Prije dvadesetak dana sam tu na forumu prenio izračun prema kojem bi neto dobit ATLN-a nakon koncesije i poreza na dobit trebala iznositi 28,7 milijuna kuna. Po jučerašnjoj završnoj cijeni je market cap 373 milje, što daje trailing P/E od ravno 13.
Usporediti P/E 13 za kompaniju na ovakvoj lokaciji, najvećim maržama na ZSE te vrlo visokom budućim potencijalom s ostalim HR kompanijama te prosječnim P/E-om eurozone koji je 20 (ako ćemo već gledati pad stranih tržišta), pa mi recite koja bi po Vama dionica bila bolje ulaganje s obzirom na risk/reward.
I nije mi jasno od kad je cijena od P/E 13 "preprevisoka" za firmu sa: neto profitnom maržom od 57%, EBIT maržom od 65%, EBITDA maržom od 77% (sve za 2014 godinu jer još nemamo obračunat porez), dugoročnim dugom koji je praktički nepostojeći, financijskom imovinom koja iznosi 40 milijuna kuna te dobiti koja je u 5 godina uvećana s 3 na 30 milijuna.
kramer, ova rasprava s buregdzijama koji samo kane nesto usicariti i preprodati po mogućnosti isti dan ima svoje negativne, ali i pozitivne strane – negativne što iziskuje dobre živce i dobar želudac, a pozitivne što iznjedruje vrlo kvalitetne izračune koji me podsjećaju na slavne dane kolege kerempuha tamo na sapn i chag, eh to su bili dani. ne dajte se izbaciti iz takkta, ako ste nakupili dovoljno, samo dalje izračune lupajte, ako ne, kad nakupite, onda tek izračune lupajte, na kraju dana brojevi su brojevi i kvalietea je kvaliteta.
Kolege,
samo je pitanje koliku će kamatu Andro nabiti ATLN-ovcima.
http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=43472#.VtLKy_nhCzc
Kolege,
samo je pitanje koliku će kamatu Andro nabiti ATLN-ovcima.
http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=43472#.VtLKy_nhCzc
[/quote]
istu onoliku koliku je naplatio za zidine – o, 00 kn.
rušković je pravnik, po odgovorima mu se vidi da zna što radi – ispunjavat ćemo bveze proizlazeće iz ugobora – ništa manje i ništa više. a potpisati sigurno neće sve što im se turi pod nas jer da hoće to su mogli davnih dana napraviti. andro kad završi na sudu, obično završi on osuđen, a ne obrnuto.
Da napravim copy/paste mojeg izračuna koncesije za prošlu godinu
“Ako usporedimo prihode trećeg kvartala dok žičara nije postojala s prihodima u trećem kvartalu prošle godine vidimo da su 2009. godine iznosili 11,2M kn, a prošle godine su bili 21,95M kn. Sve i da je cijelo povećanje prihoda došlo od žičare (a nije jer kontinuirano dižu cijene najma) tada bi u trećem prošlogodišnjem kvartalu prihod žičare iznosio 10.76M kuna. Koncesija bi se trebala plaćati od 8.7.2015, što znači da se u trećem kvartalu ne bi trebala obračunavati na 37 dana, a obračunavala bi se na 54 dana. Ako pretpostavimo da su prihodi raspoređeni linearno tada bi se koncesija plaćala na dio od 6,39M kuna te bi po stopi od 15% iznosila 0,96M kuna.
Ako po istom principu usporedimo prihode četvrtog kvartala 2009. godine s prihodima zadnjeg kvartala vidimo da je rast prihoda 4,47M kuna. Koncesija od 15% na ovaj iznos iznosi 670 tisuća kuna, odnosno, ukupna koncesija bi za treći i četvrti kvartal trebala biti max 1.63 milijuna kuna.”
Što znači da je ukupna koncesiju u prošloj godini u najgorem slučaju 1,63 milje (i to prije poreza na dobit), a nakon poreza koncesija bi umanjila neto dobit za malo manje od 1,5 milijuna kuna, što će iznositi oko 5% dobiti.
Zakonska zatezna kamata je u ovom trenutku 12,14%, pa sve da im sud i odredi plaćanje ove kamate onda bi u zadnjih pola godine izgubili cca 100 tisuća kuna, što u odnosu na njihovu godišnju dobit iznosi malo više od 0,3% profita. Međutim, ne može tu nikakav Andro odrediti da oni plate zakonsku zateznu kamatu nego to treba odrediti sud, a pošto ugovor još niti nije potpisan onda nema niti osnove za plaćanje ove kamate.
Ovih 5-6 milja što se spominje na početku članka to se odnosi na pro forma izračun koji bi ATLN platio na temelju godišnjeg prihoda od žičare i nikako se ne odnosi na sumu koju sada treba platiti.
