ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Da se malo vratimo na fundamente : zna li tko kada istječe bareboat Pelješcu ?
Upomoć Techman , Gardist , Geronimo , Bosun , Hogar……..i svi koji nešto znaju o tome.

Kao što vjerujem da znaš, 28.02.07 je istekao Konavle, a 30.09.07 Jadran.. dakle 7 mjeseci razlike. Ako se vodimo po tome tu smo negdje.

Inače, što se tiče Zagreba i Mihe, do prije 10-ak dana NISU bili ugovoreni, dalje ne znam.

[/quote]

Hvala Smootko.Računam s krajem 3Q08.
Više o tome i puno drugih bitnih stvari ćemo saznati brzo – već u lipnju iz AB.


Ugovorio je vozarine toliko nisko da ne samo da neće zaraditi nego će biti u gubitku?!?!?! To mi je teško povjerovati s obzirom na cijene vozarina. Uostalom spot vozarine su jako oscilirale ali su TC-ovi, barem koliko je prikazano na DRYSovoj stranici, bili više manje stalno istog iznosa.

Informacija nije moja…a evo i izračuna forumaša. Ne bih htio ulaziti u isti…

14 ships x 48,300/day average x 365 days= $247 million annual revenues

Drys’ quarterly Operating Expenses (Q1 ’08 figures):
Voyage expenses: $14.1 million
Operating expenses: $17.8
Depreciation: $24.4
Gen Ad min: $5.7
Q ttl expenses: $62 mill x 4 quarters=$248 million….


…nadalje ti isti brodovi koji su zaključeni po 48.300$ per day neće donijeti nikakvu zaradu DRYS-u, nego čak sitni gubitak (u narednom razdoblju od godinu dana).
Ukoliko je ova informacija istinita sasvim sigurno je ista prouzrokovala ovakav pad dionice.
Mislim da bi stoga bilo jako dobro saznati kada su brodari ugovarali poslove, te po tom podatku usprediti kretanje cijene dionice istih preko bare i u HR.

Nema shanse da su na 48k u gubitku. Pa da su i u najlihvarskijem kreditu. Oni su u plusu min 20-25k kako god okrenes. Bit ce prije da su spekulanti razocarani sto je DRYS poceo ugovarati long term [lol]

Ne dajte zlovencima more jer ode u 3pm: terminal, plinovod, petrokemija, janaf, polimeri, brodogradnja, poljoprivreda itd itd

jel ovdje tema drys ili atlanska plovidba?????

Misko, sto se trejdanja tice, naravno da je sve ok. Evo i ja koristim TA, koju sam nazvao BB.Š. analiza. Ukratko, kad ugledam freneticno postanje nekih clanova o BDI, vozarinama taj dan, ponavljanja starih vijesti, ‘strucnih’ pozitivno nastrojenih komentara, copy paste jednog te istog posta pet puta dnevno pokusavam ocijeniti pravi sell signal. Za to koristim oscilatore ‘laži laži me’ kao sto je naprimjer postanje laznih ili netocnih informacija (tipa gradi se stotina novih brodova, a presuti se da je rijec o tankerima), kao i oscilator ‘ghost’ kada neki clanovi prestanu pisati (oprez, ovo vam je oscilator koji moze i zakasniti!).

Za potvrdu analize cekati ‘strucne’ procjene o tome do koliko bi se ATPL mogla spustiti. Kljucna rijec: dokup!

Uglavnom, da ne duljim, dosad je ova BBŠ analiza vjerodostojna 100 %. Zainteresirani, pazite da ne zakasnite na iducu rundu 😀

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Po tvome onaj koji posta stvarne informacije navlači, pa tako su pojedinci navukli sve na krizu INA, HT, DKLV, KOEI, ERNT, a jučer su ti isti pojedinci oborili FTSE indeks, DAX indeks, DOW jones, NASDAQ, Nikkei, ujutro i cijelu azijsku burzu, [lol] [lol]

Budi objektivan a ne subjektivan, kontrolu imaju samo najveći investitori, koji imaju puno novca i dionica, pa ako hoće srušiti će ako neće onda će ju dignuti

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

hehe, sakaijev antologijski post [wink]. svaka čast!

[/quote]

Informacija nije moja…a evo i izračuna forumaša. Ne bih htio ulaziti u isti…

14 ships x 48,300/day average x 365 days= $247 million annual revenues

Drys’ quarterly Operating Expenses (Q1 ’08 figures):
Voyage expenses: $14.1 million
Operating expenses: $17.8
Depreciation: $24.4
Gen Ad min: $5.7
Q ttl expenses: $62 mill x 4 quarters=$248 million….

[/quote]

Malo logike ne bi škodilo – usporedio si troškove 48 brodova sa prihodima fiksiranih 14
brodova.Oni su otprilike isti.To znači da ukupne troškove koje si dobio trebaš podijeliti s otprilike 48 i dobit’ ćeš ukupnih troškova otprilike 15,000 $pd po brodu – što je realno.

Kolega sakai je u kukulele raspoloženju.
Zakasni kupit kad dionica ide gore a ne usudi se kupiti kad ide dole.
Treba ga razumjeti

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

A na sta vam vise slici krivulja ATPLa?
Na brodare sa NYSE ili na GROBEX?
Onda sljedece pitanje: Ima li ATPL ikakve veze sa Hrvatskom (osim fenomenalnih nekretnina) i nasom ekonomijom?

Daj Warrene svrati majke ti … vodicemo te na leso i peceno… nemas pojma sta sve ima kod nas!!! [lol] [lol]

Ne dajte zlovencima more jer ode u 3pm: terminal, plinovod, petrokemija, janaf, polimeri, brodogradnja, poljoprivreda itd itd

Vidim da se dosta toga uzburkalo, bas ste nezahvalni ! Inace, stvarno ne znam zasto se meni obracaju neka dvojica pljujuci moju analizu….ja se nisam nikome osobno obracao, nego svekolikoj zajednici. Ja vam obznanim ekskluzivu po kojoj zaradjujem a vi tako… pih!

Ode ja. 😛

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


Kolega sakai je u kukulele raspoloženju.
Zakasni kupit kad dionica ide gore a ne usudi se kupiti kad ide dole.
Treba ga razumjeti

Najlakše okriviti nekoga a najteže je dati prave informacije koje otkrivaju istinu poslovanja ATPL i događanja na tržištu, a to treba biti bit foruma, da se svi špekulanti izbace, a ATPL ima dosta špekulanta, i sam kapetan Jerković je to rekao da cijena dionice ATPL nije vođena poslovanjem firme nego nekih drugih čimbenika odnosno osoba……

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

New Report

Close