"Kolega,
bit ću kao papiga i ponoviti svoj stav da će Q1-2016 biti daleko najlošiji u zadnjih par godina. Velika je vjerojatnost crvene boje!"
ATLN je imao profitabilne prve kvartale i prije nego su imali žičaru
Da im prvi kvartal neće bit kao prošle godine to mogu zaključiti i najveći početnici, ali prijatelju ako imaš takvu filozofiju ulaganja da izbjegavaš najefikasniju kompaniju ZSE-a radi jednog lošeg kvartala sretno ti bilo u ostatku investicijskog života.
kramer, znam da košta živaca i volje ali protiv drukera je najbolja obrana ignoriranje. nije jednostavno her ovac je u igri, ali ako ih čovjek može iskoristiti pa dokupiti, tim bolje, ako nema likvidnosti, može im se smijati, ako nema živaca, ima jedan fičure ovdje na forumu. inače, svaka čast na postovima, vrlo kvalittni prilozi.
U Dubrovniku s za ovu godinu očekuje rast broja posjetitelja sa kruzera za 11,40%.
Prema Lučkoj upravi u prošloj godini je bilo 768.434 posjetitelja, a prema današnjem članku iz Poslovnog dnevnika (u privitku) u ovoj godini se očekuje 878.000 posjetitelja.
http://portdubrovnik.hr/statistika/?idKat=2&godina=2015&=Unesi+%2F+Submit
već je u pogonu?
Je, radi punom parom.
Ovdje je cijenik novih viših cijena.
http://www.dubrovnikcablecar.com/?dubrovnik_excursion=price
Trenutno radi od 9-17h, a od 1.4. je radno vrijeme od 9-20h
Pozdrav sa Srđa kolege dioničari. Da, radi punom parom i čak je ugodno popunjena.
Prema broju novih letova sezona u Dubrovniku bi trebala biti rekordna:
NOVOSTI ZA DUBROVNIK I ZADAR
Nove avio linije iz Ujedinjene Kraljevine za Dubrovnik su easyJetova linija Bristol-Dubrovnik i linija Norwegiana London-Dubrovnik, dok će iz Njemačke Air Berlin uvesti i nove linije iz Dusseldorfa i Berlina za Dubrovnik, a easyJet također iz Berlina, te Luxair iz Kolna i Transavia iz Muenchena.
Za Dubrovnik će nove linije biti i iz Francuske, i to Transavie na relaciji Pariz-Dubrovnik, easyJet Toulouse-Dubrovnik, te Volotea koja će povezati Dubrovnik s Marseilleom i Nantesom, a i poljski LOT uvodi liniju iz Varšave.
Novosti sa skandinavskog tržišta su linije koje će Dubrovnik povezati s Kopenhagenom (prijevoznici Norwegian i SAS) te s Helsinkijem (Finnair i Norwegian), prijevoznik Niki povezat će Dubrovnik s Bečom, a Volotea s Venecijom.
Norwegian će povezivati Dubrovnik i sa španjolskim gradovima Barcelonom i Madridom, Turkish Airlines kreće s letovima iz Istanbula za Dubrovnik, a S7 Sibir ima sezonski let na relaciji Moskva-Dubrovnik od 2. lipnja do 25. rujna.
Osobno sam se ovaj vikend posvjedočio da je grad Dubrovnik već pun turista, a grupe turista su čekale na vožnju žičarom.
Njih veća cijena uopće ne tangira.
Ali tangirat će dioničare sa ogromnom dobiti koju će realizirati ako se očekivanja od ove sezone ispune..
Nakon lokacijske dozvole za golf park na Srđu kompanija Razvoj Golf je prije mjesec dana dobila i prvu građevinsku dozvolu, a radovi bi trebali uskoro krenuti.
http://www.golfparkdubrovnik.hr/hr/novosti/pregled/razvoj-golf-dobio-prvu-gradevinsku-dozvolu-/27
Kad projekt bude zavšen žičara će imati znatno povećanje putnika jer će na Srđu osim golf terena biti muzej te kafići i restoani.
Za one koji do sada nisu vidjeli na linku je video kako će sve skupa izgledati.
http://www.poslovni.hr/hrvatska/prikazana-3d-animacija-projekta-golf-park-dubrovnik-225651
A druga stvar je konkurencija….zašto bi netko dao 140 kn kartu kada će moći ići autobusom ili bilo kojim drugim prijevoznim sredstvom…..
Ovo što vi govorite je sigurno, sagraditi će se još jedan dubrovnik gore
da opet nebi govorili da drukam, čisto želim pogledati sa svake strane prilike ali i nedostatke istoga….
Može li mi netko objasniti kako je moguće da: “žičara će imati znatno povećanje putnika jer će na Srđu osim golf terena biti muzej te kafići i restoani.”?
Meni osnovna logika nalaže da je max broj putnika uvijetovan kapacitetom žičare, npr. 500ljudi/h, a ne muzej i kafić što se nalaze na vrhu.