Kolega, projekt na Srđu će produžiti sezonu u Dubrovniku. Ima u video plan za popunjenost projekta tijekom proljeća i jeseni, što će onda dovesti dodatne putnike u mjesecima kad žičara nije na vrhu kapaciteta. A i sve da poveća navalu za vrijeme špice to će im samo dali mogućnost da nastave sa dizanjem cijena.
Može li mi netko objasniti kako je moguće da: "žičara će imati znatno povećanje putnika jer će na Srđu osim golf terena biti muzej te kafići i restoani."?
Meni osnovna logika nalaže da je max broj putnika uvijetovan kapacitetom žičare, npr. 500ljudi/h, a ne muzej i kafić što se nalaze na vrhu.
Pa i sad se može gore sa autom ili nekim drugim prijevoznim sredstvom, pa žičara super radi
A druga stvar je konkurencija….zašto bi netko dao 140 kn kartu kada će moći ići autobusom ili bilo kojim drugim prijevoznim sredstvom…..
Ovo što vi govorite je sigurno, sagraditi će se još jedan dubrovnik gore
da opet nebi govorili da drukam, čisto želim pogledati sa svake strane prilike ali i nedostatke istoga….
Van glavne sezone žičara nije 100% popunjena, a golf i ostali dodatni sadržaju povećavaju zanimanje za žičaru van glavne sezone, te bi tako povećali ukupnu iskoristivost. O usporedbi žičare i autobusa rađe ne bi komentirao, zamislite buduće golfere na srđu kako se u autobusu droncaju pola sata niz planinu umjesto da se kao ljudi za 3 i pol minuta spuste kako bi uštedjeli 20 eura (a plaćaju vjerojatno 100€ za golf, 300€ za noćenje… A ni auto baš nije neko rješenje, parkirališta koja su tako blizu gradu kao donja stanica žičare se naplaćuju 20-40 kn sat, što brzo pojede uštedu na karti za žičaru.
I ja sam nekoliko puta postavio pitanje o fizičkoj limitranosti žičare, tj. koliko smo daleko od toga ali nije bilo odgovora. Samo par loših ocjena iz ne znam kojeg razloga.
U bilješkama izvještaja tek nejasno piše da prostora ima, ali koliko to i dalje ne znamo. Možda je i to razlog stalnog podizanja cijena, na kraju će doći do neke ravnoteže ponude i potraženje
a gledajte, maksimum opterećenja žičare je svakako poznat, no on se može de facto beskonačno povećavati (ubrzanjem, povećanjem, drugom linijom) tako da je priča o tome deplasirana.
Golf na Srđu se neće još tako skoro realizirati, a kada se realizira biti će bingo ta Lukšiće.
No i bez toga Dubrovnik bilježi značajneo povećanje broja gostiju iz godine u godinu te je klijentela sve bolje platežne moći tako da im cijena vožnje žičarom ne predtavlja nikakav proble.
Osobno sam se posvjedočio kako turisti sa čudom gledaju neke stvari koje su nama vrlo skupe kao jeftine, jednostavno to tako definira njihova platežna moć.
A žičara ima tolike profitne marže da je to za ne vjerovati.. Čista lova..
ValueWalk,
dali ste ikada ta pitanja postavili na skupštini, i dali ste ikada bili na jednoj?
Odgovor je isti kao što sam ovdje napisao da sam pronašao u bilješkama uz izvještaje. Ako imate neke informacije slobodno podijeltie s nama.
S ovime što Invest piše se ne slažem.. Ne možeš ju ubrzat kao na crtiću da ide sto na sat pa vozi više ljudi, više njih na postojeće sajle isto baš ne bi išlo. Veća kabina možda ali koliko ljudi stane više u smislu prihoda, a kolika je to investicija i isplativost cijele priče… Nepoznanica
Imam dionicu jer smatram da je tvrtka vrhunska ali to ne znači da ne trebanmo i dalje biti kritični i tražiti više i u smislu rezultata i u smislu informacija.
