ATLN (Excelsa nekretnine d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATLN (Excelsa nekretnine d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

New York Times preporučuje dubrovačku žičaru (odmah nakon zidina):

“The stony mountain towering over Dubrovnik? That’s Mount Srdj, home to some of the most spectacular views in southern Dalmatia. Hop on the cable car (130 kuna) and soar 1,361 feet to the top. After taking in the show-stealing scene, pull yourself away for a few minutes and visit the early 19th-century Fort Imperial, which houses exhibitions such as “Dubrovnik and the Homeland War 1991-1995,” displaying photos and other objects related to the city’s defense against Serbian and Montenegrin soldiers in the early 1990s.”

https://www.nytimes.com/interactive/2017/06/22/travel/what-to-do-36-hours-in-dubrovnik-croatia.html


Možeš li nam molim te pojasniti, kakvom si to analizom došao do zaključka da zbog koncesije dionica ne vrijedi više od 65 kn, tj. P/E treba manje od 10, koliko je otprilike bilo na tim razinama?

Daj barem procitaj sto sam napisao…za sve ostalo imas moje postove tamo negdje prije 3 godine….

U tvom postu je samo par floskula, bez ikakvih brojeva ili analize.
Zato sam i pitao za objašnjenje.
Ali dobro, očito previše očekujem, jer pametan čovjek bi promijenio mišljenje ili ga bar zadržao za sebe, nakon što je propustio rast od 150%, a ne hvalio se…

Ja sam uzeo prinos od 50% i tada procjenio da je to to. Dali mi je zao, je. Dali placem, ne…jer sam u meduvremenu nasao iste ili slicne dionice…dali bi htio opet postati dionicar, sigurno, samo je pitanje cijene

Shvatiti ce te jednom…

Ono sto sam htio napisati, a to je isti onaj rizik koji je i tada utjecao na moju odluku. Tada je to bio Vlahusic sa koncesijom i nisam mogao ocekivati da ce cijena narasti sa 80 na 130 kn. Tako i sada ovaj gradonacelnik zeli sa 8000 smanjiti na 4000

To je ono sto sam htio podjeliti…

Ovdje netko lijepo na asku stišće prema dolje.
Nekome je ova dionica super, unatoč ograničenju broja posjeta, i koncesijskoj naknadi.


Ono sto sam htio napisati, a to je isti onaj rizik koji je i tada utjecao na moju odluku. Tada je to bio Vlahusic sa koncesijom i nisam mogao ocekivati da ce cijena narasti sa 80 na 130 kn. Tako i sada ovaj gradonacelnik zeli sa 8000 smanjiti na 4000

Pretpostavljam da mislite na ovo[/url]: “da je dugoročni cilj Grada Dubrovnika osigurati da u jednom trenutku unutar zidina ne bude više od 4.000 gostiju s brodova na kružnim putovanjima te da se to može postići boljim planiranjem i disperzijom termina dolazaka brodova. Stoga će prema Lučkoj upravi Dubrovnik zauzeti čvrst stav da se prilikom sklapanja novih ugovora za 2019. godinu prema tome i ravnaju.”

Radi se o cilju za 2019. godinu koji je možda čak pozitivan za žičaru. Naime, pošto žičara ima ograničeni kapacitet njima bi trebalo biti u interesu da je dolazak turista s kruzera ravnomjernije raspoređen, a ne da svi dolaze u isto vrijeme.

[i]"Reality is a cloud of possibilities, not a point."[/i]

Složio bi se s Vama. Al u izjavi na HRT-u je rekao da je vatrogasna mjera da će turiste voditi na 2 ulaza, a ne samo na glavni, a već slijedeće godine je rekao ograničenje na 4000 dnevno….nije spomenuo u intervalima, i kako znam mislim da je teško s brodskim kućama dogovarati da dolaze tipa vi u 9, vi u 12, vi u 15h, zbog rasporeda koji imaju…

al vidjet ćemo

Da puno ne kompliciramo, evo jednostavne računice na osnovu podataka dostupnih sa web stranica žičare i mojih osobnih iskustvenih procjena. Dakle, vožnja gondole traje 3,30 minuta, nosivost je 32+1 (onaj jedan je sprovodioc), znači 32 putnika je full kapacitet. Uzmimo vrijeme punjenja i pražnjenja iste, pa bi ja zaključio da je vrijeme jedne vožnje (od polaska do polaska) najmanje 6 a najviše 7 minuta, što daje 8-10 vožnji u satu. Ajde, recimo da je to 9 vožnji, to daje ukupno 288 putnika u satu. Žičara u sezoni radi od 9 ujutro do 24 navečer, znači 15 sati pa bi to dalo ukupno 4320 putnika u jednom danu. Nekako sam siguran da zadnja 2 sata jako malo ljudi ide gore, a i pitanje je da li je u 9 ujutro već red za žičaru, tako da mislim da bi brojka od 4000 putnika u danu bila optimistična, mislim da je realna brojka između 3500 i 4000 putnika na dan u full sezoni (6,7,8,9 mjesec). E sad, koliko od toga otpada na putnike sa kruzera a koliko na ostale (hotelske goste grada Dubrovnika, jednodnevne posjetitelje iz bližih destinacija, razne ekskurzije), to se ne bih usudio procjenjivati, ali i kada bi 50% bilo kruzerskih gostiju, mislim da to ograničenje na 4000 ljudi/dan koje misle uvesti (čekajmo šta će na to reći trgovci i ugostitelji grada, a oni su glasačka mašina) neće previše naškoditi žičari. Ali to je samo moja skromna procjena, ako netko ima argumenata za nešto drugo, molim da me razuvjeri …

btw, danas je bila skupština, ako netko ima kakvu korisnu informaciju da podijeli, osim one službeno objavljene na burzi, bio bih zahvalan …

Turisti s kruzera dolaze u velikim valovima od par tisuća koje žičara ionako ne može apsorbirati, i još su vremenski ograničeni, pa sigurno ne čekaju satima u redu.

Dakle, turista s kruzera će biti previše za žičaru i kad ograniče broj na dva u isto vrijeme (što sad gradonačelnik obećava), pa to neće imati znatan efekt na broj putnika žičare.

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/WEO4FDbJ6t7cIspNe5nZmA==.pdf

Isplata 5 kn dividende 19.07.2017.

halfte trinken, halfte Šarcu geben

http://dubrovacki.slobodnadalmacija.hr/zupanija/dubrovnik/clanak/id/494360/gradit-ce-se-novi-vrtici-kupit-ce-se-javna-garaza-gradit-ce-se-centar-iza-grada. Izgleda sa su se dogovorili… Ajmooooooooo

[b][/b]You never count your money when you're sittin' at the table

New Report

Close