ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 17.11.2024. u 16:40
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Brod ‘Atlant Trina’ ipak nije izgorio u Brazilu
Hrvatski teretni brod “Atlant Trina” koji je u luci nedaleko od Rio de Janeira zahvatio požar, nije izgorio, potvrdio je zapovjednik broda Nedjeljko Bukvić.

Atlant Trina
“Došlo je do požara na brodu koji na nesreću još nije potpuno ugašen. Dosta je saniran ali požar još uvijek pomalo tinja jer je takva vrsta tereta, to je neki kompozitni materijal. Brod normalno pluta i za sada nema nekih bitnih oštećenja, osim izgorene boje koliko se može vidjeti, a nakon dovršenja gašenja će se točno utvrditi opseg štete”, rekao je zapovjednik broda.Odgovarajući na pitanje zapovjednik broda rekao je da je posada na broju i da nema ozlijeđenih te da svi obavljaju svoje dužnosti.Agencija Associated Press prenijela je u subotu, pozivajući se na brazilske vlasti, da je brod, koji je pružao usluge brazilskoj naftnoj kompaniji Petrobras, izgorio.Požar je, kako je prenio Associated Press, izbio u petak navečer, a do subote ujutro ugašeno je 80 posto požara.

Those who do not remember the past are condemned to repeat it.

Brod “Atlant Trina” je sigurno osiguran. Tako da će osiguranje platiti svu štetu. Pitanje je samo za kolilo vremena brod neče biti u upotrebi, znaći neče zarađivati. Već sutra ćemo viditi hoće li tržište uopće reagirati na ovu vijest..[smiley8]

tvornice radnicima, zemlju seljacima!

Hrvatski brodari dijele zadovoljstvo uspješnim poslovnim ljetom ( TO-ONE )

Prvi put u novijoj povijesti dogodilo se da se ljeto približilo kraju, a da brodari nisu iskoristili uobičajeno vrijeme sieste kad se ne misli ni na brodove, ni na vozarine. Zbivanja na tržištu sile ih na stalnu budnost, no to su ipak slatke brige. Dubrovčani su zadovoljni jer su se vozarine za panamaxe udvostručile u samo osam mjeseci, a Splićani jer su za handymaxe vozarine najviše u posljednjih 15 mjeseci.
Suprotno očekivanjima, vozarine rastu cijelo ljeto i sada su na razini najboljih u gotovo godinu i pol dana. Istodobno rastu i cijene brodova, što za većinu brodara i nije tako dobro jer im obnova flote ozbiljno zapinje. Hrvatski brodari dijele zadovoljstvo zbivanjima u svjetskome pomorstvu. Stjepan Papić, predsjednik uprave splitskoga Jadroplova ističe kako su vozarine za handymax bulk carriere, koji čine glavninu njihove flote, trenutačno najviše u posljednjih 15 mjeseci, a ozbiljniji potresi se ne očekuju: “Ipak je teško govoriti o očekivanjima. Prije samo dva mjeseca svi su očekivali mirno ljeto, a dogodilo se vrlo živo tržište, s vrlo visokim vozarinama. Još u veljači dnevni najam handymaxa od 45.000 tona za jednogodišnji ugovor iznosio je 13.250 dolara, u lipnju je bio već 16.750, a posljednji ugovori u kolovozu zaključeni su na točno 21.800 dolara. Tako su se vozarine približile onima iz najbolje 2004. godine”, objašnjava Papić.

I kapetan Vlaho Lonza, član Uprave za komercijalne poslove u dubrovačkoj Atlantskoj plovidbi, koja jedina u nas ima panamax bulk carriere dijeli njegov optimizam. I to s razlogom. Dnevni najam, također na bazi jednogodišnjega čartera, za brod od 72.500 tona LME kvalitete (Large, Modern, Economic) iznosio je na kraju 2005. godine samo 14.250 dolara, u lipnju je narastao na 17.250, a najnoviji su ugovori zaključeni na čak 29 tisuća dolara. Rast vozarina od 100 posto u samo osam mjeseci nitko nije očekivao.

Evo malo i grafova

hammer uzorak koji se uz znacajan volumen pojavio 10.8. nagovjestio je promjenu trenda iz bullish u bearish, dan poslije medvjedji harami kriz potvrdio je kretanje sto se pokazalo tocnim. Ipak, trojaki uzorak iz trgovanja 14, 16 i 17.8 pokazao je promjenu trenda sto se i dogodilo… za sada trend ostaje nepromijenjen sto vrlo vjerojatno znaci rats za ATPL ovaj tjedan

[b]Come Over to the Dark Side[/b][color=black][/color]

Slažem se , ali trebalo bi uzeti u obzir ovaj mali požar na njihovom brodu za koji se nadam da neće utjecati na cijenu.


Slažem se , ali trebalo bi uzeti u obzir ovaj mali požar na njihovom brodu za koji se nadam da neće utjecati na cijenu.

Na Sithu nazalost ne prikazuju vijesti tako da ne znam nista o pozaru na brodovima no ako se ne varamn za takve situacije postoje osiguravajuca drustva

[b]Come Over to the Dark Side[/b][color=black][/color]

Današnjih 20 komada po bidu pokazuje veliki trud kupaca da dobiju ovu dionicu što jeftinije.
Pozdrav

Bez straha, pohlepe i sentimentalnosti.

Koje mrtvilo. Sve ide po istoj cijeni. Ni gore ni dole. Tu nije nešto u redu.
Skuplja se koliko se može a onda povremeno dan dva veliki promet kad se nakupi nešto prodaje.
Pozdrav

Bez straha, pohlepe i sentimentalnosti.

Tehnički gledajući, mislim da je ova dionica zrela za uspon. 920 je potvrđen kao podrška-bivša točka otpora.
Slijedeća je na razini 960-980. Pitanje je koliko je trezor skupio dionica.
Inače vrijednost imovine ATPL je u značajnijem porastu, također BDI je probio još jednu ključnu razinu.
ovaj porast bi se trebao reflektirati u zadnjem kvartalu. (u trećem ionako ide dobit od turizma i avio prijevoza).

Prodaja izgleda dosta šuplja, a radnici sigurno znaju nove činjenice pa su strpljivi sa prodajom.

Spremam se napraviti novi proračun NAV-a JDPL i ATPL obzirom da su neki brodovi dostigli vrijednosti iz 2005-te

Ne bi bilo loše da napraviš i NAV TNPL pa da možemo uporediti brodare po NAV-u.

A još bi bolje bilo kada bi napravio i NAV za ULPL koju svi iz nekog razloga zanemaruju.

New Report

Close