Ovo mi miriši na delistiranje sa burze!
Totalna netransparentnost prilikom komunikacije prema investitorima. U kvartalnom izvještaju se spominje osam milijuna kuna netto dobiti MANJE u 2016. godini ako se potpiše ugovor o koncesiji (koji se sad trenutno nemože izrealizirat – prijevremeni izbori – svibanj). Izgleda da cemo na bilo kakvu informaciju trebati cekati do 12.04.2017.
kolega da su mislili delistirati mogli su to izvesti na puno nižim razinama. 3. u top 10 izgleda ne misli tako. ja bi prije očekivao da se cerp riješi svoga dijela.
Keš mašina ponovo u pogonu …
na cijeniku i dalje karta 120 kn (možda nije updateirana stranica, obzirom da piše na istoj da žičara i dalje ne vozi)
http://www.dubrovnikcablecar.com/timetable-and-prices/
o koncesiji ni slova, kako sam i pretpostavljao … sad čekamo poziv na skupštinu i najavu divke … love ima ko dreka, ja prognoziram barem 5 kuna, a možda i više …
Stranica je ažurirana, cijena povratne karte je 130 kn, a i one-way karta je porasla sa 70 na 80 kn …
http://www.dubrovnikcablecar.com/timetable-and-prices/
Možda se nešto kuha vezano za koncesiju pa su unaprijed poskupili karte, tko će ga znat, transparentnost u izvještavanju im ionako nije vrlina …
Potpisivanje koncesije pred realizacijom!
ma to je samo pravljenje halabuke, te likove uopće ne treba shvaćati ozbiljno … uostalom, oni se temelje na ranije nametnutim uvjetima od gradskog vijeća, a excelsa je jasno rekla da na te uvjete ne pristaje. također neistinito govore da je žičara protuzakonito u pogonu, a znamo da žičara ima valjanu dozvolu za rad. toliko o ozbiljnosti tih likova ….
Ne vjerujem da je potpisivanje pred realizacijom, bar dok ne prođu izbori, a ta sapunica se neće završiti prije 07.2017. uzimajući u obzir izgledni drugi krug, tako da vjerujem u dogovor tek na jesen.
Do tada i dalje odlično poslovanje, te očekujem obajvu dividende u rasponu 5,30-6,00 kn.
Šteta što je Rusković vrlo netransparentan za male dioničare u svojim izvješćima.
Posebno me zanima što je sa udjelom u Jadranskim luksuznim hotelima, ta imovina je debelo diskontno prikazana.
No i dalje je riječ o ponajboljoj “maloj” dionici jer nudi izvrsno poslovanje, izvrsne pokazatelje, solidnu likvidnost, dobru dividendu i dovolhjno velik prostor za rast u narednom razdoblju.
Ne vjerujem da je potpisivanje pred realizacijom, bar dok ne prođu izbori, a ta sapunica se neće završiti prije 07.2017. uzimajući u obzir izgledni drugi krug, tako da vjerujem u dogovor tek na jesen.
Do tada i dalje odlično poslovanje, te očekujem obajvu dividende u rasponu 5,30-6,00 kn.
Šteta što je Rusković vrlo netransparentan za male dioničare u svojim izvješćima.
Posebno me zanima što je sa udjelom u Jadranskim luksuznim hotelima, ta imovina je debelo diskontno prikazana.
No i dalje je riječ o ponajboljoj "maloj" dionici jer nudi izvrsno poslovanje, izvrsne pokazatelje, solidnu likvidnost, dobru dividendu i dovolhjno velik prostor za rast u narednom razdoblju.
Kolega,
nema dogovora na jesen. U ovom slučaju vrijeme je na strani Grada Dubrovnika. Žičara ima dozvolu do 08.07.2017. godine. Nakon toga prestaje sa radom. Znači da ekipa (koja bude bila izabrana u Gradu) može ucjenjivati ATLN sa svojim uvjetima (pošto sada imaju suglasnost Ministarstva financija).