Suma sumarum, isplata koncesije za prošlu godinu će umanjiti neto dobit za oko 1,5 milijuna kuna, što će biti malo više od 5% ukupne neto dobiti, a u slučaju da im sud dosudi zakonsku zateznu kamatu na to će otići još 0,3% dobiti.
Uskoro će bit objavljen cjenik za 2016. godinu, a iz njega će se lijepo vidjeti da će se koncesija dobrim dijelom anulirati kroz više cijene čime će neto dobit minimalno trpiti, a rastom posjetitelja dobit će u narednim godinama i rasti.
Kolege,
samo je pitanje koliku će kamatu Andro nabiti ATLN-ovcima.
http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=43472#.VtLKy_nhCzc
[/quote]
istu onoliku koliku je naplatio za zidine – o, 00 kn.
rušković je pravnik, po odgovorima mu se vidi da zna što radi – ispunjavat ćemo bveze proizlazeće iz ugobora – ništa manje i ništa više. a potpisati sigurno neće sve što im se turi pod nas jer da hoće to su mogli davnih dana napraviti. andro kad završi na sudu, obično završi on osuđen, a ne obrnuto.
[/quote]
Pa kolega ja nisam pravnik – ali sam siguran da bi kada bi se ATLN tako postavio i odugovlacio godinama – Andro udario tamo gdje najvise boli…
Udario bi na lokacijsku i uporabnu dozvolu a svi znamo da je ATLN tu tanak.
P.S. ipak mislim da se ATLN-ovci nebi htjeli tako kockati pa da izazovu zabranu rada zicare.
Kolege,
samo je pitanje koliku će kamatu Andro nabiti ATLN-ovcima.
http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=43472#.VtLKy_nhCzc
[/quote]
istu onoliku koliku je naplatio za zidine – o, 00 kn.
rušković je pravnik, po odgovorima mu se vidi da zna što radi – ispunjavat ćemo bveze proizlazeće iz ugobora – ništa manje i ništa više. a potpisati sigurno neće sve što im se turi pod nas jer da hoće to su mogli davnih dana napraviti. andro kad završi na sudu, obično završi on osuđen, a ne obrnuto.
[/quote]
Pa kolega ja nisam pravnik – ali sam siguran da bi kada bi se ATLN tako postavio i odugovlacio godinama – Andro udario tamo gdje najvise boli…
Udario bi na lokacijsku i uporabnu dozvolu a svi znamo da je ATLN tu tanak.
P.S. ipak mislim da se ATLN-ovci nebi htjeli tako kockati pa da izazovu zabranu rada zicare.
[/quote]
pa atln ga voza vec godinama i nece da placa. i andro nije udario po lokacijskoj i uporabnoj. zasto. zato sto ne moze. zasto ne moze. zato sto grad jako malo moze bez drzave i zupanije, a bas nista ne moze protiv kapitalaca poput tode, luksica itd. što vi mislite da bi atln riskirala kaznu i kamate sve ove godine bez koncesije da postoji i najmanja opasnost od toga. oni to rade, prave se ludi jer im moze biti, jer ovo je balkan. i ja bih se ponasao na njihov način jer kad grad trazi u startu 25 posto niti oro niti kopao, tko normalan bi na to pristao. zamislite hotele, luke itd. koji placaju 25 prihoda – svi bi pobjegli glavom bez obzira iz hrvatske
Jel ima neko informacije gdje su gondole bile na remontu? Koliko ja znam zicara je kupljena u Svicarskoj. Po logici stvari – gondole su transportirane do Svicarske. Jedino sto Svicarci nisu bas najjeftiniji. Ne gine trosak remonta od par stotina tisuca EURA…
Jel ima neko informacije gdje su gondole bile na remontu? Koliko ja znam zicara je kupljena u Svicarskoj. Po logici stvari – gondole su transportirane do Svicarske. Jedino sto Svicarci nisu bas najjeftiniji. Ne gine trosak remonta od par stotina tisuca EURA…
malo je to, bar par milijuna treba uračunati, lukšići ne škrtare, to se zna
MrKrkinho
Ima li nešto da tebe uveseljava osim pisanja crnila na svakoj temi? Baš otužno.
ATLN – dobro izgleda, po meni moguć povratak na razine iz listopada…
koje godine??
pa na razinama iz listopada i jesmo..
Jel ima neko informacije gdje su gondole bile na remontu? Koliko ja znam zicara je kupljena u Svicarskoj. Po logici stvari – gondole su transportirane do Svicarske. Jedino sto Svicarci nisu bas najjeftiniji. Ne gine trosak remonta od par stotina tisuca EURA…
logika vam je vrhunska kolega. vi i vlastiti automobil servisirate u zemlji proizvodnje. sigurno je sigurno pa koliko košta da košta.