ATLN (Excelsa nekretnine d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATLN (Excelsa nekretnine d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Nisam pravnik ali zaključujem da se niti ove godine nije plaćala koncesijska naknada pošto kako sam kroz tekst zaključio da postoji samo "zaključak" koji je Gradsko vijeće grada Dubrovnika donijelo 26. listopada 2015. godine. Koliko se ja razumijem (a ponavljam – nisam pravnik) koncesija se može plaćati isključivo temeljeno na nekom dokumentu – u ovom slučaju to bi bilo ugovor o koncesiji između Excelsa nekretnina i Grada Dubrovnika (koji ne postoji)!

Tim slijedom dolazim do zaključka da će se koncesijska naknada retroaktivno platiti u 2016. godini (za 2015. godinu)!

Koliko se vidi, prihodi u sljedećem kvartalu će bit izrazito manji zbog činjenice da žičara neće praktički raditi (generirati prihode) oko 70% vremena.
PLUS Račun za remont će biti fakturiran ili u trećem mjesecu ili u četvrtom (tada ćemo znati o kolikim iznosima se radi – moja procjena par stotina tisuća eura).

Moj zaključak je da će prvi kvartal u 2016. godini biti prvi nakon dugo vremena koji će generirati par milijuna kuna minusa!

To sam i ja zaključio. Nije sklopljen koncesijski sporazum zato jer grad Dubrovnik nije definirao rok na koji bi se koncesija izdala. Zbog toga im iz Atlasa nisu ni platili ništa po koncesiji, tako da nisu imali dodatnih troškova u odnosu na prošlu godinu.

Mislim da ljudi nisu još potpuno svjesni svih stvari koji si nabrojio. Mislim da je Atlas odlična firma te da na burzi nema ni jedna koja se može s njima usporediti što se tiče generiranja gotovine, ali idućih nekoliko mjeseci izvještaji im najvjerojatnije neće biti tako dobri kao inače.

[i]"Reality is a cloud of possibilities, not a point."[/i]

Nekad imao Atlas vise nemam ali pogledajte stavku dugovi u odnosu na 2014


Velik pad prihoda i malo manji dobiti u 4Q. Nije dobro.

prihodi“ jer su u 4Q 2014. prodali nekretninu za iznos od 4,04 milijuna kuna, a trošak prodaje (knjigovodstvena vrijednost nekretnine) iznosio je 2,31 milijun. Razlika prije poreza iznosi 1,73M, a ako umanjimo za porez koji im je u 2014. godini iznosio 9,90% (neto dobit 28.954 / porez na dobit 2.866) onda je utjecaj na neto dobit za 4Q 2014. godine iznosio 1,56M. Ako to oduzmemo od ukupne dobiti za 4Q 2014. godine dobijemo iznos od 3,43M, a dobit za 4Q 2015. godine je 3.42M.

Znači dobit je ostala na istoj razini, a žičara nije radila skoro pa mjesec i pol!

Što se tiče žičare koja ne radi prva dva ovogodišnja mjeseca to sam prije nekih 10 dana pisao da će na temelju izvještaja prije nego je žičara postojala i sada kada postoji propušteni prihod iznositi manje od 2 milijuna kuna. Uz neto profitnu maržu od 58% propuštena dobit iznosi 1,16 milijuna kuna.

Troškovi remonta se kapitaliziraju i amortiziraju tijekom dužeg razdoblja i kao trošak neće ulaziti u 1Q 2016. godine.

Prvi ovogodišnji kvartal će biti lošiji jer će žičara raditi samo mjesec dana, ali to je ionako sve poznati od 11. mjeseca + to je jednokratan propušteni prihod za kompaniju koja je pozicionirana za dugoročan rast dobiti. Također, treba uzeti u obzir i trenutan P/E koji iznosi svega 11 i usporedite ga sa svim ostalim turistima, profitabilnim HR kompanijama koje rastu, ili prosječnim europskim kompanijama, pa ćete vidjeti da se ATLN s obzirom na potencijal trguje na poprilično niskim valuacijama. Da se firma trguje na P/E 13-15 rekao bi da je s obzirom na HR tržište ok procijenjena, ali dokle god smo na 11 ovo je jeftino.