Kolega MrKikinho, opet dižete paniku gdje ne treba a i brkate kruške i jabuke … činjenice su slijedeće:
1. Ministarstvo financija je dalo suglasnost samo na postojeći prijedlog ugovora i ništa drugo, obzirom da prijašnji prijedlog nije sadržavao točno određeno trajanje ugovora (ona famozna riječ DO deset godina, što može biti jedna, pet, a može i deset) i ništa drugo, znači MF je samo reklo da što se njih tiče ugovor je u redu
2. Dozvola za rad nema nikakve veze sa koncesijom, to je čisto tehnička dozvola za rad, možete provjeriti u ministarstvu prometa i ostalog da ne nabrajam… analogija Vam je taksi ili čarter ili ne znam šta već … nitko ne provjerava da li ste koncesiju platili kod izdavanja prometne za auto ili plovidbene za brod …
3. Ruskovič je pravnik po struci pa sigurno zna o koncesiji, dozvolama i ostalom neuporedivo više od kojekavih Vlahušića, Frankovića ili mostovca Kristića, i zna kako plivati u sustavu
4. Lukšić Androniko (stric) je zadužio FT a samim time i HDZ devedesetih godina, i to poprilično
5. Vjerojatnost da smo se socijaliste Vlahušića riješili je velika, što znači da na vlast dolazi HDZ, a oni će plesati kako iz centra moći zasviraju
Zaključak izvadite sami … naravno da koncesiju treba riješiti čim prije i nadam se, zapravo očekujem da uprava na tome i radi u međuvremenu, pa kad se konačno formira gradska vlast da imaju već dogovorene uvjete i da sklope ugovor čim prije, u tom svjetlu i gledam na ovo povečanje cijene karata, što po meni znači i da će se ići na manji postotak koncesije (sve preko 5% je čista pljačka), uostalom vidjet ćemo kroz par mjeseci …
Ne znam koga se vraga prepirete oko te već 100 puta prožvakane koncesije.
Žičara će prestati s radom?! Ajme koje gluposti pojedini ljudi lupetaju!
Pa u ovoj se državi ne može otkriti tko krade lovu pomoću putnih naloga u uredu predsjednika Vlade, a kamo li da će zaustaviti rad bilo koje firme koja život znači, a da ne govorimo o onima koje su turistička atrakcija!
Ja sam koncesiju već davno posložio u ladicu i uopće se ne sekiram.
Doduše, ja sam dionicu kupio po prosječnoj cijeni od 68,90 kn.
A sjećam se da je po 45 kn/dionica danima nitko nije htio kupiti prije tri – četiri godine, jer tada nitko nije htio kupiti nikakve dionice.
Ali opet, koncesija bi svima trebala biti prožvakana tema.
Prošle se godine na forumu koncesija uračunavala u cijenu dionice, pa se opet nakon toga u cijenu obračunavalo poskupljenje cijene karte (po čemu nema nikakve štete od koncesije), pa je tema bio projekt iza grada, pa je Vlahušić prdnuo, pa je Rusković kihnuo …
Činjenica je u svemu tome da je ovo jedno od najsigurnijih ulaganja na ZSE, da je sve više-manje poznato, da je usluga žičare tražena i sve traženija, da cijena karte za žičaru pomalo raste, da će konceija biti kad-tad u igri (iako smo je, srećom, izbjegli već dvije godine), i da su prihodi, dobit i zadržana dobit iz godine u godinu sve veći.
Da li je cijena od 150kn/dionica opravdana, može li rasti ili padati?
Subjektivno mislim da može više padati nego rasti, ali ja nisam meritoran jer sam je kupio po 68,90kn i u mojoj je glavi vrijednost posložena na sasvim drugi način od vas koji ste je kupovali iznad 100-120-150 kn.
Meni je nulta kota daleko ispod vaše, što ne znači da sam ja u pravu i vi u krivu. Možda sam ja pomalo Atlantida, a vi gradite neboder. Osam godina stalnog pada dionica, gubitka imovine, frustracije, tjeskobe i nerviranja je jako dug period.
