dok je ovako Kikinho, nema straha..
Prvi ovogodišnji kvartal će biti lošiji jer će žičara raditi samo mjesec dana, ali to je ionako sve poznati od 11. mjeseca + to je jednokratan propušteni prihod za kompaniju koja je pozicionirana za dugoročan rast dobiti. Također, treba uzeti u obzir i trenutan P/E koji iznosi svega 11 i usporedite ga sa svim ostalim turistima, profitabilnim HR kompanijama koje rastu, ili prosječnim europskim kompanijama, pa ćete vidjeti da se ATLN s obzirom na potencijal trguje na poprilično niskim valuacijama. Da se firma trguje na P/E 13-15 rekao bi da je s obzirom na HR tržište ok procijenjena, ali dokle god smo na 11 ovo je jeftino.
[/quote]
ATLN se zapravo trguje na P/E 14-15 ako odbijemo koncesiju koje do sada nije bilo i porez na dobit koji nije uračunat. Sve u svemu jedna od najboljih keš mašina.
[/quote]
Na cijeni od 105 kuna smo na P/E 10,48. Efektivna porezna stopa 2013. godine im je iznosila 8,57%, a 2014. godine 9,90%, znači prosječno 9,24%. Ako bi se porezna stopa i u 2015. zadržala na ovoj razini onda bi porez na dobit iznosio 3,09M kuna.
Ako usporedimo prihode trećeg kvartala dok žičara nije postojala s prihodima u trećem kvartalu prošle godine vidimo da su 2009. godine iznosili 11,2M kn, a prošle godine su bili 21,95M kn. Sve i da je cijelo povećanje prihoda došlo od žičare (a nije jer kontinuirano dižu cijene najma) tada bi u trećem prošlogodišnjem kvartalu prihod žičare iznosio 10.76M kuna. Koncesija bi se trebala plaćati od 8.7.2015, što znači da se u trećem kvartalu ne bi trebala obračunavati na 37 dana, a obračunavala bi se na 54 dana. Ako pretpostavimo da su prihodi raspoređeni linearno tada bi se koncesija plaćala na dio od 6,39M kuna te bi po stopi od 15% iznosila 0,96M kuna.
Ako po istom principu usporedimo prihode četvrtog kvartala 2009. godine s prihodima zadnjeg kvartala vidimo da je rast prihoda 4,47M kuna. Koncesija od 15% na ovaj iznos iznosi 670 tisuća kuna, odnosno, ukupna koncesija bi za treći i četvrti kvartal trebala biti max 1.63 milijuna kuna.
Neto dobit nakon poreza i koncesije trebala bi iznositi 28,7 milijuna kuna (dobit prije poreza 33,42M, porez na dobit 3,09M i koncesija 1,63M). Odnosno, u ovom trenutku bi onda P/E iznosio 12,20. Earning yield je 8,20%, a pošto pola dobiti ide u isplatu onda bi dividendni prinos na ovoj razini iznosio 4,10%.
Također, uzmite u obzir da žičara nije radila skoro mjesec i pol te da će nakon remonta raditi neprekidno sljedećih 7 godina. Nakon remonta vrlo vjerojatno će opet podići cijene kao što su radili i prošlih godina, tako da će se koncesija nadoknaditi višim cijenama ali i povećanjem broja putnika koji su u stalnom porastu.
U 2015. Dubrovnik je imao oko 900 tisuća dolazaka, ali u narednih 5 godina se radi povećanja dolazaka kruzera te nove zračne luke očekuje da će se dolasci udvostručiti.
„Već u 2020. godini Dubrovnik može očekivati 5 milijuna noćenja te preko dva milijuna gostiju s brodova na kružnim putovanjima i izletnika, tako da mjesta za novu ponudu ima“, ocijenio je Vlahušić.
http://www.poslovnipuls.com/2016/01/25/dubrovnik-nastavlja-planirati-izgradnju-velikog-akvarija-u-luci-gruz/[/url]
Ako je nekome promaklo uvedena je i nova zračna linja
http://www.putovnica.net/vijesti/hrvatska/turkish-airlines-uvodi-izravne-letove-dubrovnik-istanbul
Sve u svemu pozicionirani su da u narednim godinama nastave poslovati još bolje.