Vidim da mi nedostaje početak pa ponavljam rečenicu…

Iz redovnog poslovanja su ostvarili rast prihoda od 3,83%. Imaju pad pod stavkom „ostali poslovni prihodi“ jer su u 4Q 2014. prodali nekretninu za iznos od 4,04 milijuna kuna, a trošak prodaje (knjigovodstvena vrijednost nekretnine) iznosio je 2,31 milijun.

prihodi“ jer su u 4Q 2014. prodali nekretninu za iznos od 4,04 milijuna kuna, a trošak prodaje (knjigovodstvena vrijednost nekretnine) iznosio je 2,31 milijun. Razlika prije poreza iznosi 1,73M, a ako umanjimo za porez koji im je u 2014. godini iznosio 9,90% (neto dobit 28.954 / porez na dobit 2.866) onda je utjecaj na neto dobit za 4Q 2014. godine iznosio 1,56M. Ako to oduzmemo od ukupne dobiti za 4Q 2014. godine dobijemo iznos od 3,43M, a dobit za 4Q 2015. godine je 3.42M.

Znači dobit je ostala na istoj razini, a žičara nije radila skoro pa mjesec i pol!

Što se tiče žičare koja ne radi prva dva ovogodišnja mjeseca to sam prije nekih 10 dana pisao da će na temelju izvještaja prije nego je žičara postojala i sada kada postoji propušteni prihod iznositi manje od 2 milijuna kuna. Uz neto profitnu maržu od 58% propuštena dobit iznosi 1,16 milijuna kuna.

Troškovi remonta se kapitaliziraju i amortiziraju tijekom dužeg razdoblja i kao trošak neće ulaziti u 1Q 2016. godine.

Prvi ovogodišnji kvartal će biti lošiji jer će žičara raditi samo mjesec dana, ali to je ionako sve poznati od 11. mjeseca + to je jednokratan propušteni prihod za kompaniju koja je pozicionirana za dugoročan rast dobiti. Također, treba uzeti u obzir i trenutan P/E koji iznosi svega 11 i usporedite ga sa svim ostalim turistima, profitabilnim HR kompanijama koje rastu, ili prosječnim europskim kompanijama, pa ćete vidjeti da se ATLN s obzirom na potencijal trguje na poprilično niskim valuacijama. Da se firma trguje na P/E 13-15 rekao bi da je s obzirom na HR tržište ok procijenjena, ali dokle god smo na 11 ovo je jeftino.

lijepo izlaganje, kramer. mozete li ovo pojasniti. znam recimo i da trošak oglašavanje ili osiguranja ne knjiži se odjednom nego postepeno kako bude konzumirano

Troškovi remonta se kapitaliziraju i amortiziraju tijekom dužeg razdoblja i kao trošak neće ulaziti u 1Q 2016. godine

što podrazumijevate pod kapitalizirati, što pod amortizirati. amortizira se inače imovina, pa mi nije asvim jasno što bi značilo amortizirati rashode

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

ATLN će i dalje generirati dobit, i za njih nema straha.
Žičara im je pun pogodak, još ako se realiziraju neke najave o novim investicijama pa one generiraju povećanje prihoda, to bi bilo idealno.
Ali kao što kaže kolega @kramer, uspoređujući je s oostalim turističkim kompanijama ovo je među jeftinijim dionicama, a i sigurnijim.


lijepo izlaganje, kramer. mozete li ovo pojasniti. znam recimo i da trošak oglašavanje ili osiguranja ne knjiži se odjednom nego postepeno kako bude konzumirano

Troškovi remonta se kapitaliziraju i amortiziraju tijekom dužeg razdoblja i kao trošak neće ulaziti u 1Q 2016. godine

što podrazumijevate pod kapitalizirati, što pod amortizirati. amortizira se inače imovina, pa mi nije asvim jasno što bi značilo amortizirati rashode

