nosivost je zgodan način za brzu OPA (odokativnu peer analizu).

@mile 1984

Upravo sam postao na JDPL. Zadnja dva dana sve pada a JDPL se dobro drzi i cak poraste iako je prema zadnjem FI u minusu, drzavni, upitna uprava….. Neko je u zadnje vrijeme kupovao kao sumanut. Prometi su bili neuobicajeno visoki. I sada izgleda da tome ne pase da se sremoglavljuje. Kad je poceo tonuti jutros odmah je postavljena obrana od nekih 400 dionica na 630. Nisam mogao pratit trgovanje zbog drugih obaveza ali mislim da je bilo zanimljivo. Ukoliko se trend nastavi za pretpostaviti je da zaista imamo jakog igraca unutra,

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


pogledajte si betu kod drysa pa ce vam biti jasno zasto p/e od 6,
naravno ako razumijete…
jel’ tako deimos?

Beta, kažeš? Da je bar ove godine beta bila 20 bilo bi mi još draže.
Naime, nadao sam se da će se ATPL bar donekle odvojiti od Crobex-a. Nažalost, i BDI je padao na početku godine, ali ne zbog recesije nego zbog poremećaja u ponudi rude i ugljena, pa su brodovi bili besposleni. A ono kad se u veljači(?) počeo oporavljati skakao sam od sreće, skakali su i ameri, a naša ATPL je sjela i pričekala njih da se vrate po nju, kao da je znala šta smjeram ali nije još bila spremna za rastanak.. Iznevjeri me beta, eto ti je zapravo. Uh, kad se samo sjetim onih dana.. [pray]

@Techman

Da, i ja sam primjetio da je na JDPL bilo malo čudno.. bio je neki skriveni kupac/kupci. Inače, kad ga već spominjemo evo paralela sa ATPL vezana za ukupnu nosivost flote koju sam spominjao u prethodnom postu, dakle čuvena OPA-analiza.

Nisam siguran za točnost podataka, nisam ih provjeravao već neko vrijeme, pa se ne oslanjajte previše..

ATPL nosivost: oko 800.000 DWT (još mjesec dana)
JDPL nosivist: oko 200.000 DWT

dakle 4:1

mkap ATPL pri cijeni 3.000 je 4.186 mil kn
po omjeru 4:1 JDPL bi trebao biti 1.046 mil kn, tj. 640kn po dionici.

Međutim, kad dođe Zagreb ATPL ide na 880.000 DWT i po ovom odnosu, ako bi JDPL ostao na 640, ATPL bi trebala biti 3.300 kn. Eto, možda nije ništa, ali bar su trenutne cijene tu negdje [proud]

Još kada u izračun dodate prodaje polovnjaka i daljnju ekspanziju flote.. stvarno mi nije jasan taj kupac s početka priče.. a možda ne znamo cijelu priču?

Uf! Imam jednu lošu i jednu dobru vijest..

Nafta obara rekorde, (po krivulji rasta malo podsjeća na BDI..)
Ugljen je jedan od supstituta za naftu.. (hint: ne prevozi se tankerima)

sve ide PARALELNO!

samo tko će na kraju platiti račun???!!

samo što nije...


Ja sam davno ulupao svu lovu još prošle godine na 2700, drago mi da sam izišao iz minusa ali me to ne veseli. [bye]

ne bi ništa koristilo, znamo kako prolaze analitičari koji daju buy ocjene, odmah se okupi ekipa po svim forumima koja ih ismije na nivou "ha ha vidi idiota što brbljaju da vrijedi 1600, a svi vidimo da se trguje po 1100, ha ha". a masa naravno slijedi ove druge pa još i sruši cijenu.



kad smo već kod toga, koje su zapravo točno prednosti izračuna cijene po NAV-u u odnosu na P/E? kao to bi trebala biti realnije zbog volatilnosti sektora, ali vrijednost brodova ionako odražava kretanje vozarina, ne?

Da, u NAV je ugrađen potencijal buduće zarade, te je kao takav dobra osnovica za valuaciju. Međutim, ja bih skrenuo pažnju na činjenicu da ako imamo 2 firme identičnog NAV-a, ali jedna je nezadužena i ima X brodova, a druga koristi polugu i ima 2X brodova, u uvjetima ovakvog tržišta nema razloga da se ova sa više brodova ne nagradi višom cijenom. Jasno, da je tržište nikakvo vrijedilo bi obratno.

Iz tih razloga mi se čini ispravno koristiti NAV u kombinaciji s ukupnom nosivosti flote, jer sami NAV ti ne govori koliko firma ima brodova, a ipak su brodovi ti koji (do)nose cash, pardon, rudu.
Također, ukupna nosivost je zgodan način za brzu OPA (odokativnu peer analizu).
[/quote]
Uzima li itko u obzir investicije u turizam, avio, real estate … business? Nisam racunao ali mislim da iznosi sigurno 15-20tak% trenutnog MCapa. Zar ne vidite jasnu strategiju Uprave da smanji volatilnost dionice kad i ako svrate teza vremena. Ima li koji NYSE brodar ista slicno? DRYS ide u drilling business al mislim da je to ZA NJIH jos rizicnije od bulk spota. Al sta ces… nije se lako skinit sa adrenalina. [wink]

Ne dajte zlovencima more jer ode u 3pm: terminal, plinovod, petrokemija, janaf, polimeri, brodogradnja, poljoprivreda itd itd

New Report

Close