Prvi ovogodišnji kvartal će biti lošiji jer će žičara raditi samo mjesec dana, ali to je ionako sve poznati od 11. mjeseca + to je jednokratan propušteni prihod za kompaniju koja je pozicionirana za dugoročan rast dobiti. Također, treba uzeti u obzir i trenutan P/E koji iznosi svega 11 i usporedite ga sa svim ostalim turistima, profitabilnim HR kompanijama koje rastu, ili prosječnim europskim kompanijama, pa ćete vidjeti da se ATLN s obzirom na potencijal trguje na poprilično niskim valuacijama. Da se firma trguje na P/E 13-15 rekao bi da je s obzirom na HR tržište ok procijenjena, ali dokle god smo na 11 ovo je jeftino.
[/quote]
ATLN se zapravo trguje na P/E 14-15 ako odbijemo koncesiju koje do sada nije bilo i porez na dobit koji nije uračunat. Sve u svemu jedna od najboljih keš mašina.
[/quote]
Na cijeni od 105 kuna smo na P/E 10,48. Efektivna porezna stopa 2013. godine im je iznosila 8,57%, a 2014. godine 9,90%, znači prosječno 9,24%. Ako bi se porezna stopa i u 2015. zadržala na ovoj razini onda bi porez na dobit iznosio 3,09M kuna.
Ako usporedimo prihode trećeg kvartala dok žičara nije postojala s prihodima u trećem kvartalu prošle godine vidimo da su 2009. godine iznosili 11,2M kn, a prošle godine su bili 21,95M kn. Sve i da je cijelo povećanje prihoda došlo od žičare (a nije jer kontinuirano dižu cijene najma) tada bi u trećem prošlogodišnjem kvartalu prihod žičare iznosio 10.76M kuna. Koncesija bi se trebala plaćati od 8.7.2015, što znači da se u trećem kvartalu ne bi trebala obračunavati na 37 dana, a obračunavala bi se na 54 dana. Ako pretpostavimo da su prihodi raspoređeni linearno tada bi se koncesija plaćala na dio od 6,39M kuna te bi po stopi od 15% iznosila 0,96M kuna.
Ako po istom principu usporedimo prihode četvrtog kvartala 2009. godine s prihodima zadnjeg kvartala vidimo da je rast prihoda 4,47M kuna. Koncesija od 15% na ovaj iznos iznosi 670 tisuća kuna, odnosno, ukupna koncesija bi za treći i četvrti kvartal trebala biti max 1.63 milijuna kuna.
Neto dobit nakon poreza i koncesije trebala bi iznositi 28,7 milijuna kuna (dobit prije poreza 33,42M, porez na dobit 3,09M i koncesija 1,63M). Odnosno, u ovom trenutku bi onda P/E iznosio 12,20. Earning yield je 8,20%, a pošto pola dobiti ide u isplatu onda bi dividendni prinos na ovoj razini iznosio 4,10%.
Također, uzmite u obzir da žičara nije radila skoro mjesec i pol te da će nakon remonta raditi neprekidno sljedećih 7 godina. Nakon remonta vrlo vjerojatno će opet podići cijene kao što su radili i prošlih godina, tako da će se koncesija nadoknaditi višim cijenama ali i povećanjem broja putnika koji su u stalnom porastu.
U 2015. Dubrovnik je imao oko 900 tisuća dolazaka, ali u narednih 5 godina se radi povećanja dolazaka kruzera te nove zračne luke očekuje da će se dolasci udvostručiti.