Izgradnja žičare i svi troškovi vezani uz stavljanje u pogon rezultirali su fiksnom imovinom koja se onda amortizira kroz duži niz godina. Na isti način investicije koje produžuju vijek trajanja ili su nadogradnja postojeće nekretnine, stroja ili u našem slučaju žičare postaju nova imovina. Znači sav novac koji će se potrošiti za remont i unapređenje žičare postat će imovina koja će se amortizirati u narednim godinama. Prema tome ako cjelokupni trošak primjerice bude milijun kuna on će ući u bilancu kao povećanje fiksne imovine, a onda će se ako je vijek trajanja 5 godina amortizirati (umanjiti dobit) svake godine po 200 tisuća (pod pretpostavkom linearne amortizacije).



lijepo izlaganje, kramer. mozete li ovo pojasniti. znam recimo i da trošak oglašavanje ili osiguranja ne knjiži se odjednom nego postepeno kako bude konzumirano

Troškovi remonta se kapitaliziraju i amortiziraju tijekom dužeg razdoblja i kao trošak neće ulaziti u 1Q 2016. godine

što podrazumijevate pod kapitalizirati, što pod amortizirati. amortizira se inače imovina, pa mi nije asvim jasno što bi značilo amortizirati rashode

Izgradnja žičare i svi troškovi vezani uz stavljanje u pogon rezultirali su fiksnom imovinom koja se onda amortizira kroz duži niz godina. Na isti način investicije koje produžuju vijek trajanja ili su nadogradnja postojeće nekretnine, stroja ili u našem slučaju žičare postaju nova imovina. Znači sav novac koji će se potrošiti za remont i unapređenje žičare postat će imovina koja će se amortizirati u narednim godinama. Prema tome ako cjelokupni trošak primjerice bude milijun kuna on će ući u bilancu kao povećanje fiksne imovine, a onda će se ako je vijek trajanja 5 godina amortizirati (umanjiti dobit) svake godine po 200 tisuća (pod pretpostavkom linearne amortizacije).
[/quote]

isto tako, pretpostavljam, bi se moglo izvesti recimo da ako remont omogućuje zakoniti rad žičare u sljedećih 7 godina, da trošak tog remonta bude raspoređen upravo na tih 7 godina, pa onda sve ispočetka. bilo kako bilo, otpadaju svakako netočne hipoteze kako će trošk remonta biti knjižen u jedan mah. doista bi bilo čudno da se kapitalne investicije knjiže u jedan mah pa da recimo hotelska kuća izgradi hotel i u kvartalu u kojem ga otvori, proknjiži jednokratni trošak od nekoliko desetaka milijuna kn. kako turisti svae sezone nesto hrade i obnavljaju, svake godine bi poslovali sa gubitkom.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...



Velik pad prihoda i malo manji dobiti u 4Q. Nije dobro.

Prvi ovogodišnji kvartal će biti lošiji jer će žičara raditi samo mjesec dana, ali to je ionako sve poznati od 11. mjeseca + to je jednokratan propušteni prihod za kompaniju koja je pozicionirana za dugoročan rast dobiti. Također, treba uzeti u obzir i trenutan P/E koji iznosi svega 11 i usporedite ga sa svim ostalim turistima, profitabilnim HR kompanijama koje rastu, ili prosječnim europskim kompanijama, pa ćete vidjeti da se ATLN s obzirom na potencijal trguje na poprilično niskim valuacijama. Da se firma trguje na P/E 13-15 rekao bi da je s obzirom na HR tržište ok procijenjena, ali dokle god smo na 11 ovo je jeftino.

[/quote]
ATLN se zapravo trguje na P/E 14-15 ako odbijemo koncesiju koje do sada nije bilo i porez na dobit koji nije uračunat. Sve u svemu jedna od najboljih keš mašina.

Prodaje se ovaj biser, nista vise nema smisla

zašto nebi imalo? nekome treba novac.

Itekako ima smisla kada se pogledaju kretanja na svijetskim trzistima vrijednosnih papira (npr. DAX). A ipak, najveci teret na dionici je neplacena koncesijska naknada za 2015. godinu.

Рінат Ахметов "тільки небо - це межа!"

New Report

Close