Na prvu ništa posebno, ali kada se uzme u obzir:
– povećanje kapaciteta (iako mi se čini da sam negdje prije pročitao da je novi broj putnika 34 a ne 32)
– godišnji rast cijena
– daljnje povećanje broja turista u Dubrovniku i suradnja s cruzerima što osigurava bazu
možemo očekivati rast prihoda od žičare 8-10%, a s obzirom da je taj segment nositelj profitabilnosti to povećanje osjetiti će se i na dobiti.
Kako bi rekao Buffet, ovim turbo profitabilnim biznisom može upravljati i babun, a uz ovu cijenu smo na samo 10 EV/EBITDA. Valjda se neće Migra naljutiti ali ako može HIMR po 13 može i ATLN. 🙂
Za sedmi i osmi mjesec su uveli dvije povratne karte u jednom danu.
https://www.ulaznice.hr/web/ctl_evt.jsp?act=sektor&p=6489&s=20&a=1&t=52
Jedna do 20.30 sati, a druga od 20.30 do 24.00 s kojom se ima popust na većeru na vidikovcu.
Rast prihoda od ove kombinacije će vjerojatno biti minimalan, ali sviđa mi se da su proaktivni i stalno gledaju kako iscjediti dodatan profit.
U izvjestaj nisu usli troskovi popravka kabina a uci ce u 3 kvartalu. 4,5 mil eura je u pitanju. Samo vi kupujte bez da citate izvjestaj.
U izvjestaj nisu usli troskovi popravka kabina a uci ce u 3 kvartalu. 4,5 mil eura je u pitanju. Samo vi kupujte bez da citate izvjestaj.
neće ući jer takvi kapitalni izdaci se knjiže u porast imovine pa onda amortiziraju iz godine u godinu. valuewalk je sve lijepo objasnio – ili ste kad vidjeli da npr. tvrtka izgradi hotel od 150 milja kn i onda o ootvorenju knjiži – minus 150 milje pod izvanredni rashodi. dajte malo ozbiljnosti.
U izvjestaj nisu usli troskovi popravka kabina a uci ce u 3 kvartalu. 4,5 mil eura je u pitanju. Samo vi kupujte bez da citate izvjestaj.
Kolega,
di ste “očitali” 4.5 milijuna eura?
U izvjestaj nisu usli troskovi popravka kabina a uci ce u 3 kvartalu. 4,5 mil eura je u pitanju. Samo vi kupujte bez da citate izvjestaj.
Kakav amaterizam za nekoga tko je od 2009. na forumu.
Prvo, nigdje u izvještaju ne piše 4,5 milijuna eura niti je igdje bilo ove informacije.
Drugo, pored ostalih stvari radilo se na povećanju kapaciteta žičere, a takvo ulaganje nikako ne može ući u trošak jednog razdoblja nego se amortizira kroz duži period vremena.
ispravka – nije valiuewalk, no kramer sve to lijepo objasnio. moje isprike. ali neki neće da čitaju, ali mnogo vole da pišu.
Hvala Kramer na info, nisam vidio to za noćne linije.
Trenutne valuacije na temelju izvještaja za drugi kvartal.
ATLN i nakon rasta dionice ima najniži EV/EBIT, a ima i drugi najveći ROIC i ROE
jakoi lijepa tablica, blagodarim.
ev/ebit naspram ev/ebitda – ovaj drugi je rašireniji. što bi po vama činilo razliku tj. što možemo saznati iz ebitda, a što iz ebit. pretpostavljam da ste s razlogom uzeli ebit.
npr. solaris bi tu zacijelo odbacio ogromnu razliku imajući u vidu njihove enormne amortizacije pabi ev/ebitda bio nizak, a ev/ebit dosta visok