Na koji način se plaća koncesija??? Na kraju godine ili na mjesečnoj razini. Tojest da preformuliram pitanje – jesu li troškovi koncesije uračunati u rashode za ovaj kvartal???
15:25:36 – Andro Vlahušić – Odluka je jasna. Grad Dubrovnik će od 8. srpnja za svaku prodanu kartu od samostalno utvrđene cijene karte dobiti 15 posto.
2. točka Prijedlog zaključka o utvrđivanju koncesijske naknade za gospodarsko korištenje općeg ili drugog dobra i vremensko trajanje koncesije. USVOJEN!
odgovor – troškovi koncsije su uračunati u rashode ovoga kvartala tj. ne baš 100 posto jer koncesija teče od 08 srpnja, a kvartal od 01. srpnja, ali to je to.
Hvala kolega investimir, znači da rezimiramo unatoč koncesiji rast dobiti nakon oporezivanja…
SLOBODNA DALMACIJA
Loptica je ispred rupe, ministarstvo odobrilo gradnju terena, gradska inicijativa nastavlja rat.
Vlahušić _ Sad nema natrag
Srđ je naš _ Rušimo dozvolu
Žičara zatvorena zbog remonta od 23. studenog do početka ožujka 2016. godine!!!
Šteta, ipak će ostati bez dijela prihoda pogotovo zato što se najavljuje blaga zima… a i remont košta…
20.11.2015 14:46
Excelsa nekretnine d.d. – Planirani remont
izaslo 20 11 na zag burzi. dobro jutro, kolega kikinho, s kojega vi puta.
da ostat će bez jedno 5 posto prihoda tj. toliko će uštediti jer to vrijeme koje će provesti na remontu ivijek su vozili sa gubitkom.
Kolega, to što sam ja za to saznao nedavno je irelevantno. Vjerujem da postoje dioničari koji nisu upoznati sa tom informacijom (sam smisao ovog foruma je da međusobno dijelimo informacije).
Ipak se ne radi o redovitom godišnjem remontu nego ipak o ozbiljnijem zahvatu koji iziskuje i financijsko ulaganje ali isto tako i jedan izrazito dug vremenski period cca 100 dana!
Ima li tko kakav info koliko bi remont mogao kostati? Obavlja li se remont kabina u RH ili se prevozi cak do Svicarske (koliko znam tamo je zicara i kupljena) – posto sam vidio na slikama da su kabine stavljali na prikolice.
Ima li tko kakav info koliko bi remont mogao kostati? Obavlja li se remont kabina u RH ili se prevozi cak do Svicarske (koliko znam tamo je zicara i kupljena) – posto sam vidio na slikama da su kabine stavljali na prikolice.
Moguće da je remont plaćen unaprijed, da je uračunat u cijenu same žičare, jer remont obavlja ista kompanija koja je bila i dobavljač opreme. To ne bi bila iznimka.
No, uskoro će i to završiti, ljeto stiže, a cash mašina će opet štancati lovu!
Ma nije problem trošak remonta (i da bude 300 tisuća eura – sve će se to kad tad isplatiti). Po meni nije niti problem što će dionica ostati bez cca 100tinjak dana prihoda od žičare.
Jedini i glavni “problem” je to što je cijena prenapuhana (1,72 knjigovodstvene).Tojest ulagači su ulazili (po višim cijenama) u ovu dionicu iz razloga realizacije projekta “centar iza grada”. Nažalost, dinamikom kojom se sada stvari realiziraju do prvih prihoda od tog projekta će proći minimalno 6 do 7 godina ako će sami projekt ikada na kraju i biti izrealiziran. Veliki uteg samom projektu je i političko/pravosudna situacija oko gradonačelnika Dubrovnika.
mr kikac
mislio sam da si ozbiljniji igrač, a kad ono kao i svi prenapuhani klinci loviš se BVPS kao neke relevantne brojke! pogledaj kolika je na eri, plag,…. a zatim se zapitaj kolika je tržišna cijena cijena i zašto!!
Kolega,
“ozbiljniji igraći” niti post-aju na forumu niti čitaju post-ove. Tržišna cijena je takva zato što svaki ulagač ulaže u jedino dugoročno zdravi sektor a to je turizam. Problem je u tome što baš iz tog razloga dolazi do sadašnjih visina cijena (prenapuhanih). Samim time dionice turističkih firmi postaju najizloženije prilikom korekcije (koja se već događa na svjetskim burzama npr. Njemačka).
Da pojednostavim – neprirodno je da firma na godišnjoj razini napravi rast od cca 10%, a cijena trgovanja dionicama na burzi skoči 50%.
NEBULOZNO/DJETINJASTO BI BILO OĆEKIVATI NESRAZMJERAN NASTAVAK TAKVE DINAMIKE RASTA POSLOVANJA I RASTA CIJENA DIONICA.