Npr. ovdje puno ljude piše o projektu Iza grada totalno navijački, a to je godinama daleko od realizacije. Da sutra sve krene najbržim mogućim tempom ne bi se završilo 3-4 godine i donosilo prihode. I stoga smatram da bi trebali svi skupa tražiti veću dividendu ove godine, neka bude rekordna nakon rekordnih prihoda i rekordne dobiti. Uz ovakvo poslovanje i trenutnu razinu kamata financiranje po 2-3% je više nego realno očekivati.
ValueWalk
slažem se.
Nemam nikakvu ekstra informaciju. Nisam nikada bio na njihovim skupštinama ali namjeravam ove godine pa me zanimalo dali je to pitanje bilo ikad na tapeti.
Odgovor je isti kao što sam ovdje napisao da sam pronašao u bilješkama uz izvještaje. Ako imate neke informacije slobodno podijeltie s nama.
S ovime što Invest piše se ne slažem.. Ne možeš ju ubrzat kao na crtiću da ide sto na sat pa vozi više ljudi, više njih na postojeće sajle isto baš ne bi išlo. Veća kabina možda ali koliko ljudi stane više u smislu prihoda, a kolika je to investicija i isplativost cijele priče… Nepoznanica
Imam dionicu jer smatram da je tvrtka vrhunska ali to ne znači da ne trebanmo i dalje biti kritični i tražiti više i u smislu rezultata i u smislu informacija.
Npr. ovdje puno ljude piše o projektu Iza grada totalno navijački, a to je godinama daleko od realizacije. Da sutra sve krene najbržim mogućim tempom ne bi se završilo 3-4 godine i donosilo prihode. I stoga smatram da bi trebali svi skupa tražiti veću dividendu ove godine, neka bude rekordna nakon rekordnih prihoda i rekordne dobiti. Uz ovakvo poslovanje i trenutnu razinu kamata financiranje po 2-3% je više nego realno očekivati.
nije to nemoguće, postoje primjeri širom svijeta, posebna na skijalištima.
Primarno sam mislio an dodavanje nove kabine i novih sajli što je itekako moguće i poznato u svijetu. No da bi se krenulo u tu investiciju potrebno je dosegnuti određeni broj putnika (pretpostavljam da on nije još uvijek čak ni blizu dosegnut) pa da se napravi c-b analiza.
Što se tiče golfa na Srđu, slažem se da je to jako daleko od realizacije.. Ali vjerujem da će se jednog dana i realizirati.
@ Invest: Nisam mislio na Srđ nego na…
Vaš link …
http://www.slobodnadalmacija.hr/dalmacija/dubrovnik/clanak/id/282155/privatni-i-javni-interesi-centar-iza-grada-bit-ce–podzemni
Nadajmo se da će to sve ići malo bržim tempom nakon što konačno definiraju sve oko žičare iako ne vjerujem da će taj projekt donijeti više od 10 milijuna kuna prihoda godišnje koliko sam uspio iskopati o cijeloj priči. I to treba malo propitati na neformalnom dijelu skupštine
@ Invest: Nisam mislio na Srđ nego na…
Vaš link …
http://www.slobodnadalmacija.hr/dalmacija/dubrovnik/clanak/id/282155/privatni-i-javni-interesi-centar-iza-grada-bit-ce–podzemni
Nadajmo se da će to sve ići malo bržim tempom nakon što konačno definiraju sve oko žičare iako ne vjerujem da će taj projekt donijeti više od 10 milijuna kuna prihoda godišnje koliko sam uspio iskopati o cijeloj priči. I to treba malo propitati na neformalnom dijelu skupštine
jeli najavljena i kada Skupština?
Andro “u rukavicama” prijeti zabranom rada žičare!
Dubrovački gradonačelnik ministru financija: Žičara je lani prevezla gotovo pola milijuna putnika, ne ugrožavajte njezino poslovanje!