Nisu imali nikad 10% u jlh koliko ja znam
jlh je mnoga pripajanja nAPravio a atln nije uvijek sudjelovao u tome zato je njegov dio opao – apsolutno gledajući, relativno ne – 4,4 posto od velikog jlh je isto kao 10 posto od duplo manjeg jlh
imam jlh još od hotela croatia cavtat. eh da hoće to izlistati – kakva bi to bomba bila – 5-zvjezdica hoteli usred dubrovnika pod dirigentskom palicom lukšića. već sad mlate po 100 milja na godinu čisto.
JLH su imali neto dobit od 67.830.000 kn u 2015. a ATLN ima 2,46% vlasničkog udjela, rekao bih da je ovaj iznos od 31.000.000 kn u bilanci otprilike fer, P/E ispada 18,58.
Kolega skviki, obzirom da ste iz dubrovnika, može Vaše mišljenje o koncesiji, sigurno znate gradske čakule i slične informacije … možete li to podijeliti sa nama ostalima ? kako 'diše' puk vezano za cijelu tu trakavicu oko koncesije i kakva su očekivanja ? tx unaprijed ….
Ma ljudi se sigurno ne zamaraju koncesijom barem ne većina jer se domicilno stanovništvo vozi za 10 kuna u jednom smjeru.Uzevši u obzir cijenu sata parkinga od 40 kuna,mislim da i 150 kuna nije previše za žičaru.Kao što je rekao naš gradonačelnik o cijenama parkinga,zidina,poslovnih prostora,autobusa:”Samo nebo je granica”.Dokada tako ne znam ali zasad sve prolazi
Na koncu će biti baš onako kako Maro Kristić reče: od potpisivanja koncesije nema ništa sve dok se ne promijeni zakon, a do tada bi moglo proteć još jako puno vode Savom. Kada se i bude mijenjao zakon, pa nebi bilo loše da zakonodavac zaštiti poštene privrednike od ucjena i spinova poludjelih lokalnih šerifa, te da se ugradi u zakon koliki bi mogao biti maksimalni iznos te koncesije. 15 posto je čista samovolja.
Šta je ovo danas ? Rušenje opet nakon svih odličnih kvartala. I zveckate tom koncesijom kao da će žičara prestati zaradjivati. Pa dat ćete dio i gradu a razliku pokriva povećanje cijene. Pa nije ova dionica kao TV. pretplata pa će raja kukati zbog cijene. To je naprosto takva lokacija da neko razumno povećanje stranci neće bojkotirati. Nego hajmo malo kreativno knjigovodstvo ili kakav spin.
Kolega,
realno je za očekivati dodatnu korekciju cijene iz više razloga:
– ATLN prvi puta u kvartalnom izvještaju navode da bi ih retroaktivno plačanje koncesije stajalo 8 miljuna kuna netto dobiti
– zaustavljen projekt “golf na Srđu”
– žičara van pogona do početka ožujka
http://dubrovacki.slobodnadalmacija.hr/zupanija/dubrovnik/clanak/id/466288/zicara-izvan-pogona-do-pcetkao-zujka
– žičara van pogona do početka ožujka
Ma nema to veze, što je van pogona u ožujku, sezona počinje tek u travnju. A i ovo sa golfom na srđu, onaj tko dođe radi golfa, teško će se vozit žičarom, da bi stigao gore, jer mu je puno zgodnije s autom, a i žičara je “congested” vrlo često kada dođu većii kruzeri, pa nije lud da čeka u redu. Vozit će sa žičarom radi doživljaja, ili zato što je obećao djeci, neovisno o tom “golfu na srđu”.
Ovo mi miriši na delistiranje sa burze!
Totalna netransparentnost prilikom komunikacije prema investitorima. U kvartalnom izvještaju se spominje osam milijuna kuna netto dobiti MANJE u 2016. godini ako se potpiše ugovor o koncesiji (koji se sad trenutno nemože izrealizirat – prijevremeni izbori – svibanj). Izgleda da cemo na bilo kakvu informaciju trebati cekati do 12.04.2017.