Neka samo zatvore žičaru, ja nemam ništa protiv.
Ovo je dugoročna igra, i tko se ne prepadne ovih političarskih napuhanaca će dobro profitirati.
Tu se ne radi o državnoj prčiji gdje uhljebi vode glavnu riječ, nego o firmi gdje uhljebi očajnički žele da bude državna prčija u kojoj će voditi glavnu riječ.
A sto mialis o ideji da grad pokrene tender za izgradnju još jedne (nove) žicare. I omogući gradnju novog pristanisnog i ugostiteljskog objekta na vrhu Srđa?
To se sigurno ne bi svidjelo vlasnicima ATLN?
Država nam je losa i nefunkcionalna, al mislim da ne možeš protiv središnje vlasti odnosno političkih predstavnika grada. Zato treba naći optimalno rjesnje i postići sporazum.
“Provukli bi je”, kako su provukli i ovu i u to doba vukli Josipovica za rukav da im grad da dozvolu. Jer legalnim putem nije išlo zbog tuzbi stanara koji žive ispod nje, urbanista, konzervatora i svih ostalih.
Ja pišem hipotetski, al vjerujem da grad raspiše natječaj da bi se našlo zainteresiranih. Hoću vam pokazati da vas stav tipa tko će nama sto naređivati je prilično zatucan i infantilan, jer sutra grad ili središnja vlast može utjecati i promijeniti svoju odluku. Manjinske dioničare ionako nitko ništa ne pita. Vi ćete onako kako odluče većinski i grad… cisto da tu doticni pojedinac ne lupeta gluposti kao da je on u sedlu ATLN i da o bilo čemu odlučuje.
Neka samo zatvore žičaru, ja nemam ništa protiv.
Ovo je dugoročna igra, i tko se ne prepadne ovih političarskih napuhanaca će dobro profitirati.
Tu se ne radi o državnoj prčiji gdje uhljebi vode glavnu riječ, nego o firmi gdje uhljebi očajnički žele da bude državna prčija u kojoj će voditi glavnu riječ.
A sto mialis o ideji da grad pokrene tender za izgradnju još jedne (nove) žicare. I omogući gradnju novog pristanisnog i ugostiteljskog objekta na vrhu Srđa?
To se sigurno ne bi svidjelo vlasnicima ATLN?
Država nam je losa i nefunkcionalna, al mislim da ne možeš protiv središnje vlasti odnosno političkih predstavnika grada. Zato treba naći optimalno rjesnje i postići sporazum.
[/quote]
Kolega, ako je Vama 15% (a sada bi htjeli i 30%) optimalno rješenje i sporazum, za mene je to lihvarenje i reketarenje … uostalom, gdje su bili (grad i država) kada im je žičara skoro 20 godina ležala uništena ? Mogli su je obnoviti pa onda sada sami zarađivati … ali ne, ajmo pričekat da neki privatnik riskira svoj kapital i pokrene nešto, pa ako počne zarađivati onda ćemo već nači načina da ga izreketarimo … tipičan socijalistički mentalni sklop … a i ovaj Mato nije baš poznat kao netko tko je ikakve novce zaradio svojim trudom, pogledajte mu samo biografiju i gdje je sve radio do sada, tipičan socrealistički uhljeb …
Btw, novu žičaru i novu trasu nije baš jednostavno dobiti (sagraditi), em nema prostora za donju postaju (osim ako je ne izmjestiš iz grada, ali onda ne možeš računati na tisuće ljudi koji će je koristiti), pa treba kompletnu novu postaju napravit … tako da problema puno, rješenja malo …
naručeni politički pamflet nekog novinarskog zgubidana. nigdje ni jedne pravne ili ekonomske činjenice. trpanje u isti koš šenoe, krleže i žičare na sudu prolazi glat. ovo je samo dokaz nemoći uhljeba. sjetite se koliko je osvakvih sudova država dobila. koliko se sjećam jedan protiv jugobanke i to valjda zato što je bila srbijanska.
“Provukli bi je”, kako su provukli i ovu i u to doba vukli Josipovica za rukav da im grad da dozvolu. Jer legalnim putem nije išlo zbog tuzbi stanara koji žive ispod nje, urbanista, konzervatora i svih ostalih.
Ja pišem hipotetski, al vjerujem da grad raspiše natječaj da bi se našlo zainteresiranih. Hoću vam pokazati da vas stav tipa tko će nama sto naređivati je prilično zatucan i infantilan, jer sutra grad ili središnja vlast može utjecati i promijeniti svoju odluku. Manjinske dioničare ionako nitko ništa ne pita. Vi ćete onako kako odluče većinski i grad… cisto da tu doticni pojedinac ne lupeta gluposti kao da je on u sedlu ATLN i da o bilo čemu odlučuje.
Ajde, dobro da si ti nama otkrio da samo većinski i politika mogu utjecati firmu. Zasigurno mnogima ovdje to nije jasno.
S ovakvim znanjem ćeš daleko dogurati, jesi li razmišljao o tome da se prijaviš na natjecanje s virtualnim portfeljem na sajtu mojedionice.com? 🙂
naručeni politički pamflet nekog novinarskog zgubidana. nigdje ni jedne pravne ili ekonomske činjenice. trpanje u isti koš šenoe, krleže i žičare na sudu prolazi glat. ovo je samo dokaz nemoći uhljeba. sjetite se koliko je osvakvih sudova država dobila. koliko se sjećam jedan protiv jugobanke i to valjda zato što je bila srbijanska.
[/quote]
Kakvi su ovo likovi, majko moja mila….
sad ce jos jednu godinu ostati bez naplate koncesije…
Inače koncesija je sasvim suvišan, nepotreban namet. Znamo da su i gornja i donja postaja u vlasništvu Excelse. Dakle ako uspiju naplatiti zrak kojim kabina (gondola) žičare putuje, onda mogu pričati da i avionima koji tud letaju treba nekakva koncesija, a takođe i pčelama koje tud zuje.
Inače koncesija je sasvim suvišan, nepotreban namet. Znamo da su i gornja i donja postaja u vlasništvu Excelse. Dakle ako uspiju naplatiti zrak kojim kabina (gondola) žičare putuje, onda mogu pričati da i avionima koji tud letaju treba nekakva koncesija, a takođe i pčelama koje tud zuje.
Svi avioni koji prolaze iznad Hr plaćaju neku naknadu….
Ovo je kao i sa skijalištima….. u karti je 25% pdv i svi ostali nameti… sigurno blizu 40% od cijene .. još 24% koncesiske naknade….
Da je grad napravio svoju žičaru mogao ju je nekoliko puta isplatiti dosada….
grad ucjenjuje – zamislite zl zagreb placa 30 posto prihoda ilki bilo koja marina. suludo
Inače koncesija je sasvim suvišan, nepotreban namet. Znamo da su i gornja i donja postaja u vlasništvu Excelse. Dakle ako uspiju naplatiti zrak kojim kabina (gondola) žičare putuje, onda mogu pričati da i avionima koji tud letaju treba nekakva koncesija, a takođe i pčelama koje tud zuje.
Pa naravno, onda su mogli uzeti postaju u donjem i u gornjem muću i povezati ih. Sigurno bi to bio isplativ projekt. To nema veze sa lokacijom… turisti naprosto vole njihove postaje i gondole gdje god ih postave.