Neznam cemu sad to geronimo. Ja sam samo primjetio na dvije stranice (yahoo i google finance) kolki je P/E. Moguce da krivo tamo pise, neznam. Na ATPL i njenu cijenu se uopce nisam referencirao, nego na tvrdnju o diskontu.
Sto se tice P/S, kolki je NPM (net profit margin) ATPL-a, a koliki od DRYS-a?
Vidjetićemo na kraju godine koliki će biti NPM kod ATPL.Baš me zanima dali će ostati isti.Kupuje se budućnost ne sadašnjost.
kave ugovore imaju, time ili spot
koliko duga ima
kakve brodove imaju
da li imaju iste racunovodstvene politike
imaju li neke one-off prihode/rashode
Bilo kakav zakljucak samo na temelju P/e objesite macku o rep
Evo nekih:
http://finance.google.com/finance?q=NYSE:NM
Sareno drustvo:
http://finance.google.com/finance?q=NYSE:DRYS
http://finance.google.com/finance?q=NASDAQ:ESEA
http://finance.google.com/finance?q=NYSE:DAC
http://finance.google.com/finance?q=NASDAQ:EGLE
http://finance.google.com/finance?q=NYSE:DSX
A evo i jednog sa P/E 128:
http://finance.google.com/finance?q=NASDAQ:SBLK
geronimo ti bar možeš danas polovično biti sretan. Bar ti drys raste.
Jedno mi nije jasno; da je nakon Fl atlanska plovidba pala, a jadroplov ostao na istoj razini unatoč lošem fl. Pa tko to radije kupuje jadroplov nego atlansku. Jel ima tko kakvo mišljenje???
pogledajte si betu kod drysa pa ce vam biti jasno zasto p/e od 6,
naravno ako razumijete…
jel’ tako deimos?
Naravno da razumijem, stovise pisao sam o tome na temi JDPL mislim jos 2007…
Pogledajte P/E brodara vani, pa cete vidjet da se trze na oko 10 ili manje. Ostatak trzista se trzi na 13+, sto bi reklo da tu je negdje diskont. Ovako od oka.
da, taj omjer je tu negdje (iako je prosjek u americi P/E i za jedno i za drugo malo veći, rekao bih prije 14:18) , ali geronimo govori o dodatnom diskontu za nelikvidno tržište.
kad smo već kod toga, koje su zapravo točno prednosti izračuna cijene po NAV-u u odnosu na P/E? kao to bi trebala biti realnije zbog volatilnosti sektora, ali vrijednost brodova ionako odražava kretanje vozarina, ne?
[/quote]
Zato kada je bilo bull tržište a BDI je bio 11000 bodova ATPL je isla po 3700 jer je i tada bio uključen diskont ali danas zbog situacije u kojoj se nalazi naše tržište poslje sloma je tu di je bez obzira što se BDI danas vrti oko 11700.Vjerujte da je bull tržište da bi se danas ATPL vrtilo oko 3900.
Međutim danas imate priliku svi kupovati podcijenjenu dionicu iz ovih razloga koje sam naveo.
I da razjasnimo jednom za vjeke vjekova BDI ima utjecaj na cijene dionica na sve moguće i nemoguće načine.NPR ako recimo sada skoči na npr 15000 daliće se vrijednosti brodova na tržištu povećati,hoće i automatski će se i povećati NAV i cijena dionice jer niko nemože garantirati da neće još narasti nakon što uhvati tih 15000 bodova i da NAV neće vrijediti još više .Vrijedi i obrnuto.Zato je bitno za brodare gledati forcast-e.Npr ako je BDI na 11700 i forcasti pokazuju veliki pad, dionice iz brodarskog sektora će padati bez obzira na odlične trenutne rezultate poslovanja jer se kupuje i prodaje budućnost.A ti rezultati koji su trenutni su već uključeni u cijenu.
Kod ATPL trenutno imamo još i dodatni diskont zbog sloma našeg tržišta.
…
da, taj omjer je tu negdje (iako je prosjek u americi P/E i za jedno i za drugo malo veći, rekao bih prije 14:18) , ali geronimo govori o dodatnom diskontu za nelikvidno tržište.
…
Zato sam i napisao P/E 13+ (iliti vise od 13). Geronimo je eksplicite naveo diskont zbog ciklicnosti brodarskog sektora. Mada je zbunjujuce jer je prvo naveo diskont zbog nelikvidnosti trzista, pa moguce da je tu doslo da zabune.
Ja sam davno ulupao svu lovu još prošle godine na 2700, drago mi da sam izišao iz minusa ali me to ne veseli. [bye]