mene više zanima da li će CERP prodavat svoj udio i ako da, po kojoj će to cijeni biti … a naravno, zanima me i tko je kupac ovog paketa od Adika ….
izgleda da i nije neka velika mudrost biti nisko na prodaji,,,
Netko pametan kupuje, po ovoj cijeni je to vrlo jeftino.
Indikativno je i da nakon ex-dividenda cijena nije pala, to (pogotovo s ovako visokom dividendom) znači krajnji manjak kupaca i neefikasnost, što dionicu podcjenjuje…
op ode u komadu 30 tisućica. bilo bi pošteno da sad prekoračimo začaranu kotu 200kn.
odokativnom analizom sam zaključio da bi to mogao biti ovaj. količina paše u milimetar.
3. ADDIKO BANK D.D. 30.319 0,91%
Netko pametan kupuje, po ovoj cijeni je to vrlo jeftino.
Indikativno je i da nakon ex-dividenda cijena nije pala, to (pogotovo s ovako visokom dividendom) znači krajnji manjak kupaca i neefikasnost, što dionicu podcjenjuje…
nedostatak kupaca je kroničan problem cijele burze, a kod atln još i vrlo čvrsta vlasnička struktura u kojoj više izgleda nema drhtavih ručica. nakon svih onih dugogodišnjih peripetija sa tužbama stanara i ovih svih komplikacija sa gradom/državom, vjerujem da su svi ili gotovo svi izašli iz dionice.
Netko pametan kupuje, po ovoj cijeni je to vrlo jeftino.
Indikativno je i da nakon ex-dividenda cijena nije pala, to (pogotovo s ovako visokom dividendom) znači krajnji manjak kupaca i neefikasnost, što dionicu podcjenjuje…
atln ni po čdemu jeftina, dapače
izvanredna dionica ali jeftina nije – pb je 2,6 a ev ebita 17
ovdje će koncesija uzeti 15ak posto dobiti i to valja uzeti u obzir
Kolega Investimir .,uz duzno postovanje ali prosla je baka s kolacima tako da pb ,ev je putpuno nebitan i vrjedan spomena tako da ne trosite vrjeme uzalud!
nekome jeftina nekome i skupa! uvijek bilo i biti će!
kvaka je u tome što nemamo sa ćime usporediti atln.
unutra sam skoro šest godina, preživio i (pri)tužbe stanara, remonte, zatvaranje žičare i sporove sa gradom/državom….. nadam se da je to sve prošlost te se može krenuti dalje.
preletio sam unatrag gotovo cijeli topic, naišao na sve i svašta, zaključio da znamo puno, a ne znamo gotovo ništa. našao sam tri stvari koje nikako ne možemo znati. već samo približno procjeniti.
1 i najvažnije!.koliko vrijede nekretnine u vlasništvu? u knjigama se vodi 160-170 mil kn iz 2005g. nekoliko forumaša (vjerovatno domaćini gospari) vele da toliko vrijede samo 2-3 najvrednije nekretnine, a gdje je sve ostalo?.netko kaže da je to danas i desetak puta više!!??
2. kako/koliko vrednovati poslovanje žičare? turisti/hoteli u prodaji idu po 12-13 ebitda. pošto vrednovati samo poslovanje žičare u eventualnoj prodaji? 10,15, 20 ebitda?
3 možda najjednostavnije, ali ne i zanemarivo. koliko vrednovati udjele u ALH koji se nigdje ne trguju? naišao sam na cifre od 30 do 85 mil kn!!??
4. tko je kupac addiko skrbničkog računa? jest da je ispod 1%, ali nije nevažno!
sukladno brojkama koje koristimo, dionica je i jeftina i preskupa!
kakva su vaša razmišljanja?
alh vrijedi 45-50 kn – 10 ebitda, div prinos 2019 5,2
ovdje je gorućde pi5tanje
pošto je koncesija – 10, 15 ili 20 posto karte plus fiksni dio i tob povelik
Tako su u drugom kvartalu 2019. godine na ovoj stavci
knjiženi (i) troškovi po osnovi nagodbe s Republikom Hrvatskom zbog rada žičare bez
koncesije u periodu od 10.07.2010. godine do 28.02.2014. godine u iznosu od 8,08
milijuna kuna a koji troškovi nisu bil i rezervirani na teret prethodnih razdoblja, (ii)
troškovi po osnovi nagodbe s gradom Dubrovnikom zbog rada žičare bez koncesije u
periodu od 01.04.2019. godine do 24.04.2019. godine u iznosu od 0,49 milijuna kuna te
(iii ) troškovi koncesijske naknade u iznosu od 84 tisuće kuna temeljem prihoda žičare
ostvarenih na dane 29. i 30. lipnja 2019. godine sukladno Ugovoru o koncesiji
sklopljenom 28.06.2019. godine. Tu su također i određeni jednokratni intelektualni
troškovi (konzultantski, odvjetnički) za pružene usluge povezane s razrješavanjem
pitanja koncesije za žičaru.
za dva dana 84 milkje – 365 x 42 je puuuuuuuuuuuuuuuno para 15 milja
to je 20 posto od 70 milja prihoda 2018
kkoncesija ce dobrano nagristi dobit
1. pošto koncesija
2. u kojem postotku će to biti kompemnzirano kroz više putnika i više cijene
time se mji trebamo baviti a ne hvaljenem mercedesa da je jeftin. nije i ne treba da bude
alh vrijedi 45-50 kn – 10 ebitda, div prinos 2019 5,2
ovdje je gorućde pi5tanje
pošto je koncesija – 10, 15 ili 20 posto karte plus fiksni dio i tob povelik
Tako su u drugom kvartalu 2019. godine na ovoj stavci
knjiženi (i) troškovi po osnovi nagodbe s Republikom Hrvatskom zbog rada žičare bez
koncesije u periodu od 10.07.2010. godine do 28.02.2014. godine u iznosu od 8,08
milijuna kuna a koji troškovi nisu bil i rezervirani na teret prethodnih razdoblja, (ii)
troškovi po osnovi nagodbe s gradom Dubrovnikom zbog rada žičare bez koncesije u
periodu od 01.04.2019. godine do 24.04.2019. godine u iznosu od 0,49 milijuna kuna te
(iii ) troškovi koncesijske naknade u iznosu od 84 tisuće kuna temeljem prihoda žičare
ostvarenih na dane 29. i 30. lipnja 2019. godine sukladno Ugovoru o koncesiji
sklopljenom 28.06.2019. godine. Tu su također i određeni jednokratni intelektualni
troškovi (konzultantski, odvjetnički) za pružene usluge povezane s razrješavanjem
pitanja koncesije za žičaru.
za dva dana 84 milkje – 365 x 42 je puuuuuuuuuuuuuuuno para 15 milja
to je 20 posto od 70 milja prihoda 2018
kkoncesija ce dobrano nagristi dobit
Koncesija će maksimalno uzeti 10 milja..ne uzimaš u ibzir manji promet u drugom dijelu godine a i jedan dio godine uopće ne rade.