otkako potestat nije hns, nego hdz – GLE ČUDA KAKO INSTITUCIJE OŠTRE DISCIPLINU
Zanimljiv je taj tekst u Jutarnjem. Kratko je opisana geneza sukoba i problema. Ali sve to skupa je i dalje dosta nejasno. Medjutim, ono sto upada u oci jest visina tih potencijalnih obveza Excelse po različitim osnovama i spor oko toga. Odnosno razlicito pravno tumačenje duga i koncesije od strane grada i koncesionara. Na kraju zapravo ispada da bi vise od pola raspoloživog keša, ukoliko izgubi sporove, Excelsa trebala platiti gradu i državi?!
Slijedeći tjedan kineski samit u Dubrovniku, najveći politički skup ikad kod nas. Tema razvoj poduzetništva i poticanje ulaganja u Hrvatskoj. Ako sad zatvore žičaru da bi lokalni hdz imao neki poen onda bi to čak i za ovakvu državu bilo previše
Ako nema uredne ugovore, a očito ih nemaju moraju zabraniti rad bez odgode. Jedino zakonito i normalno rješenje. Zašto bivši gradonačelnici to nisu rješili treba ispitati DORH.
Barkb neka Tebi na rivp retroaktivno odrežu 30% na prihod ostvaren u kampovima po osnovu turističkog zemljišta pa onda da vidimo kako pametuješ bez da udješ u problematiku
Ovdje se konstantno ‘zaboravlja’ da je MATO jedini i isključivi razlog zašto ugovor o koncsiji još nije potpisan. Da podsjetim: prvo je par godina otezao odnosno izigravao dogovor sa Vlahušičem (15% naknade na 50 godina) onim svojim čuvenim DO umjesto OD 50 godina u ugovoru, a onda kada je lani konačno na gradskom vijeću progurao dogovoreni ugovor, onda javno izjavljuje da ga neće potpisati jer ga zamisli, DORH savjetuje da ga ne potpiše ??? Čemu ga je onda donosio ako ga ne misli potpisati ? I onda javno okrivljuje ATLN da nisu i ne žele potpisati ugovor ?
Sokolić nisi u pravu. Prvo se “izvade” legalni papiri i dokumentacija i onda se započinje sa poslom. Ne vozi se bez vozacke dozvole ako ti je tata, brat, stric šef policije i onda kada si uhićen blati sve samo ne sebe i priča kako te nije nijedna autoškola htjela primiti i slično. Očito je firma debelo iskoristila vlastodržce i zato je DORH da to istraži. Ilegalne radnje treba goniti kazneno i prekršajno a očito je žičara radila van zakona, ali je donijela milijune eura ne samo firmi nego i pojedincima oko firme, moćnicima koji su to pokrivali. Valamar radi legalno i po zakonu, Atlas nekretnine ne i zato se pojavio veliki problem. Retroaktivno nema ništa,nego godinama rade nelegalno. Ovo nije primjer retroaktivne primjene zakona jer to nije moguće, nego primjer kriminala od prvog dana i vama je to sigurno kristalno jasno.
jana21
,,, očitovati se i pisati nešto bez poznavanja materije i točnih argumenata , o ovoj ili bilo kojoj drugoj temi, slobodno možete pomnožiti s 0 (NULOM),,,
Anto Rusković je kralj, a po mom skromnom mišljenju RH zavlače svi kojima su bili ili i još sada jesu, prsti umočeni u med, manje ili više, sve jedno
Kojeg koncesionara ako ugovora nema ? Veli čovjek da je sve skupa dosta nejasno. To je djelomicno točno, ali kristalno su jasni barem odgovori na prva dva ključna pitanja:
1. Tko je maznuo nelegalno najviše novaca, desetke milijuna ? Tvrtka Atlas nekretnine sada E.
2. Tko su osobe odgovorne ? Piše u sudskom registru, najbolje konzultirati povijesni izvafak
3. Da li je netko dao i primio mito ?
E, ovo treće nije službeno poznato, ali zbog visine štete i koristi jasno je da se radi o teškim kaznenim djelima od zlouparabe u gosp. poslovanju do trgovanja utjecajem, krsenju koncesija, i vrlo vjerojatno davanje/primanje mita, nezakoniti rad državnih službi i zlouporaba položaja, moguce krivotvorenje raznih isprava i sl.
barbik
svaka medalja ima dvije strane,,,
Zašto bi žičara uopće trebala plaćati koncesiju? Jeli sagradjena na gradskom ili državnom vlasništvu? Po kojem zakonu i pravnoj osnovi su trebali plaćati koncesiju prije nego je donesen zakon o žičarama? Trebaju plaćati koliko im grad propiše i to retroaktivno?