BROJAČ POSJETITELJA Pola sata Grad bio u ‘crvenom’, sreća da je testna faza…
Evo ih još malo za žičaru. 🙂
Možda da stave na semafor za u grad i putokaz za žičaru … ono, ne možete u grad jer je puno, odite na žičaru, vidjet ćete sve kao i da ste dole, a i jeftinije je od obilaska zidina …
U svakom slučaju, ne sumnjam da žičara ovih dana vozi full gas ……….
Kakva je sad nakon promjene vlasti situacija po pitanju Centra iza grada?
Jel to politički opstruiran projekt, pa sad ima šanse za promjene po tom pitanju, ili?
ASK na 150 počišćen. Najniži nalozi na ASK-u su na 165, a ni njih nema puno. Lijepo 🙂 Netko skuplja pred dividendu? Ex-div je tek 26.6.
Kakva je sad nakon promjene vlasti situacija po pitanju Centra iza grada?
Jel to politički opstruiran projekt, pa sad ima šanse za promjene po tom pitanju, ili?
Koliko je znam, zbog sukoba s Vlahušićem oko koncesije nisu odrađene ni pripremne stvari u vidu definiranja konačnog projekta, omjera grad/ATLN, a da ne pričamo o dozvolama. Tihi bojkot,
tako da se od toga još barem dvije tri godine (u najboljem slučaju??) ne mogu očekivati prihodi.
Što se tiče kapaciteta žičara ipak ima svoje fizičke limite i nakon ovog proširenja ne treba očekivati novo u dogledno vrijeme (kada bude biti će nove kabine) a vidimo i da je rast cijene sve sporiji. Nekretninski dio je statičan i nema novih ulaganja jer se čeka taj Projekt iza grada koji stoji, a u međuvremenu se sredstva niti ulažu negdje dalje niti se isplaćuju dioničarima (koliko bi se moglo).
Nemam više dionice, iz navedenih razloga sam izašao. Možda da netko od domaćih vidi situaciju na terenu, da li ima kakvih radova, tabli, strojeva…
Ovo je jedna od rijetkih Buffettovskih dionica na našem tržištu. Po nekim karakteristikama podsjeća me na njegovo ulaganje u See’s Candies. Nadam se samo da će što prije riješiti koncesiju.
Kakva je sad nakon promjene vlasti situacija po pitanju Centra iza grada?
Jel to politički opstruiran projekt, pa sad ima šanse za promjene po tom pitanju, ili?
Koliko je znam, zbog sukoba s Vlahušićem oko koncesije nisu odrađene ni pripremne stvari u vidu definiranja konačnog projekta, omjera grad/ATLN, a da ne pričamo o dozvolama. Tihi bojkot,
tako da se od toga još barem dvije tri godine (u najboljem slučaju??) ne mogu očekivati prihodi.
Što se tiče kapaciteta žičara ipak ima svoje fizičke limite i nakon ovog proširenja ne treba očekivati novo u dogledno vrijeme (kada bude biti će nove kabine) a vidimo i da je rast cijene sve sporiji. Nekretninski dio je statičan i nema novih ulaganja jer se čeka taj Projekt iza grada koji stoji, a u međuvremenu se sredstva niti ulažu negdje dalje niti se isplaćuju dioničarima (koliko bi se moglo).
Nemam više dionice, iz navedenih razloga sam izašao. Možda da netko od domaćih vidi situaciju na terenu, da li ima kakvih radova, tabli, strojeva…
[/quote]
Sto se tice dodatnih kabina mislim da to nije izvedivo odnosno trebalo bi sve ponovno izgradit za kabine koje nestaju (moje nestrucno misljenje).
Sto se tice projekta, tesko je ista prognozirat kad je politika u igri. Luksici imaju dobre odnose s HDZom oduvijek tako da im ova nova situacija nije na odmet. Ako se sjecate Dubravka Suica im je prije desetak godina dozvolila ovo sa zicarom. Sto se tice Frankovica, najsretniji je sigurno Ruskovic koji ga rijesi prije dorucka.
Sto se tice idejnog projekta ja ga jos nisam vidio, cuo sam da su neki spanjolci to radili ali nista dalje od tega.
2-3 godine meni zvuci malo preoptimisticno.
200 samo što nije.
Nakon novog dogovora oko koncesije, vrlo lako moguće da dođe do 200.
Naime, očekujem da će se postići bitno povoljniji i normalniji dogovor oko koncesije sa lokalnom samoupravom.
Da li sam u pravu, pokazati će vrijeme.
Grad Dubrovnik kreće u smanjenje putnika sa kruzera na 4000 dnevno….
Takva najava i koncesija…..treba uzeti u obzir kada kupuješ ili imaš ovakvu dionicu…
S time da sam ja osobno zbog koncesije tamo izašao na razinama oko 65 kn:)
pozdrav svim imateljima dionica