ATLN (Excelsa nekretnine d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATLN (Excelsa nekretnine d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Koliko ja vidim većina komentatora to gleda iz neke svoje perspektive uopće ne uvažavajući regulatorni i zakonski okvir. Kao da se dva kauboja dogovaraju oko dvoboja na Divljem zapadu.

Propisi postoje da bi se poštovali i mislim da lokalni i središnji stoje na istoj strani tako da…: tesko da bi lokalni nešto gurali bez podrške središnjih.

postojec rvacki propidi – a ti propisi vrijde za male ljude, za rvatinev i rođwe ne vfrijede

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


Koliko ja vidim većina komentatora to gleda iz neke svoje perspektive uopće ne uvažavajući regulatorni i zakonski okvir. Kao da se dva kauboja dogovaraju oko dvoboja na Divljem zapadu.

Propisi postoje da bi se poštovali i mislim da lokalni i središnji stoje na istoj strani tako da…: tesko da bi lokalni nešto gurali bez podrške središnjih.


ma da. juče si se logirao da bi brojao moje novce. ignore isti tren.

who dares, wins



Koliko ja vidim većina komentatora to gleda iz neke svoje perspektive uopće ne uvažavajući regulatorni i zakonski okvir. Kao da se dva kauboja dogovaraju oko dvoboja na Divljem zapadu.

Propisi postoje da bi se poštovali i mislim da lokalni i središnji stoje na istoj strani tako da…: tesko da bi lokalni nešto gurali bez podrške središnjih.


ma da. juče si se logirao da bi brojao moje novce. ignore isti tren.
[/quote]

Koje novce, ako su tvoji novci sto ih ne uzmeš i koristiš?

Možda zato jer su ti podjednako “daleki” i nedostupni kao i prosječnom hrvatskom gradjaninu. Dakle, isto ti je bio ili ne bio dionicar, ti do novaca ne možeš. Osim ako i kada o tome odluci većinski vlasnik. Kako trenutno većinski vlasnik ima “malo većih” problema i posao mu je ugrožen, a i mora platiti 40-tak milijuna kuna razlicitih obveza, bojim se da “tvoji novci” ove godine neće biti u prvom planu.

Jel žičara radiili ne

ne znqam – IMA LI KOJI GOSPAR OVDJE

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Radi 🙂

...''I try to buy stock in businesses that are so wonderful that an idiot can run them. Because sooner or later, one will.''

Pa naravno da radi i radit ce i dalje….uskoro ce potpisati ugovor i cijena ce biti minimalno 180 kn…divka ove godine ce biti 18-20 kn….


Pa naravno da radi i radit ce i dalje….uskoro ce potpisati ugovor i cijena ce biti minimalno 180 kn…divka ove godine ce biti 18-20 kn….

ne treba nista od toga, neka potpisu neki zaman ugovor, isplate zaostatke i ionda mozemo vrednovati

ovako je sve sprkulacija jer ako obustave rad idemo jjna na 100, ako potpisu, na 180

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Obustava rada žičare nema nikakav utjecaj na njenu vrijednost.
Pa valjda je jasno da se to koristi za strašenje i da nema šanse za (dugo)trajno zatvaranje žičare.
Jedino što može imati utjecaj je previsoka koncesija, a vjerujem da Lukšići nisu bedasti.

Osim toga, po mojoj procjeni žičara vrijedi bar 150 kn čak i s koncesijom od 30%, tako da su šanse za dugoročan gubitak ovdje minimalne.

Rast broja putnika u ZL Dubrovnik u mjesecu Ožujku cca 20%!

https://www.airport-dubrovnik.hr/index.php/hr//o-nama/poslovne-informacije/statistika

Kada se usporedi broj putnika u prvome kvartalu 2019 za isto razdoblje prošle godine radi se o rastu od 25%!

Trenutna povuci/potegni situacija je idealna za prikup…

Рінат Ахметов "тільки небо - це межа!"


Obustava rada žičare nema nikakav utjecaj na njenu vrijednost.
Pa valjda je jasno da se to koristi za strašenje i da nema šanse za (dugo)trajno zatvaranje žičare.
Jedino što može imati utjecaj je previsoka koncesija, a vjerujem da Lukšići nisu bedasti.

Osim toga, po mojoj procjeni žičara vrijedi bar 150 kn čak i s koncesijom od 30%, tako da su šanse za dugoročan gubitak ovdje minimalne.

Ma daj, 4/5 prihoda i vjerojatno još toliko dobiti s te osnove, pa to kao da li će žičara raditi ili neće je nebitno?!

Pored visine prihoda i koncesijske naknade je jednako bitan i rok trajanja koncesije. Izuzetno je vazna duljina trajanja koncesijskog ugovora. Nije isto imati ugovor na 10, 20 ili 50 godina. Kod vrednovanja o tom parametru možda i ponajviše ovisi vrijednost tog biznisa.


Rast broja putnika u ZL Dubrovnik u mjesecu Ožujku cca 20%!

https://www.airport-dubrovnik.hr/index.php/hr//o-nama/poslovne-informacije/statistika

Kada se usporedi broj putnika u prvome kvartalu 2019 za isto razdoblje prošle godine radi se o rastu od 25%!

Trenutna povuci/potegni situacija je idealna za prikup…

Upravo to. Prije će Srbija priznati Kosovo nego se žičara zatvoriti

New Report

Close