Burza je velikim djelom psihologija i iskustvo, a ne samo fundamenti i valuacija.
O tome trebate pročitati koju knjižicu i proživjeti sve što pročitate.
Mislim da će cijena dionice još rasti ako izvješća nastave biti još malo bolja, a tržišni sentiment bude kao što je sada.
I na kraju, ovo je vrlo konzervativno, ali sigurno vođena firma, zato ne očekujte Bog zna kakvu dividendu, iako je ovo firmica puna love.
Ako dobijemo 5 kn dividende ove godine, ulovili smo Boga za bradu.
Da li je cijena od 150kn/dionica opravdana, može li rasti ili padati?
Subjektivno mislim da može više padati nego rasti, ali ja nisam meritoran jer sam je kupio po 68,90kn i u mojoj je glavi vrijednost posložena na sasvim drugi način od vas koji ste je kupovali iznad 100-120-150 kn.
Meni je nulta kota daleko ispod vaše, što ne znači da sam ja u pravu i vi u krivu. Možda sam ja pomalo Atlantida, a vi gradite neboder. Osam godina stalnog pada dionica, gubitka imovine, frustracije, tjeskobe i nerviranja je jako dug period.
Ja sam počeo kupovati na oko 70, prosjek mi je 98 kn, ali mislim da je ova dionica još uvijek vrlo podcjenjena.
Trenutno je P/E = 12.9.
Tu nije uračunata buduća koncesija, ali nije uračunato ni zadnje poskupljenje karte a ni udio u zaradi JLH (koji je znatan), pa je ovaj P/E otprilike realan jer se navedeni efekti poništavaju.
P/E od 12.9 ili earnings yield 7.8% je vrlo podcjenjeno za firmu koja nema konkurenciju i može slobodno formirati cijene (zbog čega nema straha od inflacije, a ima još mjesta za porast cijene karte i povrh inflacije).
Dakle, imamo yield od 7.8% u uvjetima kad se država zadužuje po nešto iznad 2%, i to u firmi koja svakako ima bolje fundamente i perspektivu od RH. Po meni, ta dionica je vrlo jeftina!
Kolega What, P/E 12,9 ste vjerojatno uzeli sa moje dionice, po meni je to pogrešan podatak, kao i svi ostali koji su tamo navedeni a referiraju se na dobit, jer su oni računali sa bruto dobiti 38,23 kn (ok, recimo da ne znamo koliko je netto dobit, da li ima nekih poreznih olakšica itd, ali kod excelse je netto dobit u pravilu 20% manja od brutto, što znači da nemaju olakšica kao RIVP recimo). Tako da po meni su točniji (ne kažem skroz točni, naročito ne EV/EBITDA podatak) oni parametri koje sam dao pred mjesec dana a koji su računati sa netto dobiti, kako sam i napisao. Toliko o točnosti na mojedioce.com … valjda ih mrzilo da sami računaju netto dobit … ostalo se potpuno slažem sa Vama, dionica je sigurnija od love u banci, a još uvijek možda ne jeftina, ali vrlo povoljna kupnja …
Kolega Jubito, moj ulaz na ovoj dionici je 36,1 kn … sjećam se kada sam je kupovao da ih je bilo na vagone na cijenama od oko 36-36 kn a nitko je nije htio … u jednom trenutku je čak zaronila na 31 kn … da li sam ja onda meritoran da pišem o ovoj dionici ? Mislim, bezveze, po meni svatko tko piše sa argumentima i razumno je dobrodošao (nebitno da li piše dobro ili loše, bitno da piše sa argumentima), zato me nervira pisanje kolege Kikija i njegovi bombastični naslovi i najave, a argumenata nigdje … valjda misli isprepadat kojeg malog dioničara pa da mu isti proda po koliko ? pedeset kn ? mislim, da nije smiješno bilo bi žalosno …