Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,43 | 6.365 | 150 | 42,40 | 44,00 | -4,07% |
@ geronimo
hm malo mi je čudno to s 40%.
to znaci da bi jesenski ATH crobexa da se njegovim dionicama trguje na nekoj drugoj burzi bio 9000.
ili da bi se recimo hrvatski građevinari da su likvidniji tržili s prosječnim P/E 50?
ta je priča valjda neka nova novoselčeva strategija kako do jeftinih dionica [cool]
I sada ide ono najbitnije od tih 6525 kn odbijemo 40%.Zasto?Zato jer sam saznao da stranci traze toliki popust zbog nelikvidnosti nase burze.
Popust od 40% mi se cini malo previse. Ono s cime ja baratam su popusti od 10-15%. No, u svakom slucaju, to je nesto sto zavisi od investitora i njegove procjene "popusta" ispod cega ne ide
završilo bolje nego sam slutio na kraju, ipak smo mi brandname dionica.
Odnosi se na brodare radi cikličnosti sektora.
je, to je logično, ali ipak 40% mi izgleda malo pretjerano.
Pogledajte P/E brodara vani, pa cete vidjet da se trze na oko 10 ili manje. Ostatak trzista se trzi na 13+, sto bi reklo da tu je negdje diskont. Ovako od oka.
Ugovorio je vozarine toliko nisko da ne samo da neće zaraditi nego će biti u gubitku?!?!?! To mi je teško povjerovati s obzirom na cijene vozarina. Uostalom spot vozarine su jako oscilirale ali su TC-ovi, barem koliko je prikazano na DRYSovoj stranici, bili više manje stalno istog iznosa.
Zavisi sta je ugovorio. Ako su u pitanju handy onda je izvrsno. Ako su Panamaksi onda je dobro. Na taj nacin ce izbjeci ono komesanje na kraju godine kad pocmu pregovori. Ove godine su trajali neuobicajeno dugo. Mozda sada Kina krca zalihe koje mogu trajati i duze nego proslogodisnje. I jos se zastitio od poremecaja.
U svakom slucaju covjek je manager i disperzira rizik (kao nas Papinjo koji drzi malo ovako, malo onako i puno na racunu). To je normalna uzanca pametne kompanije da dio flote ide u long time charter a sa dijelom se igra na spotu.
Pogledajte P/E brodara vani, pa cete vidjet da se trze na oko 10 ili manje. Ostatak trzista se trzi na 13+, sto bi reklo da tu je negdje diskont. Ovako od oka.
da, taj omjer je tu negdje (iako je prosjek u americi P/E i za jedno i za drugo malo veći, rekao bih prije 14:18) , ali geronimo govori o dodatnom diskontu za nelikvidno tržište.
kad smo već kod toga, koje su zapravo točno prednosti izračuna cijene po NAV-u u odnosu na P/E? kao to bi trebala biti realnije zbog volatilnosti sektora, ali vrijednost brodova ionako odražava kretanje vozarina, ne?
Pogledajte P/E brodara vani, pa cete vidjet da se trze na oko 10 ili manje. Ostatak trzista se trzi na 13+, sto bi reklo da tu je negdje diskont. Ovako od oka.
Prosijek je 15 imaš na ovim stranicama izvadio sam za 12 brodara.
Neznam, ja gledam na yahoo finance i google finance i vecina je ispod 10. Ocito ne stima nesto.
Prosijek PS je 6 itd ali ne možeš to vidjeti jer ne želiš,a pošto smo se upoznali znam da znaš pa kolega ajmo malo informiraj se.Jasno mi je da nevjeruješ da je toliko pdcijenjena jer ne može ništa biti podcijenjeno kada se čeka smak svjeta na dionicama.
Šire kolega gledati ne se zabiti u medveđi brlog.Jedan puno iskusniji kolega me je naučio da se na svakom marketu može zaraditi.I da svaki market nudi prilike za zaradu samo ih treba na vrjeme prepoznati.Inače ja volim kada vi medvjedi počnete pisati jer volim čuti i vašu stranu.
Ali ne mogu dopustiti da se razbacujete sa PE-ima ko da su kruške.