Koliko se sjećam, cijena karte u 2016 je bila 120 kn, od 01.01.2017 je podignuta na 130 kn a od 01.07.2017 na 140 kn … tako da u Q1 i Q2 je samo povećanje sa 120 na 130, dok će u Q3 i Q4 biti sa 130 na 140 kn …
ATLN ima poprilicnu kolicinu zadrzane dobiti…zna li netko sto se planira s tim napraviti?
Luksic brani svoje interese i pojacava svoju pregovaracku poziciju:
“Drugi na listi najizdašnijih donatora HDZ-a su dvije tvrtke koje su dale po 100.000 kuna: jedna iz Lukšićeve grupacije koja je organizator teniskog turnira ATP Croatia Open u Umagu…”
100K i projekt “centar iza grada” pocinje sa realizacijom!
P.S. nebih se cudio da grad pristane na uvjet od 10%totne koncesije, BEZ RETROAKTIVNOG PLACANJA!
Čini se da novi gradonačelnik nije zatucani socijalist, što je prilično obećavajuće:
Prosvjedovati na način da ne nude uslugu našim sugrađanima, da ne nude uslugu gostima ovog grada je potpuno suludo. Oni su očito zaboravili da je Grad taj koji im je dao dozvolu za rad, izdali smo čak 425 rješenja , a oni su danas odlučili ne raditi i na taj način umanjiti kvalitetu usluge Dubrovnika. Ovo im je prvi i posljednji put. Svaki idući put ako se odluče na ovako nešto, Grad će donijeti odluku o potpunoj liberalizaciji tržišta, rekao je u petak za N1 televiziju HDZ-ov gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković.
http://www.airport-dubrovnik.hr/index.php/hr/2014-10-27-10-40-47/statistika
Dubrovnik razvaljuje!
Povečanje broja putnika u ZL Dubrovnik 18,38%!
Profit narastao skoro 30%, broj dolazaka još uvijek raste po 20%, cijena dionice stagnira.
I onda se žale da je teško investirati na ZSE, a no-brainer prilika koliko hoćeš…
Profit narastao skoro 30%, broj dolazaka još uvijek raste po 20%, cijena dionice stagnira.
I onda se žale da je teško investirati na ZSE, a no-brainer prilika koliko hoćeš…
Ma nije problem u no-brainer prilikama, nego u no-brain ljudima! 🙂