„Već u 2020. godini Dubrovnik može očekivati 5 milijuna noćenja te preko dva milijuna gostiju s brodova na kružnim putovanjima i izletnika, tako da mjesta za novu ponudu ima“, ocijenio je Vlahušić.
http://www.poslovnipuls.com/2016/01/25/dubrovnik-nastavlja-planirati-izgradnju-velikog-akvarija-u-luci-gruz/[/url]
Ako je nekome promaklo uvedena je i nova zračna linja
http://www.putovnica.net/vijesti/hrvatska/turkish-airlines-uvodi-izravne-letove-dubrovnik-istanbul
Sve u svemu pozicionirani su da u narednim godinama nastave poslovati još bolje.
[/quote]
zasto u izvjescu nije obracunat porez – ili su zaboravili ili im je porezna osnova 0. prvo mi se vcini smijesnim pretpostaviti, potonje ne razumijem na temelju čega.
zato će prvi kvartal imati drastično povećanje prometa na temelju ovog Mercedosovog skupa u Dubrovniku
zato će prvi kvartal imati drastično povećanje prometa na temelju ovog Mercedosovog skupa u Dubrovniku
kako će imati povećanje kad žičara ne radi. dajmo malo pazimo što pišemo
zato će prvi kvartal imati drastično povećanje prometa na temelju ovog Mercedosovog skupa u Dubrovniku
kako će imati povećanje kad žičara ne radi. dajmo malo pazimo što pišemo
[/quote]
Pa kroz 20tak dana će žičara u funkciju (početak ožujka), a Mercedesovi klijenti su tu 2,5-3 mjeseca ( znači do sredine svibnja)…
zasto u izvjescu nije obracunat porez – ili su zaboravili ili im je porezna osnova 0. prvo mi se vcini smijesnim pretpostaviti, potonje ne razumijem na temelju čega.
Nikada nemaju stavku poreza u izvještaju za četvrti kvartal nego će biti iskazan u godišnjem izvještaju koji izlazi do kraja mjeseca
zato će prvi kvartal imati drastično povećanje prometa na temelju ovog Mercedosovog skupa u Dubrovniku
kako će imati povećanje kad žičara ne radi. dajmo malo pazimo što pišemo
[/quote]
Pa kroz 20tak dana će žičara u funkciju (početak ožujka), a Mercedesovi klijenti su tu 2,5-3 mjeseca ( znači do sredine svibnja)…
[/quote]
I njih 50 će se svaki dan po tri puta voziti gore dole 🙂
Dajte ljudi, pa malo je smiješno za takve stvari se primati. Imali su remont i to je sastavni dio poslovanja, radi se drama kao da im je netko uzeo žičaru.
Neznam kome je u interesu imati ovakvu nerazrjesenu situaciju oko koncesije. Bojim se da bi sto duze odugovlacenje moglo puno skuplje kostati nego sama koncesija…
Neznam kome je u interesu imati ovakvu nerazrjesenu situaciju oko koncesije. Bojim se da bi sto duze odugovlacenje moglo puno skuplje kostati nego sama koncesija…
krivica je i na pohlepnom vlahoviću i na nefer ponasanju atln – jedan bi gulio harač koji nigdje na svijetu ne postoji, drugi su propustili priliku da još za vremena nepritisnuti zakonima pogode neki prihvatljiv iznos. šef atln je pravnik tako da se može pretpostaviti da zna što radi jer sumnjam da bi se upustio u kršenje zakona. ovdje je gradonačelnik podmuklo odigrao odbivši uvrstiti rok koncesije, a i malom djetetu je jasno da se koncesija jednostavno po suštini stvari dodjeljuje na precizne rokove, a ne do daljnjega. inače, zapisnik te sjednice gradskog vijeća je vatromet hrvatske provincijske i malomistanske bijede – svak pere ruke i svi, ama bas svi, pokusavaju pljuniti i nagaziti onog drugog. gadljivo za čitati.